Isvada: uz palta grazins pinigus, diagnoze - audinio defektas dziugu, bet ir liudna, nes modelis labai patiko.
Jei nėra paslaptis, kuri čia parduotuvė tokia geranoriška? Aš pastebėjau, kad vienas palčiukas iš Ivo Nikkolo (~1500lt) renka pūkus siaubingai ir glamžosi, o kitas iš Sisley (~virš 700lt), bet irgi po savaitės nusinešiojo, ypač ties apykakle, rankovių galai ir paltuko apačia . Aš jau nebeturiu vilties, kad šiais laikais įmanoma kažką kokybišką įsigyti, nes audiniai, kad ir geros sudėties, vistiek išnešti iš vitrinos, tampa beveik "skuduru" ...
tikrai taip dauguma geru firmu drabuzeliu labai prastos kokybes bet kai sumoki 1000lt ar dauguiau uz palta tai jau nori kad jis butu kokybiskas o ne siaip eiline drapanele.as pernai rinkausi ziemine striuke pukine ilga ir t.t. buvau pasiruosusi susimoketi nemazai bet kai paziurejau kokybe palto uz 800lt kreivos siules ir t,t, nusipirkau palyginus kokybiska uz 400lt jau antra sezona deviu ir vargo nematau.nevisada kaina atitinka kokybes santyki.
QUOTE(-čiobrelis- @ 2013 03 14, 12:24)
o kas atsitiko, kaip nuplyšo?
čia ne gamyklinis brokas, nemanau, kad grąžinimas/keitimas išvis įmanomas
QUOTE(_alba @ 2013 03 14, 14:18)
o kas atsitiko, kaip nuplyšo?
čia ne gamyklinis brokas, nemanau, kad grąžinimas/keitimas išvis įmanomas
čia ne gamyklinis brokas, nemanau, kad grąžinimas/keitimas išvis įmanomas
O čia normalu, kad aunantis batus nuplyšta gabalas bato?
QUOTE(_alba @ 2013 03 14, 14:18)
o kas atsitiko, kaip nuplyšo?
čia ne gamyklinis brokas, nemanau, kad grąžinimas/keitimas išvis įmanomas
čia ne gamyklinis brokas, nemanau, kad grąžinimas/keitimas išvis įmanomas
O kodėl ne brokas? Juk turbūt nelupo iš visų jėgų, o normaliai aunantis tikrai neturi lengvai plyšt ta guma... Jeigu būtų labai sena, tada taip, o dabar gal tiesiog nekokybiška guma
Va, jau čiobrelis pakomentavo
na aš rašau iš savo patirties, kaip perėjusi karo kelius, kol įrodžiau broką, bet tik su VVTAT pagalba nes parduotuvei atrodė normalus avalynės eksploatavimo nusidėvėjimas dar gerai, kad išvadose neparašė, jog mechaninis pažeidimas VVTAT iškart tik pamatę pasakė - brokas 100%
6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).
8. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
13. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
17. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
nebesiplėsiu... paskaitykit temoje, labai naudingų dalykų dėl grąžinimo būtent dėl gamintojo broko yra pridiskutuota
QUOTE
6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).
8. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
13. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
17. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
nebesiplėsiu... paskaitykit temoje, labai naudingų dalykų dėl grąžinimo būtent dėl gamintojo broko yra pridiskutuota
Sveiki. Vakar nupirkau vaikui Clarks batukus, o senuosius išmečiau, vaikas pusę dienos prabuvo su naujais batais, o vakare kai pamačiau net išsigandau, bato liežuvėlis taip nutrynė vaiko koją, kad tos vietos net ištino, o šiandien jau nesutinę, bet tose vietose mėlynės. Šiandien nunešiau tuos batus atgal, norėjau gražinti, pardavėja nesutiko grąžinti pinigų, atseit vakar pardavėja gal dydį pamatavo neteisingai, liepė vaiką atsivesti, kad pamatuotų iš naujo, pasakiau, kad tiesiog noriu šiuos batus grąžinti ir tiek, atseit niekuom negali padėt, menedžeris bus tik antradienį, žodžiu, prasidėjo išsidirbinėjimai. O paklausta, ką man daryti šiandien, nes vaikas be batų, atšovė- nežinau. Šiaip manyčiau turiu teisę grąžinti batus, o jie manturėtų grąžinti pinigus. Ar klystu?