QUOTE(Kaira @ 2017 04 11, 22:29)
Labai ačiū už atsakymą
O gal yra galimybė kol dar neišsiuntė pakeisti drabužio dydį? Ta prasme, gal jiems kažkaip galima parašyti ir susitarti? Kitas dydis iš bėdos tiktų 


Bandykit, galima netgi tiesiai formą pildyti: https://www2.hm.com/...ce/contact.html
Mūsų atveju kreipėmės dėl nepritaikyto nuolaidos kodo, ne dėl prekės. Tai būtent ir informavo, kad pakeitimai įmanomi valandos bėgyje (bet reikia jiems skambinti), arba daryti naują užsakymą ankstesniojo nepriimant ir taip neprarandant pinigėlių už grąžinimą. Jie net anuliuoti neanuliuoja, nors irgi prašėm, kad nereikėtų siuntinėtis!.. Taigi finale mes savojo siuntinio nepriėmėm, atėjus žinutei iš kurjerių juos informavau, kad siuntinio nevežtų, ir labai sklandžiai viskas gavosi. H&M gavę atgal siuntinuką atsiuntė žinutę ir savaičių dviejų berods bėgyje grąžino pinigėlius.