QUOTE(naminukė @ 2017 04 28, 23:21)
Sveikos
Ten beveik visuose kriterijuose minimi žodžiai pakankamai, gana aiškiai, tekstas gana rišlus. Labai plačios ribos, kam ko gana
Žodyne 3 rašėm, jei yra vienas kitas vaizdingas žodis ir visi žodžiai vartojami tinkama prasme. Tiesa sakant, nei vienam neparašėm 1 balo. Beveik visiems rašėm 3, tik silpnesniems po 2. Nes visų žodynas GANA turtingas
Daug kam numažinau balus dėl nuoseklumo ir vientisumo, nors irgi nežinau, ar vertėjo...
Dar įdomu, kaip atsilieps klasės vidurkiui tai, kad vienas mokinukas skaitymo teste gavo tik 1 balą..
Ten beveik visuose kriterijuose minimi žodžiai pakankamai, gana aiškiai, tekstas gana rišlus. Labai plačios ribos, kam ko gana
Žodyne 3 rašėm, jei yra vienas kitas vaizdingas žodis ir visi žodžiai vartojami tinkama prasme. Tiesa sakant, nei vienam neparašėm 1 balo. Beveik visiems rašėm 3, tik silpnesniems po 2. Nes visų žodynas GANA turtingas
Daug kam numažinau balus dėl nuoseklumo ir vientisumo, nors irgi nežinau, ar vertėjo...
Dar įdomu, kaip atsilieps klasės vidurkiui tai, kad vienas mokinukas skaitymo teste gavo tik 1 balą..
O mes žodyną vertinimo griesčiau . Jeigu vaiko kalba ,,prasta ir paprasta", jeigu dažnai kartojo tuos pačius ž., ir, ir, ir ..., berniukas, berniukas,berniukas... jis, jis , jis.... ,,ant kiek" ,, su dviračiu" jau rašėme 2, jeigu darbe sakinių struktūroje yra klaidų, tai ir vaiko žodynas jau nėra puikus...
Taigi kriterijai intepretuojami kiekvienoje m-kloje savaip.
O nuoseklumą ir vientisumą vertinome tikrai griežtai. Leidome padaryti vieną minties šuolį, ar nebaigtą mintį.