Sveikos, merginos. Aš su tokia situacija. Pirkau per FB lėles (prieš pat kalėdas) iš merginos, kuri prekyba užsiima, nes daug jos skelbimų. Lėles tokios, kurių daugiau neradau niekur kitur, o maniškei labai patinka ta herojė (lady bug). Surizikavau.
Pirkau dukterėčios adresu (tiksliau kito miesto paštomatu), o įteikė po savaitės nuo gavimo. Lyg tai ką teisiškai keičia :/
Išpakavom ir likau be žado. Vienos lėlės ranka nesilaiko, galva vos laikosi, didžiausias tarpas, pėdos susilanksčiusios kaip popierinės, net batų neiną uždėti ir t.t. Na ta turgaus kokybė, kur būną už 1 Eur. Aš mokėjau 11 Eur.
Sakau grąžinti noriu. O ji į jokias kalbas nesileidžia ir absurdus kalba, kad išpakuotos, jau MES sugadinom. Na briedus visiškus. Jei 2 metų garantija nekokybiškom negalioja, savas taisykles, kad reikėjo tą dieną gavus grąžinti. O kai paprašiau sąskaitos, sakė, kad aš jos neprašiau, todėl dabar jau neišrašys, nors dirba su individualia veikla. Nei numerio veiklos, nei adreso nesako. Na, yra banko duomenys, kaip ir galima juk identifikuoti, ar ne?
Kita vertus - o ką padarys vartotojų teisės, juk jų tik rekomendacinis sprendimas. Į teismą dėl 11 Eur juk neduosi. VMI bauda dėl netinkamos buhalterijos?
Vartotojų teisių sprendimas pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus jau nebe rekomendancinio pobūdžio, o privalomo.
Dėl sąskaitos faktūros ji teisi, kiek žinau, sąskaita turi būti išrašoma tą pačia dieną, kai gaunami pinigai.
Pati Vartotojų teisių tarnyba pataria kreiptis į VMI, jei vartotojas negavo dokumento, patvirtinančio prekės įsigijimą.
Taigi greičiausiai reikia kreiptis į VMI, kad pardavėja nepateikia jums esminės informacijos ir pirkimą įrodančių dokumentų.