2004m. scenic. Lb patenkinta, protinga mashina, automatinis rankinis, start mygtukas uzvedimui, pati uzsirakina paspaudus mygtuka ant duru uzttenka tik tureti kortele salia. Korteles nereikia deti i slota, gali buti kisenej. Atsirakina uzkisus ranka uz rankenos, kai is arti kortele aptinka, lb patogu, nes nereikia korteles po rankinuka ieshkot.
Pvz lyja - pribegai uzkisai ranka uz rankenos infraredai aptiko kortele ir ranka - masina atsirakino. O kur dar panoraminis stogas. Erdvi bagazine. Isofix sedynes.
geras,reiks ir man isbandyti ,pati neseniai dar turiu ir 2004,paziuresiu ar ir pas mane pripumbasai yra...
o is bedu :teko jau panele tvarkyt,nes uztemo visiskai ir pypsejo,meistrai sake labai dazna beda,masine...bet dab 5 metus turetu sviest kaip saule...
o is bedu :teko jau panele tvarkyt,nes uztemo visiskai ir pypsejo,meistrai sake labai dazna beda,masine...bet dab 5 metus turetu sviest kaip saule...
QUOTE(bandziushka @ 2012 01 02, 19:46)
kazkokia parodja i 1.6 ir taip silpna varikli dar dujas kisti... ir kaina sakyciau uzlauzta ... pati dairaus galbut panasios bet pilna 2000-2002 iki 8000 tad nemanau kad net jei idealus stovis, uz 9000 parduosite.
QUOTE(Ingakalnis @ 2012 01 12, 09:27)
kazkokia parodja i 1.6 ir taip silpna varikli dar dujas kisti... ir kaina sakyciau uzlauzta ... pati dairaus galbut panasios bet pilna 2000-2002 iki 8000 tad nemanau kad net jei idealus stovis, uz 9000 parduosite.
Pritariu jusu pasisakymui.Kaina truputeli "kosmosas".....
QUOTE(Ingakalnis @ 2012 01 12, 08:27)
kazkokia parodja i 1.6 ir taip silpna varikli dar dujas kisti... ir kaina sakyciau uzlauzta ... pati dairaus galbut panasios bet pilna 2000-2002 iki 8000 tad nemanau kad net jei idealus stovis, uz 9000 parduosite.
Uzsukau tik todel , kad pakelta tema.
Visiskai nesaliskai (nors net nemegstu prancuzisku masinu) - kalbat nesamones.
Koks skirtumas i koki varikli dujos igrustos?
Ar i 1,2 ar i 6,3? Duju iranga dabar juntamai galios nemazina, o ir dujos nepapjauna variklio, kaip dauguma net nesusidurusiu kalba. Visad pakalbinu taksistus kai naktim is kur nors parsivelku.
Dabar dauguma dyzelistai, bet ne visi. Vienas veze su senu pontiac'o ala minivenu 7niu vietu.
Masinai koki ~17metu. Odometras ~900,000km. Varikli keite pravaziavus ~600,000 (is ju apie 450k. su dujom). Ir esu girdejes daugiau panasiu pavyzdziu su senais passatais ir t.t.
Kitas dalykas neverta pamirst, kad ir gera (o cia Brc) duju iranga, taip pat kainuoja.
Galu gale siulau nusipirkt kaip minejot 2002 uz kokius 6500-7000 ir ikist dar 4-5 remontam.
QUOTE(Robertastk @ 2012 01 27, 01:29)
Duju iranga dabar juntamai galios nemazina, o ir dujos nepapjauna variklio,
nereikia sekti pasaku kad dujos nepjauna variklio.
prieziura ju kainuoja i metus daugiau, nei ekonimiskumas jeigu km per metus prisuki visiskai ne daug, nzn nors as moteris bet smegenine neisnestu i toki silpna varikli deti dujine iranga ir dar klasuimas kokia ji - kada deta ir t.t parasyti BRC ( o tokiu pilna.. tik kai pradedi giliau ziureti kokia tai brc ir kada deta pasidaro liudna).
Suprantu deti i galingas masinas, o cia...
scenikas tokiu metu uz 9000 atsiprasau o kur dar garantas kad iranga tikrai gerai sudeta...
prieziura ju kainuoja i metus daugiau, nei ekonimiskumas jeigu km per metus prisuki visiskai ne daug, nzn nors as moteris bet smegenine neisnestu i toki silpna varikli deti dujine iranga ir dar klasuimas kokia ji - kada deta ir t.t parasyti BRC ( o tokiu pilna.. tik kai pradedi giliau ziureti kokia tai brc ir kada deta pasidaro liudna).
Suprantu deti i galingas masinas, o cia...
scenikas tokiu metu uz 9000 atsiprasau o kur dar garantas kad iranga tikrai gerai sudeta...
QUOTE(Ingakalnis @ 2012 01 30, 21:41)
nereikia sekti pasaku kad dujos nepjauna variklio.
Nors tema apie Scenicus bet isivyravo kalba apie dujas taigi ir aš pakomentuosiu kiek žinau.
Kas liečia variklio pjovimą su dujomis - reikėtų pasigilinti į chemiją ir pamatytumėte, kad dujos dar ir kaip ėda variklį. Žinoma jei per metus nuvažiuoji 2k. km tai gali važinėti ir dvidešimt metų su ta pačia auto ir nieko nepajusti.
Kas link traukos - važinėjau su 3 auto su dujomis, su visom virš trijų metų.
1. Mazda 323 variklis 1,3 (karbiuratorius). Didelio skirtumo nesijuto. Salyginai užteko traukos ir su benzu ir dujom.
2. VW Golf 1,6 (karbiuratorius). Traukos praradimas siek tiek didesnis, bet panasiai kaip su Mazda.
3. BMW 525 (IV kartos BRC įranga, kainavo 4 k lt.). Traukos sumažėjimas jautėsi net labai. Važiuoti užtenka, bet MALONIAI važiuoti (dėl ko ir pirktas toks automobilis) buvo per mažai. Galų gale ir masė nemaža.
Išvada - kuo galingesnis variklis, tuo daugiau galios "suryja" dujos ir tuo labiau jaučiasi per akseleratoriaus pedalą.
Beje, tos naujausios kartos įrangos tikrai nėra kažkokia panacėja. Gedo maniškės BMW įranga net dažniau negu paprasta reduktorinė. Važinėtį į BRC tekdavo vos ne kas antrą mėnesį. Pirmus metus darė nemokamai (garantija) o po to teko mokėti. O dar kelionė ir t.t. Taigi likau nusivyles.
QUOTE(Ingakalnis @ 2012 01 30, 20:41)
nereikia sekti pasaku kad dujos nepjauna variklio.
prieziura ju kainuoja i metus daugiau, nei ekonimiskumas jeigu km per metus prisuki visiskai ne daug, nzn nors as moteris bet smegenine neisnestu i toki silpna varikli deti dujine iranga ir dar klasuimas kokia ji - kada deta ir t.t parasyti BRC ( o tokiu pilna.. tik kai pradedi giliau ziureti kokia tai brc ir kada deta pasidaro liudna).
Suprantu deti i galingas masinas, o cia...
scenikas tokiu metu uz 9000 atsiprasau o kur dar garantas kad iranga tikrai gerai sudeta...
prieziura ju kainuoja i metus daugiau, nei ekonimiskumas jeigu km per metus prisuki visiskai ne daug, nzn nors as moteris bet smegenine neisnestu i toki silpna varikli deti dujine iranga ir dar klasuimas kokia ji - kada deta ir t.t parasyti BRC ( o tokiu pilna.. tik kai pradedi giliau ziureti kokia tai brc ir kada deta pasidaro liudna).
Suprantu deti i galingas masinas, o cia...
scenikas tokiu metu uz 9000 atsiprasau o kur dar garantas kad iranga tikrai gerai sudeta...
Pradesiu nuo antro galo si kart - DOKUMENTAI, kur ir kas dejo iranga yra butini. Kaip ir visa patikra technikos.
As per metus standartiskai ~27-33k km pravaziuoju.
Per metus laiko du kart keiciau duju filtra viskas.
Po to viskas standartiskai kas keiciama kas 40 - 70k km.
QUOTE(runchikas @ 2012 01 31, 15:23)
Nors tema apie Scenicus bet isivyravo kalba apie dujas taigi ir aš pakomentuosiu kiek žinau.
Kas liečia variklio pjovimą su dujomis - reikėtų pasigilinti į chemiją ir pamatytumėte, kad dujos dar ir kaip ėda variklį. Žinoma jei per metus nuvažiuoji 2k. km tai gali važinėti ir dvidešimt metų su ta pačia auto ir nieko nepajusti.
Kas link traukos - važinėjau su 3 auto su dujomis, su visom virš trijų metų.
1. Mazda 323 variklis 1,3 (karbiuratorius). Didelio skirtumo nesijuto. Salyginai užteko traukos ir su benzu ir dujom.
2. VW Golf 1,6 (karbiuratorius). Traukos praradimas siek tiek didesnis, bet panasiai kaip su Mazda.
3. BMW 525 (IV kartos BRC įranga, kainavo 4 k lt.). Traukos sumažėjimas jautėsi net labai. Važiuoti užtenka, bet MALONIAI važiuoti (dėl ko ir pirktas toks automobilis) buvo per mažai. Galų gale ir masė nemaža.
Išvada - kuo galingesnis variklis, tuo daugiau galios "suryja" dujos ir tuo labiau jaučiasi per akseleratoriaus pedalą.
Beje, tos naujausios kartos įrangos tikrai nėra kažkokia panacėja. Gedo maniškės BMW įranga net dažniau negu paprasta reduktorinė. Važinėtį į BRC tekdavo vos ne kas antrą mėnesį. Pirmus metus darė nemokamai (garantija) o po to teko mokėti. O dar kelionė ir t.t. Taigi likau nusivyles.
Maniskis jau beveik puse savo kilometru is 180.000km nuvaziavo dujom (bmw e39, 525).
Skirtumo nera, niekas nesikeicia, papildomai negenda.
Traukos nepajusi skirtumo tarp benzino ir duju niekaip. Net esam zaide taip mieste - labai sunku atskirt. Aisku jeigu misini paduoda negera - tai nera ko noret jei jis per liesas tai ir dusta masina. Ji reikia taip pat profilaktiskai reguliuoti.
Taip pat turim ir audi a6 2.7 bi turbo (~180kw) irgi kaip virykle vazineja. Nei turbinos, nei variklis nesuesti duju, bet tai kita istorija , kad nelabai megsta turbinos dujas, traukos skirtumo irgi neiseina pajusti.
IV kartos dujos panaceja nera, bet bent jau neismeta per duslintuva 30-40procentu nesudegusiu duju.
Manasis bmw benzino valgo ~13l mieste, duju 13.5.
Esme, kad kurui isleist dvigubai maziau su betkuria masina atsiperka per 20-40k kilometru ir nesvarbu ar tos dujos kokiam amerikietiskam kledare su 6l varikliu ar skarbonkeje su 1l varikliu.
Pildausi:
kas liecia priziuretas masinas, tai verta pasiziuret kiek alternatyvus modeliai VIDUTINISKAI kainuoja toj pacioj vokietijoj. Kad po to nebutu taip, kad nusipirkot ir naujesni ir pigesni, bet "ai ai ai ir oi oi oi".
Del to kaip uz (galimai) gerai priziureta modeli ta kaina normali. Atsizvelgiant i tai , kad ten duju iranga ir (dazniausiai) moteru megstamas automatas.
to Robertastk - kodel sakai,kad reiks kisti i 2002 metu masina,kuria nupirkciau uz 6500-7000 remontui dar 4/5k litu? o i ta uz 9000 kur praso,kiek sukist reikes-dar 9000? Diskusija buvo apie tai,kad skelbimas neatitinka realios prekes kainos,o kiek i ja dar kisti,tai cia jau pardavejas geriau zino.Siaip geriau tada pirkti kokiu 2001 benzina uz kokius 7k lt ir deti sakykim kokias 2/3 kartos dujas 900/1500 lt. AR ne geriau butu?
dabar del BRC duju... As irgi esu nusivylusi siomis dujomis,turejau japona 2.0 l tai idejo BRC dujas(firma su visais popieriais,o ne garaziukai),sake kad trauka ne kiek nesiskirs,vaziavimas tuo labiau...ir ka jus manot?masina su dujomis tiesiog "buka" pasidare,nebenorejo zemesnemis apsukomis vaziuoti,trukciojo...Niuansu nepasakosiu,bet reguliavo,reguliavo,reguliavo,paskui prasidejo gedimai(duju yrangos) tai keite,keite,kol garantinis buvo,o kai garantinis baigesi,sako nieko mes negalim padaryti...reiks taip vazinet,nes cia situ masinu liga... sakau,kodel nesaket,kai dujas dejot,kad tokia liga(situ masinu)? Patylejo..... atsakymo taip ir negavau...Tad visiskai nusivylusi esu brc dujomis,niekada ju nebedeciau..Kiek teko dometis,tai BRC nenusisekusios yra,ka nepasakysi apie STAG(cia ne reklama,tiesiog taip dauguma raso interneto platybese).Vat ir sau pasakiau,kita masiniuka kai nusipirksiu(nes ana jau pardaviau),tai pabandysiu tas STAG gamintojo dujas isideti
dabar del BRC duju... As irgi esu nusivylusi siomis dujomis,turejau japona 2.0 l tai idejo BRC dujas(firma su visais popieriais,o ne garaziukai),sake kad trauka ne kiek nesiskirs,vaziavimas tuo labiau...ir ka jus manot?masina su dujomis tiesiog "buka" pasidare,nebenorejo zemesnemis apsukomis vaziuoti,trukciojo...Niuansu nepasakosiu,bet reguliavo,reguliavo,reguliavo,paskui prasidejo gedimai(duju yrangos) tai keite,keite,kol garantinis buvo,o kai garantinis baigesi,sako nieko mes negalim padaryti...reiks taip vazinet,nes cia situ masinu liga... sakau,kodel nesaket,kai dujas dejot,kad tokia liga(situ masinu)? Patylejo..... atsakymo taip ir negavau...Tad visiskai nusivylusi esu brc dujomis,niekada ju nebedeciau..Kiek teko dometis,tai BRC nenusisekusios yra,ka nepasakysi apie STAG(cia ne reklama,tiesiog taip dauguma raso interneto platybese).Vat ir sau pasakiau,kita masiniuka kai nusipirksiu(nes ana jau pardaviau),tai pabandysiu tas STAG gamintojo dujas isideti
QUOTE(Oksana79 @ 2012 02 09, 22:14)
dabar del BRC duju... Tad visiskai nusivylusi esu brc dujomis,niekada ju nebedeciau..Kiek teko dometis,tai BRC nenusisekusios yra,ka nepasakysi apie STAG(cia ne reklama,tiesiog taip dauguma raso interneto platybese).Vat ir sau pasakiau,kita masiniuka kai nusipirksiu(nes ana jau pardaviau),tai pabandysiu tas STAG gamintojo dujas isideti
Visos jos vienodos. Patikėk manim. Technologijos gal kiek ir kitos, kompai kiti, medžiagos kitos, bet esminė principinė sistema vienas ir tas pats.