QUOTE(Insa @ 2010 07 28, 12:14)
Galesit kreiptis manau ekspertizei. Bet jums uzteks tik prasyma parasyt, nes per 6 men jeigu yra gamybinis brokas, po ekspertizes tamposi pati firma, o ne jus
tik velniazin ar pati as kreipciaus, nes jeigu ekspertai nustatys, kad tai ne brokas- teks susimoket jiems
Jau nustatė - mechaninis defektas
Nieko susimokėti nereikėjo, bet nieko ir negrąžino/nepataisė, atidavė batus ir tiek.
Bet šiaip gal kam bus įdomi pati procedūra (o gal čia jau buvo rašyta):
1. Parduotuvei pateikiamas raštiškas laisvos formos prašymas grąžinti pinigus/pakeisti ar suremontuoti batus bei pirkimo čekis.
2. Parduotuvė pasiima batus ir prašymą ir klientui išduoda raštišką patvirtinimą su data, kada tą prašymą gavo.
3. Jei pretenzijos atmetamos, parduotuvė turi išduoti raštišką atsakymą.
Norint skųsti sprendimą ne maisto inspekcijai reikia turėti visų šių popierių kopijas. Batų į inspekciją neštis nereikia. Aš pati nesikreipsiu, nes be šansų įrodyti, kad čia brokas.