Merginos kaip šitų striukių sydžiai ir kokybė? Pasidalinkite kokius turite su kailiu šiltus batus, nes kojos mano pastoviai kaip ledas.🥺
https://www.quince.c.....Down Coats__2
QUOTE(REGIS @ 2024 11 21, 11:16)
Merginos kaip šitų striukių sydžiai ir kokybė? Pasidalinkite kokius turite su kailiu šiltus batus, nes kojos mano pastoviai kaip ledas.🥺
https://www.quince.c.....Down Coats__2
https://www.quince.c.....Down Coats__2
As vakar studijavau aprasyma ir atsiliepimus, tai raso, kad nepadoriai silta.
QUOTE(Madam V @ 2024 11 21, 06:19)
Dior spalvos tikrai super. Turiu dvi skirtingas ir abi blizgios. Man byra. Draugei irgi byra ant skruostų. Ar būna jų neblizgių? Bazė nepadeda, nes visad tepu.
Ar Backstage naudojat ar klasikinę paletę? Nes Backstage paletėse nėr blizgalų, įdėtos kokios dvi gal perlamutrinės, bet kad jos nebyrančios, nes neturi trupininių blizgučių. Dar HUDA paletės geros, daug matiniu, o blizgučiai laikosi bent man puikiai...
Panos, gal kuri ilsejotes Italijoje, atkarpoje nuo Ventimilijos iki Genujos ir labai patiko? Gal turi patarimu kur apsistot?
Atsiprašau,kad ne į temą, bet gal kam teko susidurti su tokia situacija.
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
QUOTE(Gricė @ 2024 11 21, 15:52)
Atsiprašau,kad ne į temą, bet gal kam teko susidurti su tokia situacija.
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
O tai savo paskyroje ėjote į "Grąžinimus"?
https://eavalyne.lt/...ekiu-grazinimas
QUOTE(tikinga @ 2024 11 21, 16:56)
Tai suprantama, nes reikia užsakymo nr. įrašyti ir pan. Dabar kai atidarau paskyrą, man rašo, kad neturiu jokių grąžinamų prekių.
QUOTE(Gricė @ 2024 11 21, 15:52)
Atsiprašau,kad ne į temą, bet gal kam teko susidurti su tokia situacija.
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
O kontaktinio telefono nera ten?
TJMAXX truksta $3 iki free ship
QUOTE(Gricė @ 2024 11 21, 16:52)
Atsiprašau,kad ne į temą, bet gal kam teko susidurti su tokia situacija.
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
Parsisiunčiau batus iš evalynes. Prašoviau su dydžiu, užpildžiau grąžinimo formą (su užsakymo nr. ir t.t. - kaip privalu pildant grąžinimui ), bet man neatsiuntė į el. paštą PIN kodo, su kuriuo galėčiau išsiųsti per DPD terminalą. Prirašiau n elektroninių laiškų į aptarnavimo skyrių, parašiau į tą langelį, tipo,kur atsako į pirkėjų klausimus - nieko, tyla. Siutas ima, batai ne iš pigiųjų. Kur man kreiptis>
Gerai pažiūrėk siuntėjo laišką, ar nėra aktyvios nuorodos į DPD grąžinimo psl, ten užpildai formą tipo kad kurjeris atvyktų paimt iš namų. Tada į paštą ateina kažkoks kodas, aš su HM taip vargstu. Tikrinsiu, gal tas kodas tiks ir paštomatui, nereiks kurjerio laukt.
mane pasiuntė į šitą nuorodą https://rmp.dpdgroup.com/032/hmLT paspaudus namuką atidarė formą užpildymui.