QUOTE(Moonte @ 2017 11 11, 21:10)
Taisykles nustate TIK Idomucia. Jis mano, kad zmones isskiria tik mirtis (ar neprimena trilerio siuzeto). Yra nesvarbu ko nori salimais jo esantis zmogus, laiminas jis, nelaimingas, jis PRIVALO gyventi tam pragare, nes kazkada susisiejo neva pazadu. Idomuciai, vertybe ne salimais esancio zmogaus laime, o prievole.
Todel tuo vadovaujantis, kai pagalvoji apie salia jo esancia moreriske, kuria neva jis islaiko (kontroliuoja pinigais, ji neturi nuosavu) man jos is esmes gaila. Pradejo gyventi su vyru, privales tapti lesbiete, itariau budama skaisti tokios patirties ji neturi. O jei jai tas potyris nepatiks, anot Idomucios, ji negales rinktis, privels vykdyti pazadus, kitkokiu atvju bus kale, boba isterike ir t.t. ir t.t.
Jei nuemus turputi isterrija, tai galima aptarti, kai kuriuos momentus:
1. Gyvenimo buda, kai santuokai zmogus pasirenkamas iki mirties, nustate ir paskleide tikrai ne "TIK Idomucia". Tai jau taip akivaizdu ir zinoma visiems (musu platumose), kad diskutuot neverta.
Jau tokiu postulatu rasymas, rodo, kad Moontei protavimas ir istoriniai faktai nera prriorritetas.
Emocijos - priorritetas.
Zinau, kad laukiniai kur salose gyvena bandomis, dulkinas kas su kuo papuolaa,, kaip liutu bandoje.
Kitose tauteles gyvenama passirenkant laikina partneri, dabar ir degraduojanciuose vakaruose tas pats vyksta.
Jei paziuresim tokius zmones, tai js vienija nesugebejimas prisiimti atsakomybe. Jie nori tik gauti.
Juk ir darba galima isivaizduot, kaip vergove, kur vargsas darbuotojas laimingas nelaimingas turi eiti i darba, o darbdavys piesiamas kaip despotas savanaudis. Kad kartais tas darbdavys dar labiau nelaimingas ir supanciotas - niekam neidomu. Taip pat neidomu, kad geresniu variantu nera
2. "moreriske, kuria neva jis islaiko (kontroliuoja pinigais, ji neturi nuosavu)".
MB pinigais neekontroliuosi. Kaip ir ex. Nes santykiai kuriami ne tuo pagrindu. Ir nesirinkciau niekad moters, kuriai pinigai tike svarbus.
Nes jei pinigai svarbus, kad buti kartu, tai lygiai taip pat gali del dar didesniu piniguu palikti.
ZMones islaikomi meile ir atsodavimu. Aisku - tai irgi ne absoliutus budas.
3. "privales tapti lesbiete"
Siame procese yra daug problemu. Kaip ir pas kitus panasaus plauko asmenis.
Bet idomiausia, ne tos pikantiskos detales ir smulkmenos, o dvasiniai dalykai.
Pirmiausia, tai vertimas problemos ant kitos zmogaus. Sakysimm Moonte labai rupinas savo laime, jai rupi ir MB laime ir visu tu kuriuos ji diskusijose gina.
O kiti zmones jai tik daiktai, kurie TURI BUT PATOGIAI VARTOJAMI arba keliaut i siusksliu kibira, ar kam atiduoti parduoti buti, ar grazinti tiekejams. Tos problemos sveetimos.
Net neturi nieko girdet apie svetimas problemas.
Tegu vyras nezaunija su savo norais, su problemomis nes tuoj keliaus i siuksliu kibira (skirybos)
Jei nera meiles tai koks skirtumas vyras boba ji tik daiktas.
O kodel i sia problema nepaziuret, kaip i bendra ir padiskutuota, ka daryt, kad abu butu maksimaliai laimingi.
Egoistes nesupras apie ka as: "Nauddojamas daiktas bando sukti galva apie savo poreikius? Velniop"
TS tema gera ttuo, kad zmones per daug susikoncentruoja i neesmines pikantiskas to reikalo detales ir pamirsta vaidinti savo ROLES: "Sugebancius mylet, matyt ir kitame zmogu bei spresti problemas atsizvelgiant ii abu"
Pamirsta ir parodo, kad jie iki kaulu smegenu egoistai ir naudotojai