Šaunu , žinoma, daug kas priklauso nuo mokytojos. Aš ir pati dvyliktokus egzaminui ruošti pasiimdavau, bet va, mažulių niekada neturėjau. Saviškį (aštuoneri) paleidau "meilės ir grožio" kalbos mokytis (pirma užsienio kalba), tik vis dar ieškau priemonių "lenkti medelį, kol jaunas"... Rodos, užsikabino (na... teisybės dėlei pasakysiu, kad dar nėštumo metu visą "kablio" programą vedžiau - muzika, kalbėjimas, etc ), bandom dialogus kartu kurti, į Prancūziją tempiausi kartu, vis "papudrinu" profilaktiškai, bet pasižiūri aplink, ir jau fobija, kad tie visi anglizmai "pramuš" ir nugalės
tikriausiai,kad nėra arba jos nepamatė šios temos mums nereikia mokytis nei prancūzų,nei kitų kalbų,nes tam kol kas esame per maži
QUOTE(BebrasIsJamaikos @ 2012 04 30, 19:35)
Visiškai nieko nesuprantu, nemoku pasakyti, parašyti. Manau, kad prancūzų kalba yra šū***.
o gal ne kalba, o pats mokinys kaltas???
Yra tų prancūzų
ir netgi galiu palyginti dabartinę mnokymo sistemą, kuri man yra totalus nesusipratimas, su buvusiąja prieš 20 metų, kai aš pradėjau mokintis kalbos... Būdama penktokė jau susikalbėjau su prancūzais pakankamai plačiomis temomis (mokiausi sustiprintai nuo 2 kl.)... Dabar gi, dukra trečiokė, bet pagal mokymosi tempus ir apskritai man nesuvokiamą sistemą besimokant abejoju, ar penktoje klasėje bus toks pats kalbos žinojimo lygis... O gaila...
Bet man ramu nors tiek, kad pati bet kada galiu pagelbėti...
ir netgi galiu palyginti dabartinę mnokymo sistemą, kuri man yra totalus nesusipratimas, su buvusiąja prieš 20 metų, kai aš pradėjau mokintis kalbos... Būdama penktokė jau susikalbėjau su prancūzais pakankamai plačiomis temomis (mokiausi sustiprintai nuo 2 kl.)... Dabar gi, dukra trečiokė, bet pagal mokymosi tempus ir apskritai man nesuvokiamą sistemą besimokant abejoju, ar penktoje klasėje bus toks pats kalbos žinojimo lygis... O gaila...
Bet man ramu nors tiek, kad pati bet kada galiu pagelbėti...
QUOTE(Bishojo @ 2012 10 22, 18:45)
Yra tų prancūzų
ir netgi galiu palyginti dabartinę mnokymo sistemą, kuri man yra totalus nesusipratimas, su buvusiąja prieš 20 metų, kai aš pradėjau mokintis kalbos... Būdama penktokė jau susikalbėjau su prancūzais pakankamai plačiomis temomis (mokiausi sustiprintai nuo 2 kl.)... Dabar gi, dukra trečiokė, bet pagal mokymosi tempus ir apskritai man nesuvokiamą sistemą besimokant abejoju, ar penktoje klasėje bus toks pats kalbos žinojimo lygis... O gaila...
Bet man ramu nors tiek, kad pati bet kada galiu pagelbėti...
ir netgi galiu palyginti dabartinę mnokymo sistemą, kuri man yra totalus nesusipratimas, su buvusiąja prieš 20 metų, kai aš pradėjau mokintis kalbos... Būdama penktokė jau susikalbėjau su prancūzais pakankamai plačiomis temomis (mokiausi sustiprintai nuo 2 kl.)... Dabar gi, dukra trečiokė, bet pagal mokymosi tempus ir apskritai man nesuvokiamą sistemą besimokant abejoju, ar penktoje klasėje bus toks pats kalbos žinojimo lygis... O gaila...
Bet man ramu nors tiek, kad pati bet kada galiu pagelbėti...
O pagal ką jūsų dukra mokosi? Maniškis sustiprintai nuo antros klasės. Manau, kad penktoje klasėje jau tikrai gebės susikalbėti, bet mokymo sistema man irgi nepatinka. Viskas padrika - mokosi pagal vadovėlį, atseit, žaidimo forma, bet kai temos įvairuoja, žodynas nukenčia. Pvz., nesuprantu, kokia prasmė vieną pamoką skaityti apie kelionę ir mokytis bagažo turinio žodžius, o kitą - jau gimtadienio šventė, dovanų pavadinimai, linkėjimai, etc. Taip visko po truputį, o rezultatas, mano nuomone, menkesnis nei išsamiau susidarant žodyną - išmokstant kuo daugiau esminių žodžių (o ne pvz., penkios spalvos iš teksto, septyni drabužių pavadinimai ir pan. (o kada kitus mokytis? vėl sugrįžti?)).
Aš irgi guodžiuosi, kad galiu būti ramesnė nei kiti tėvai, nes "prancūzuoju" ir dar kiek apdoroju vaiką pagal savo metodikas .
QUOTE(Cigale @ 2012 10 23, 22:17)
O pagal ką jūsų dukra mokosi? Maniškis sustiprintai nuo antros klasės. Manau, kad penktoje klasėje jau tikrai gebės susikalbėti, bet mokymo sistema man irgi nepatinka. Viskas padrika - mokosi pagal vadovėlį, atseit, žaidimo forma, bet kai temos įvairuoja, žodynas nukenčia. Pvz., nesuprantu, kokia prasmė vieną pamoką skaityti apie kelionę ir mokytis bagažo turinio žodžius, o kitą - jau gimtadienio šventė, dovanų pavadinimai, linkėjimai, etc. Taip visko po truputį, o rezultatas, mano nuomone, menkesnis nei išsamiau susidarant žodyną - išmokstant kuo daugiau esminių žodžių (o ne pvz., penkios spalvos iš teksto, septyni drabužių pavadinimai ir pan. (o kada kitus mokytis? vėl sugrįžti?)).
Aš irgi guodžiuosi, kad galiu būti ramesnė nei kiti tėvai, nes "prancūzuoju" ir dar kiek apdoroju vaiką pagal savo metodikas .
Aš irgi guodžiuosi, kad galiu būti ramesnė nei kiti tėvai, nes "prancūzuoju" ir dar kiek apdoroju vaiką pagal savo metodikas .
O sustiprintai yra kokia atskira programa?
maniškė mokosi iš "En avant la musique". Kokių savų metodikų atradę esat?
QUOTE(Bishojo @ 2012 11 13, 21:22)
O sustiprintai yra kokia atskira programa?
maniškė mokosi iš "En avant la musique". Kokių savų metodikų atradę esat?
maniškė mokosi iš "En avant la musique". Kokių savų metodikų atradę esat?
Sūnus mokosi pagal "Grenadine" vadovėlius, yra trys savaitinės pamokos, turim dar "En avant la musique" ir senas Narbuto "Le francais". Man asmeniškas šitos senosios labiausiai ir patinka - logiškiausiai sudėliotos. Metodika paprasta - saviškiui stengiuosi sistemiškai sudėlioti žodžių grupes, temas, išmokus bandyti kurti dialogus, į jau išmoktus dėti naujus žodžius (pvz., elementariai: a) obuolys turiu obuolį c) turiu raudoną obuolį d) turiu skanų raudoną obuolį e) turiu skanų raudoną obuolį ir noriu piešti f) turiu raudoną obuolį ir noriu piešti namą/žalią/su geltonu stogu/tai močiutės namas/kaime/važiuosiu ten šeštadienį, etc).
Esu iš Prancūzijos parvežusi porą knygų paprastiems prancūziukams, kurie skaityti ir rašyti mokosi, - jos vien iš paveiksliukų pagal temas (pvz., paukščiai, drabužiai, vonia, virtuvė, gyvūnai, etc.) ir kartu parašytas žodis. Pats vaikas dabar persirašinėja žodžius į užsivestą žodynėlį (gal regimoji atmintis suveiks), o tada jau sakė visus išmoks . Kiekvieną naują žodį reikalauju iškart išmokti ir rašyti (aišku, rašyba kliūna, bet ko norėti ). Tartį irgi prašau atidirbti, kaip ir raiškų skaitymą - sakau, išmoks dabar normaliai, paskui nereikės vis grįžinėti. Juolab, kad kitais metais "Emilio" programą jau žada pradėti. Ir dar internete leidžiu prancūziškus puslapius pažiūrėti, žaidimus.
Sveiki,
Paskaičiau jūsų komentarus apie prancūzų kalbos mokymą. Esu pati prancūzų kalbos mokytoja ir mokinu vaikus. Buvo diskusija apie padriką temų ėjimą, norėjau pasakyti, kad aš kai mokinu tai vieną temą išeiname plačiai, visapusiškai, imame platų tos temos žodyną. Labai mėgstu viską pritaikyti praktiškai, daug kalbėti.
Turiu penkametę dukrą, ją šiek tiek jau pradedu mokinti, bet kolkas tik šiaip, paskirų žodžių, sakinukų, turim knygutę, kur nuspalvina ar kažką sujungia ir pasako kas tai, kokios spalvos.