QUOTE(lututė @ 2022 11 10, 17:25)
mano darbe jei pasakyčiau taip klientui, po poros trejeto kartelių galėčiau pzdnt iš darbo su vėjeliu
Visi turi likti ir laimingi, ir patenkinti. Juk čia klientų aptarnavimas, kaip gali pasakyt "man nerūpi" ar "nesvarbu" ar "man nepriklauso"
Ne, as ne apie klienta kalbu, o menedžmentą. Mes savo virsininkams taup sakom. Cia buvo, kad norejo mums duoti padaryri research darbobklausimais po darbo. As is karto net neataistojus per susirinkima pasakiau 'kokie rysierčiai, as turiu gyvenimą po darbo'. Tada kita bendradarbe pritare, taip nieko ir nedavė po to.
Papildyta:
QUOTE(giega @ 2022 11 10, 18:48)
Na sakyt gal ir nereikia

bet paklausyt, palinkset ir neimt i galva:)
Kazkokiam muziejuje buvqu ir issikalbejom su to muziejaus gidais apie etiką

tiek prisijuokėm

Visi be isimties nx siyntineja lankytojus mintyse, kai tie lenda su savo nuomone ir klausimais

tik aisku mintyse tsi daro