Įkraunama...
Įkraunama...

Mėgstančios burbulus ir pokalbius ;)

Hahaaaaa  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Negalima kai kelias slidus. O šiaip tai galima  :B  :D​ 

siaip jau  istiesu nepatariama riedeti  laisva pavara daugiau nei   keliolika  metru  ir greiciau  nei  30 km per  h  va pagooglinau  :)

Kai kurie vairuotojai važiuoja įjungę laisvą pavarą nes mano, kad tokiu būdu, pavyzdžiui, važiuojant nuo kalno, galima sutaupyti vieną kitą lašą degalų. Tačiau degalų suvartojimo skirtumas tarp riedėjimo laisva pavara ir ją įjungus yra toks mažas, kad vargu, ar tai galima pajusti. Tačiau saugumas ir automobilio valdymas – skirtumas, kurį pajusti tikrai galime.

„Pasirinkus tokį važiavimo stilių esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms automobilis gali tapti nevaldomas. Neutralia pavara galime pariedėti likus 15–20 metrų iki sustojimo ir rekomenduotina, kad automobilio greitis riedant nebūtų didesnis nei 30km/val. 

Įsivaizduokite, važiuojate laisva pavara riboto sukibimo keliu 90 km/val. greičiu. Staiga iškyla ekstremali situacija. Jūs kuo skubiau jungiate pavarą ir, pavyzdžiui, vietoje ketvirtos įjungiate antrą. 99 proc. tikimybė, kad automobilis taps nevaldomas“, – paaiškina D. Kanapinskas.

Atsakyti

Aš irgi su laisva riedu, aišku jeigu slidu, tai ne, bet kai sausa, visada ir mb taip pat. Mokino mane iki šviesoforo jeigu reikės sustoti, laisva riedėti,aišku tas riedejimas neilgas. 

Šiaip teisybės dėlei, skaičiau kažkur, kad kuro sąnaudų atžvilgiu, ekonomiškiau yra leisti riedėti neišjungus pavaros. Nu tik gazo nebespaudžiant. Bet patikrinau ant savo das Auto, nifiga, ant laisvų mažiau vis tiek susrebia.

Atsakyti

siaip jau  istiesu nepatariama riedeti  laisva pavara daugiau nei   keliolika  metru  ir greiciau  nei  30 km per  h  va pagooglinau  :)

Kai kurie vairuotojai važiuoja įjungę laisvą pavarą nes mano, kad tokiu būdu, pavyzdžiui, važiuojant nuo kalno, galima sutaupyti vieną kitą lašą degalų. Tačiau degalų suvartojimo skirtumas tarp riedėjimo laisva pavara ir ją įjungus yra toks mažas, kad vargu, ar tai galima pajusti. Tačiau saugumas ir automobilio valdymas – skirtumas, kurį pajusti tikrai galime.

„Pasirinkus tokį važiavimo stilių esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms automobilis gali tapti nevaldomas. Neutralia pavara galime pariedėti likus 15–20 metrų iki sustojimo ir rekomenduotina, kad automobilio greitis riedant nebūtų didesnis nei 30km/val. 

Įsivaizduokite, važiuojate laisva pavara riboto sukibimo keliu 90 km/val. greičiu. Staiga iškyla ekstremali situacija. Jūs kuo skubiau jungiate pavarą ir, pavyzdžiui, vietoje ketvirtos įjungiate antrą. 99 proc. tikimybė, kad automobilis taps nevaldomas“, – paaiškina D. Kanapinskas.

Bet tai čia būtent, kai slidu. Tada tikrai taip. Tada net manevruojant perjunginėt pavaras nepatartina. Posūkio metu reikia švelniai spausti gazą, kad sukibimą laikyti. 

Atsakyti

Bet tai čia būtent, kai slidu. Tada tikrai taip. Tada net manevruojant perjunginėt pavaras nepatartina. Posūkio metu reikia švelniai spausti gazą, kad sukibimą laikyti. 

taip ,  ir kita pastraipa papildo kada  ir kaip   galima riedeti :) , o ne nuo kalno svilti :)

'Neutralia pavara galime pariedėti likus 15–20 metrų iki sustojimo ir rekomenduotina, kad automobilio greitis riedant nebūtų didesnis nei 30km/val.'

Atsakyti

Uzsakymu istorijose galima rasti kur buvo gyventa. Arba tiesiog emaile, ivedus miesta i paieska. 

Italijoje labai faina gyventi pas vietinius fermerius. Agriturismo vadinasi. 

Atsakyti

taip ,  ir kita pastraipa papildo kada  ir kaip   galima riedeti :) , o ne nuo kalno svilti :)

'Neutralia pavara galime pariedėti likus 15–20 metrų iki sustojimo ir rekomenduotina, kad automobilio greitis riedant nebūtų didesnis nei 30km/val.'

Nepatariama. Ne negalima  :rolleyes: 

Ir šiaip tokius patarimus skaitau kaip labai gerus, nelabai didelę vairavimo patirtį turintiems.  :ax:  Nemoku net paaiškint. Žinoma, kad laisvos nemeti pavojingam ar nežinomam kelyje. Bet kai varai namo ir mintinai žinai visas duobes, matomumas superinis, žinai, kad iš niekur niekas neišlys, nes juostas tiek priekyje tiek gale matai puikiai, kelias ne slidus, beveik visada nuo kalniukų nusileidžiu laisva.  :rolleyes:​  

Atsakyti

Nepatariama. Ne negalima  :rolleyes:

Ir šiaip tokius patarimus skaitau kaip labai gerus, nelabai didelę vairavimo patirtį turintiems.  :ax:  Nemoku net paaiškint. Žinoma, kad laisvos nemeti pavojingam ar nežinomam kelyje. Bet kai varai namo ir mintinai žinai visas duobes, matomumas superinis, žinai, kad iš niekur niekas neišlys, nes juostas tiek priekyje tiek gale matai puikiai, kelias ne slidus, beveik visada nuo kalniukų nusileidžiu laisva.  :rolleyes:​  

Tai  zinoma, kad patariamasis, o ne draudziamasis  kitaip is vis masina butu  pagaminta, kad  nevaziuotu laisva pavara :)

Atsakyti
Kokia ikvepianti moteris wub.gif
Atsakyti

Jetau, kaip noriu, gal prisimintum kaip nors, paklausk savo vyro, gal jis prisimins.

Be šansų, neprisimenam

Atsakyti

Tai  zinoma, kad patariamasis, o ne draudziamasis  kitaip is vis masina butu  pagaminta, kad  nevaziuotu laisva pavara :)

Aaa, aš suskaičiau, kad tu kaip aksiomą traktuoji, kad nu negalima.  :4u: 

Atsakyti

Oi oi oi, pavaros, jau virs 10 metų nevairavau ir net šiandien iš kiemo netraukiau kolegės mašinos su mechanine :D 

Atsakyti

Aaa, aš suskaičiau, kad tu kaip aksiomą traktuoji, kad nu negalima.  :4u:

oi ne :) as  gi pati taip praktikuoju ir mus  taip moke arba jau  nedraude vaziuoti, o vat anglus  moke, kad stabdytis  reikia  zeminant  begius, kai mes ant laisvo spaudziame  stabdi.  na dzin labai jau  cia nusivaziavom :) :4u:

Atsakyti