QUOTE(pikkolo @ 2013 10 10, 15:51)
Neklaidinu, nes
Ūkio ministro įsakymas galioja visiem pardavėjam.
O jūs greičiausiai maišote prekių grąžinimą su sutarties atsisakymu. Tai nėra tas pats.
Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatas Jūs turite teisę, pranešdami apie tai raštu pardavėjui, nenurodydami priežasties atsisakyti sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, per septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (kai parduodamas daiktas) arba sutarties sudarymo dienos (kai teikiamos paslaugos).
http://www.ivpk.lt/l...augas-internete
O kaip jūs įsivaizduojate grąžinimą, be sutarties nutraukimo? Paimate ir išsiunčiate? Ne, prieš tai turit
sukontaktuoti su pardavėju (tai ir yra grąžinimas, per 7 d.d., o kada tiksliai ir kaip grąžinsite - sutariama atskirai - per kurjerį, paštu, atsiėmimo punkte, ofise ir t.t.). Pirkimo sutartį galima nutraukti ir jeigu per 30 d. negaunate internetu pirktos prekės. Žodžiu, manau jau OffTop'as gaunasi, nes man, ne tik žiūrinčiai iš vartotojos pusės, tai atrodo elementaru
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymo Nr. 258 Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo,
kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones" tvarka.
Yra išimčių, kurias gali nusistatyti patys pardavėjai, bet tik pailginti grąžinimo terminą (ne sutrumpinti) pvz. Danija, Open24...
O konkrečiai apie Batų kalną kalbant - bent anksčiau ant čekio spausdindavo, kad garantija suteikiama 1 mėn. Nžn., kaip dabar, bet dėl tų dažančių ir trinančių batų - manau nepralošit, jei kreipsitės į parduotuvę, arba, kaip minėjau, pasikonsultuosit su VVTAT.
Papildyta:
Paskaičiau pati savo
post'ą - atrodo, kad griežtai rašiau
be
paveikslukų ir šypsenėėlių
tai va įterpiu dabar
tiesiog gaila energijos ir laiko - nes na juk galima paprasčiausiai pasiskaityti ateičiai - google'as visagalis