QUOTE(Ingakalnis @ 2012 01 30, 20:41)
nereikia sekti pasaku kad dujos nepjauna variklio.
prieziura ju kainuoja i metus daugiau, nei ekonimiskumas jeigu km per metus prisuki visiskai ne daug, nzn nors as moteris bet smegenine neisnestu i toki silpna varikli deti dujine iranga ir dar klasuimas kokia ji - kada deta ir t.t parasyti BRC ( o tokiu pilna.. tik kai pradedi giliau ziureti kokia tai brc ir kada deta pasidaro liudna).
Suprantu deti i galingas masinas, o cia...
scenikas tokiu metu uz 9000 atsiprasau

o kur dar garantas kad iranga tikrai gerai sudeta...
Pradesiu nuo antro galo si kart - DOKUMENTAI, kur ir kas dejo iranga yra butini. Kaip ir visa patikra technikos.
As per metus standartiskai ~27-33k km pravaziuoju.
Per metus laiko du kart keiciau duju filtra viskas.
Po to viskas standartiskai kas keiciama kas 40 - 70k km.
QUOTE(runchikas @ 2012 01 31, 15:23)
Nors tema apie Scenicus bet isivyravo kalba apie dujas taigi ir aš pakomentuosiu kiek žinau.
Kas liečia variklio pjovimą su dujomis - reikėtų pasigilinti į chemiją ir pamatytumėte, kad dujos dar ir kaip ėda variklį. Žinoma jei per metus nuvažiuoji 2k. km tai gali važinėti ir dvidešimt metų su ta pačia auto ir nieko nepajusti.
Kas link traukos - važinėjau su 3 auto su dujomis, su visom virš trijų metų.
1. Mazda 323 variklis 1,3 (karbiuratorius). Didelio skirtumo nesijuto. Salyginai užteko traukos ir su benzu ir dujom.
2. VW Golf 1,6 (karbiuratorius). Traukos praradimas siek tiek didesnis, bet panasiai kaip su Mazda.
3. BMW 525 (IV kartos BRC įranga, kainavo 4 k lt.). Traukos sumažėjimas jautėsi net labai. Važiuoti užtenka, bet MALONIAI važiuoti (dėl ko ir pirktas toks automobilis) buvo per mažai. Galų gale ir masė nemaža.
Išvada - kuo galingesnis variklis, tuo daugiau galios "suryja" dujos ir tuo labiau jaučiasi per akseleratoriaus pedalą.
Beje, tos naujausios kartos įrangos tikrai nėra kažkokia panacėja. Gedo maniškės BMW įranga net dažniau negu paprasta reduktorinė. Važinėtį į BRC tekdavo vos ne kas antrą mėnesį. Pirmus metus darė nemokamai (garantija) o po to teko mokėti. O dar kelionė ir t.t. Taigi likau nusivyles.
Maniskis jau beveik puse savo kilometru is 180.000km nuvaziavo dujom (bmw e39, 525).
Skirtumo nera, niekas nesikeicia, papildomai negenda.
Traukos nepajusi skirtumo tarp benzino ir duju niekaip. Net esam zaide taip mieste - labai sunku atskirt. Aisku jeigu misini paduoda negera - tai nera ko noret jei jis per liesas tai ir dusta masina. Ji reikia taip pat profilaktiskai reguliuoti.
Taip pat turim ir audi a6 2.7 bi turbo (~180kw) irgi kaip virykle vazineja. Nei turbinos, nei variklis nesuesti duju, bet tai kita istorija , kad nelabai megsta turbinos dujas, traukos skirtumo irgi neiseina pajusti.
IV kartos dujos panaceja nera, bet bent jau neismeta per duslintuva 30-40procentu nesudegusiu duju.
Manasis bmw benzino valgo ~13l mieste, duju 13.5.
Esme, kad kurui isleist dvigubai maziau su betkuria masina atsiperka per 20-40k kilometru ir nesvarbu ar tos dujos kokiam amerikietiskam kledare su 6l varikliu ar skarbonkeje su 1l varikliu.
Pildausi:
kas liecia priziuretas masinas, tai verta pasiziuret kiek alternatyvus modeliai VIDUTINISKAI kainuoja toj pacioj vokietijoj. Kad po to nebutu taip, kad nusipirkot ir naujesni ir pigesni, bet "ai ai ai ir oi oi oi".
Del to kaip uz (galimai) gerai priziureta modeli ta kaina normali. Atsizvelgiant i tai , kad ten duju iranga ir (dazniausiai) moteru megstamas automatas.