Matei. Kadaise galvojau apie probaciją. Priverstinis darbas turi būti reglamentuotas tinkamai (pvz.: viešieji darbai). Bet bausti du kartus už tą patį nusikaltimą yra draudžiama, nes priverstinis darbas irgi prilyginamas bausmei.
Matei. Kadaise galvojau apie probaciją. Priverstinis darbas turi būti reglamentuotas tinkamai (pvz.: viešieji darbai). Bet bausti du kartus už tą patį nusikaltimą yra draudžiama, nes priverstinis darbas irgi prilyginamas bausmei.
Pasiieškokit info apie pagonybės laikus ir alaus, midaus gamybą bei gėrimą, dievą Ragutį..
senai susiradusi, net cia keliau kazkada istrauka is senu metrasciu, kur rasoma, kad alus buvo para laiko raugintas gerimas, kur ten alkoholis?
Midus taip pat budavo vanduo maisytas su medum, jokio alko...
‘Šitą gėrimą [alų – N. L.] daro medžio žievių induose iš vandens, javų ir apynių; įleidę į tuos indus įkaitintus akmenis, virina visą naktį ir gauna misą, o kitą dieną ją jau geria. Tas gėrimas labai gerai išvalo skrandį’(BRMŠ II 579, 591).
kad pavadinimas tas pats nereiskia,kad produktas tas pats buvo...
O apie tuos dievus is vis dalis prigalvota, panasiai kaip cia daug kas ka apie mano ar Montevrtes pasakymus prisigalvoja nebutu dalyku. apie tuos laikus turim irgi daug fantaziju.
Lietuviai valge daug raugintu produktu, bet jie buvo be alkoholio.
oi, nepradėkit su ja tos temos, aš prieš pora metų jai tai priminiau, apie Ragutį irgi. Ilgai aiškino, paskui prisipažino, kad rimtų šaltinių (ten Vėliaus, Gimbutienės, Beresnevičiaus ir t.t) net neskaičius. Taip kad beviltiška
melagis melavo per tilta vaziavo, tiltelis sugriuvo, melagis igriuvo, negeda tokia senai tetai taip meluoti nuolat?
Viskas, kas liudys priesingai, tai bus nerimti saltiniai
Rask nors viena priesinga liudyjima apie alaus gamyba iki kriskcionybes, nei as pateikiau?
Vel bus tyla kiek itariu, kai pavolioji jusu snukucius, i jusu kakucius dingstat greit visos is eterio.
na, visa esmė promilėse, anot jos
o tai ne sakot tas pats ar geri kokia gaiva ar alu?
Juokaujate. Smagiau briedą platinti nei patikimo šaltinio ieškoti.
rimtai???, paplatinkit ne brieda , laukiu saltiniu su alaus gaminimo aprasymu pries kriskcionisku periodu.
Na aš skaičiau, kad lutukė mokslą ir mokslininkus laiko nebaisiai patikimais, bet net tautosaka ir pasakos su visais ,,alų midų gėriau..'' liudija apie taurių gėrimų vartojimą..
kiek tautosakos turim is prieskriksiconiskos eros, tai pirma, antra, kaip jau ir rasiau alus ir midus tuo metu nebuvo tokie gerimai, ka mes dabar matm, va tuo ir baisi kriskcionyeb atejo i geras sventes, gerus dalykus sukiso savo s... taip iskreipe vsias sventes, mitybos, gyvenimo buda ir t.t.

skaitykit mano nurodytus šaltinius (ypač Vėlių, Beresnevičių). Ypač atidžiai įsigilinkit į jų darbuose pateikiamas archyvų nuorodas (patikrinkit archyvuose tas nuorodas), tada nebus tokių klausimų. Taip, ne viskas yra internete... Ir dar: Lutuke, su tais metraščiais - išsiaiškinkite pirmiausiai, kas, kieno, kada rašytas yra tas metraštis. Ir niekad nepamirškit, kad tai rašytinis šaltinis, bet jis nėra vienintelis šaltinis rekonstruojant istoriją - ypač iki rašto atsiradimo.
Tai tiek. Tikrai dingstu, nes turiu darbų daug, o karrrrršta

skaitykit mano nurodytus šaltinius (ypač Vėlių, Beresnevičių). Ypač atidžiai įsigilinkit į jų darbuose pateikiamas archyvų nuorodas (patikrinkit archyvuose tas nuorodas), tada nebus tokių klausimų. Taip, ne viskas yra internete... Ir dar: Lutuke, su tais metraščiais - išsiaiškinkite pirmiausiai, kas, kieno, kada rašytas yra tas metraštis. Ir niekad nepamirškit, kad tai rašytinis šaltinis, bet jis nėra vienintelis šaltinis rekonstruojant istoriją - ypač iki rašto atsiradimo.
Tai tiek. Tikrai dingstu, nes turiu darbų daug, o karrrrršta
Skaiciau, nesijaudinkit, ir tai ka cia ivardijot, savo vaikam gal pasakokit, vienas is studijuotu dalyku buvo pas mane etnokultura.
Tai prasau ikelkit nuoroda, kaip buvo gaminamas alus iki krikscionyebs, ten kur ikeliau tai gana netgi velyvas saltinis, juk jus taip viska zinot, visko teisingo tiek perskaiciusi, ar nebus istraukos? eilini karta apsimelavot ir mane isdergti netorejot pozityvios jus musu
pragare dar ne taip karsta bus, pratinkites
</p><p>Tai prasau ikelkit nuoroda, kaip buvo gaminamas alus iki krikscionyebs, ten kur ikeliau tai gana netgi velyvas saltinis, juk jus taip viska zinot, visko teisingo tiek perskaiciusi, ar nebus istraukos? eilini karta apsimelavot ir mane isdergti netorejot pozityvios jus musu


Ne, neskaitėt. Jei būtumėt skaičius, tokių nesąmonių nerašytumėt.
Ne, neįkelsiu, to internete nėra.
Ne, neskaitėt. Jei būtumėt skaičius, tokių nesąmonių nerašytumėt.
Ne, neįkelsiu, to internete nėra.
kokiu konkreciai nesamoniu? kas per mada cia sitaip bendrauti, as irgi galiu pasakyti nesmaones rasot, o kur konkretumas, apkeikiau ir viskas?
tai juk nebutinai is interneto ikelti galima parasyti citata paciai ir nurodyti saltini ar neisiena,
neina pasakyti, kad prisigyret ir nebezinot, ka rasyti ta tema konkrecia?

jei būtumėt iš esmės susipažinusi su akademiniu darbu, suprastumėt, kad negalima viešinti archyvinių duomenų, jeigu jie nėra paskelbti viešai (t.y. straipsniuose, monografijose ar kitose tą temą tyrinėjančių žmonių viešuose pasisakymuose). Tad SM paplepėjimų temoje archyvų, kurių nėra internete, aš tikrai nepublikuosiu
