Hahaaaaa
Negalima kai kelias slidus. O šiaip tai galima
siaip jau istiesu nepatariama riedeti laisva pavara daugiau nei keliolika metru ir greiciau nei 30 km per h va pagooglinau
Kai kurie vairuotojai važiuoja įjungę laisvą pavarą nes mano, kad tokiu būdu, pavyzdžiui, važiuojant nuo kalno, galima sutaupyti vieną kitą lašą degalų. Tačiau degalų suvartojimo skirtumas tarp riedėjimo laisva pavara ir ją įjungus yra toks mažas, kad vargu, ar tai galima pajusti. Tačiau saugumas ir automobilio valdymas – skirtumas, kurį pajusti tikrai galime.
„Pasirinkus tokį važiavimo stilių esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms automobilis gali tapti nevaldomas. Neutralia pavara galime pariedėti likus 15–20 metrų iki sustojimo ir rekomenduotina, kad automobilio greitis riedant nebūtų didesnis nei 30km/val.
Įsivaizduokite, važiuojate laisva pavara riboto sukibimo keliu 90 km/val. greičiu. Staiga iškyla ekstremali situacija. Jūs kuo skubiau jungiate pavarą ir, pavyzdžiui, vietoje ketvirtos įjungiate antrą. 99 proc. tikimybė, kad automobilis taps nevaldomas“, – paaiškina D. Kanapinskas.