rašykit, kokių dalykų reikia. Turiu pagal Riešutą, BALČYTĮ, O LIETUVIŲ PUPĄ SU ŠALTINIU JUNGIAU. AR KITŲ DALYKŲ IRGI REIKIA? - DAILĖ, ŠOKIS, KŪNO KULT.
<p>rašykit, kokių dalykų reikia. Turiu pagal Riešutą, BALČYTĮ, O LIETUVIŲ PUPĄ SU ŠALTINIU JUNGIAU. AR KITŲ DALYKŲ IRGI REIKIA? - DAILĖ, ŠOKIS, KŪNO KULT.</p><p>TAI GAL MAN Į BENDRĄ PAŠTĄ KELT?</p>
Sveikos, matau jau visos įsivažiuojam. Aš taip pat turėsiu elektronines pratybas, šiemet pirkom. Pernai vaikai jau išbandė, visiems patiko, gerai, kad yra diferencijuota pagal lygius ir galima grąžinti vaikui ištaisyti klaidas. Turim ir ,,Taip" 2 kl. vadovėlį, gaila, kad mokytojo knyga tik elektroninė EDUKOJ, man patogiau popierinis variantas. O gal kuri sugalvojot kaip atsisiųsti?
<p>Išsiunčiau į 2 paštą. Naudokitės į sveikatą. Vis darbo nors valandžiuke mažiau. </p><p>o jūs gal galit klasės charakteristikos pavyzdžiu pasidalint </p>
o gal kuri turit individualaus plano grįžusiam iš užsienio 3 kl. mokiniui pavyzdį? kalba su akcentu, supranta, su skaitymu sunkiai, su rašymu tragedija... pirmą kartą toks mokinys mokykloj
<p>Laba,</p><p>o gal kuri turit individualaus plano grįžusiam iš užsienio 3 kl. mokiniui pavyzdį? kalba su akcentu, supranta, su skaitymu sunkiai, su rašymu tragedija... pirmą kartą toks mokinys mokykloj</p>
O čia tai jau tikrai nelinksma. Ir ką su tokiu mokiniu veikti pamokoje? Jam turi būti individualus mokymas, pakol gebės kažką pasiekti. Neteko susidurti su tokiu dalyku ir jokio planelio neturiu, nepagelbėsiu.