QUOTE(saulesvaikas10 @ 2022 06 08, 22:28)
<p></p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="Klaudijaaa" data-cid="72969265" data-time="1654708574"><div><p>Man tai čia kvailiausia sistema, nes siuntimas atgal dpd paštomatu kainuoja 15 eur. Ir moki iš savų, tai dažnu atveju net prekė tiek nekainuoja. Ir lenkės tą žino, jog lietuvės nesiųs už tokią kainą, todėl naudojasi ta padėtimi. Nieko nesiųsčiau, o bandyčiau viską spręsti per vinted administraciją, nes turi į tai atsižvelgti jeigu bus daug besiskundžiančių.</p></div></blockquote><p>Per pasta siuncia
</p>
Dauguma lenkių kiek skaičiau sutinka tik su siuntimu per dpd arba kurjeriu.

Jokiu paštų... Ir išvis kam reikalingas tų defektuotų prekių siuntimas atgal, kad vėl iš naujo pardavinėtų ?
Papildyta:
QUOTE(Kirisama @ 2022 06 08, 21:14)
Apie vinted, pirkėja irgi nori grąžinti prekę, nepaskaiciau visko iki galo ir paspaudžia, kad su bėda sutinku. Tai vinted rašo, kad pirkėjai grąžinami pinigai. O kaip man ar tam paciamvinted žinot, kad prekę išsiuntė atgal? Čia LT, paskomatas iki 3. Ar nebus taip, kad pirkėja ir pinigus atgavo, ir dar prekę pasiliko?
Jeigu sutikote kiek žinau grąžinti prekės nebeprivaloma, skaitosi problema išspręsta. Nors gal klystu....