QUOTE(Lux @ 2018 12 18, 13:02)
Aš tokiu atveju esu parašiusi tiekėjui, jis man liepė vėl nupirkti tą prekę, bet jos neišsiuntė. Susirašykite
Idėja puiku, ačiū! Tik dabar ta prekė žeeenkliai brangiau kainuoja
QUOTE(roka @ 2018 12 19, 08:53)
Idėja puiku, ačiū! Tik dabar ta prekė žeeenkliai brangiau kainuoja
paprasykit, kad pakeistu kaina, jei pinigu nori
QUOTE(roka @ 2018 12 19, 07:53)
Idėja puiku, ačiū! Tik dabar ta prekė žeeenkliai brangiau kainuoja
kokį kitą menkniekį pirkit
Labai norėčiau spėti nupirkti cocooncenter iki 31 dienos, jei kam ko reikia, galite jungtis, atsiėmimas d.d. Vilniuje, Žalgirio g., arba siunčiu terminalais.
wwaidutukas@yahoo.com
wwaidutukas@yahoo.com
Ar buna omniva kokiu nuolaidos kodu?
QUOTE(Rita003 @ 2018 12 19, 11:24)
Ar buna omniva kokiu nuolaidos kodu?
Lpexpres netinka? Registruojant per tarpmergaiciu yra nuolaida
QUOTE(padraika22 @ 2018 12 19, 11:27)
Lpexpres netinka? Registruojant per tarpmergaiciu yra nuolaida
Bet kad ir ten jau kosmine kaina pasidariusi...
EUROVAISTINES labai reiktu kokio kodo
QUOTE(rasamal @ 2018 12 19, 12:10)
Gal kas portugališkus vynus užsisakėte
Kurios dienos išsiuntimo dabar gaunate?
Taip jau norėtusi iki švenčių turėti namuose
Kurios dienos išsiuntimo dabar gaunate?
Taip jau norėtusi iki švenčių turėti namuose
Issiusta 12.13 d. raso, kad Barselonoj tupi nuo 17d. . Ir labai laukiu
QUOTE(linaj @ 2018 12 19, 13:15)
Issiusta 12.13 d. raso, kad Barselonoj tupi nuo 17d. . Ir labai laukiu
19/12/2018 01:53 Em trânsito ALEMANIA
17/12/2018 14:21 Em trânsito ALEMANIA
14/12/2018 17:01 Saída de BARCELONA
10/12/2018 18:19 Saída de PORTO
Neteko susidurt, kaip ir paskambint prašo. Čia mano vynai ko gero, bet nėra nieko nei kokių numerių nei parduotuvės.
Cher(e) Client(e),
Vous avez un colis au bureau de DHL.
Vous disposez d'un délai de 48 heures pour récupérer votre colis, Sinon il sera retourné à l'expéditeur.
Veuillez confirmer l'envoi du colis à votre domicile en suivant les étapes au dessous:
1. Appeler le numéro de notre service client : 0890241419
2. Recevoir le code de confirmation
3. Envoyer le code de confirmation à l'adresse suivant : confirmation-colis@dhl.fr
Cordialement,
DHL Service Client
Cher(e) Client(e),
Vous avez un colis au bureau de DHL.
Vous disposez d'un délai de 48 heures pour récupérer votre colis, Sinon il sera retourné à l'expéditeur.
Veuillez confirmer l'envoi du colis à votre domicile en suivant les étapes au dessous:
1. Appeler le numéro de notre service client : 0890241419
2. Recevoir le code de confirmation
3. Envoyer le code de confirmation à l'adresse suivant : confirmation-colis@dhl.fr
Cordialement,
DHL Service Client