Mano vaikas iki 2,5 metu nekalbejo nieko normalaus isskyrus zodi "gerti", atrodo, kad Sacharos dykumoj butu gimes. Taciau paskui kad "atsiriso", tai uztildyti negalima: viska kartoja, komentuoja, pats ismoko skaiciuoti iki 10, net nustebau, specialiai niekas tikrai neverte. Ir siaip labai viska "ismasto", tikrai protingai pasneka, daznai nustebina. Matyt, viska tyliai stebejo ir dejosi i galvyte. Ir as ne karta kalbejausi su vaiko gydytoja del to, bet ji sake, kad dar neskubeciau jo niekur tampyti. Taigi praejo 6 menesiai (tuoj bus treciasis gimtadienis). Idealiai dar tikrai nekalba, taciau pazanga per toki trumpa laika nereali. Nenusiminkite, viskas bus gerai.
mamyte, kokia gera tema pradejot, taip idomu:) maniskiui pusantru metuku, jis daug nekalba, pauksciu kalba, kaip jus sakot, ir elementariausius dalykus: mama, baba, dede, kaka cia, popa, na nedaug, kaip ismokyti arba jam padeti tarti kelis zodzius man popa, arba noriu valgyt?! jis atsisako kalbeti, ismoka kelis zodzius naujus, po keliu dienu atsisako juos sakyti, ir viskas, dazniausiai ant visko sako kaka cia... kaip cia elgtis?! kas patars is mamyciu, please
Papildyta:
gal ir maniskis viska i galvyte dedasi, o po to kai prabils:)
Papildyta:
gal ir maniskis viska i galvyte dedasi, o po to kai prabils:)
QUOTE(Zana4 @ 2006 09 23, 21:59)
mamyte, kokia gera tema pradejot, taip idomu:) maniskiui pusantru metuku, jis daug nekalba, pauksciu kalba, kaip jus sakot, ir elementariausius dalykus: mama, baba, dede, kaka cia, popa, na nedaug, kaip ismokyti arba jam padeti tarti kelis zodzius man popa, arba noriu valgyt?! jis atsisako kalbeti, ismoka kelis zodzius naujus, po keliu dienu atsisako juos sakyti, ir viskas, dazniausiai ant visko sako kaka cia... kaip cia elgtis?! kas patars is mamyciu, please
Papildyta:
gal ir maniskis viska i galvyte dedasi, o po to kai prabils:)
Papildyta:
gal ir maniskis viska i galvyte dedasi, o po to kai prabils:)
Aš tai manau, kad pusantrų metukų leliui tiek mokėt visai gerai
Na turiu ir aš tokį nenorintį kalbėti . Jam jau 2,5 m, o jau tingėjimas kalbėti - begalinis. Jei tik išmoksta kokį nors žodį, tuojau pat sugalvoja, kaip jį sutrumpinti . . o kai kuriuos žodžius, ir gana sunkius, pvz., širšė, paima ir ištaria be jokių problemų?.. laukiu nesulaukiu, kada atsiras noras daugiau kalbėti, ne vien tik po vieną skiemenį iš žodžio. . turbūt vien dėl to reikės pradėti vesti į darželį , juk ten ir logopedas vietoje yra.
QUOTE(gutyte @ 2006 09 28, 13:07)
Na turiu ir aš tokį nenorintį kalbėti . Jam jau 2,5 m, o jau tingėjimas kalbėti - begalinis. Jei tik išmoksta kokį nors žodį, tuojau pat sugalvoja, kaip jį sutrumpinti . . o kai kuriuos žodžius, ir gana sunkius, pvz., širšė, paima ir ištaria be jokių problemų?.. laukiu nesulaukiu, kada atsiras noras daugiau kalbėti, ne vien tik po vieną skiemenį iš žodžio. . turbūt vien dėl to reikės pradėti vesti į darželį , juk ten ir logopedas vietoje yra.
As ir manau,kad mano vaikui ne beda kokia,o tingejimas sneketi ...Nors jau sako ,kas cia?...nu tokiu trumpuciu zodeliu...
Šiaip tai sako nemažai žodžių ir gana teisingai be didesnių iškraipymų, bet pasako tik tada, kai jau tikrai tą žodį moka ištarti . o va kai siūlai išmokti kokį naują žodį, tai vienintelis atsakymas "ne". Niekada nebando kartoti žiūrėdamas į lūpas, bet po kurio laiko išgirsti tą žodį išmoktą kaip ir savarankiškai . Ir dar toks dalykas, net tuos žodžius, kuriuos moka sakyti - tingi, sutrumpina. Vienu žodžiu - nesivargina
Mano vaikinukui irgi jau 2,5 metų. Čiulba kaip pauštelis, o iš normalių žodžių pasako "sėsk šičia", "tuščia", "tyčia" Vienu žodžiu, šnypščiantys priebalsiai.Kai buvo dviejų metų, nuvedžiau pas logopedą, tai pasakė tokią diagnozę, kad vos neatsisėdau- motorinė alalija. Man neaišku, ar galima taip be jokių spec. tyrimų dviejų metų vaikui, kuriam dar tik formuojasi kalbos įgūdžiai iš karto nustatyti tokią diagnozę Be to, namuose dar turim mažylę sesytę, tai mano vaikinukas tik su ja ir čiauška "paukščių" kalba. Logopedė patarė vesti į daržą, bet dabar auginu mažąją, tai kol kas visi sėdim namie. net nežinau, gal tikrai bendravimas su bendraamžiais paspartintų kalbos vystymąsi