Nite, tu kaip visad teisi. Matyt bėda tame ir yr, kad neatskiriama elgesio sutrikimai ir spec ugdymo poreikiai. Bet ar ne mokykla ir mokytojai tą ir turėtų daryti? Ir čia vėl atsimušam į specialistų stoką. O jei apie gabumus/negabumus, tai manau, visi yra kažkam gabūs. Tik reik atrasti tą gabumą, jį ugdyt. ar gali eilinis mokytojas, turėdamas virš 20 mokinių, pastebėt, atrast ir dar ir padėt vystyt kiekvieno gabumus. Fiziškai tai įmanoma? Ai, nežinau. Ryte buvau kažkaip optimistiškai nusiteikus, o vat dienos gale liūdna ir sunku gyvent pasidarė. Gaila visų: ir gabių neugdomų, ir su spec. nepatenkintais poreikiais, ir nemylimų....
Tuos sutrikusius reikalus reikia diagnozuot daug anksčiau negu pradedama eit į mokyklą. Kuo anksčiau tuo geriau. O specialistų trūkumas akivaizdus, ir net tie specialistai, dažniausiai šeimos gydytojai, ne visada pakankamai kvalifikuoti būna. Aišku, labai daug nuo tėvų požiūrio priklauso. Daug yra tėvų, kurie kažkodėl tampa visiškai "akli", kai vaikas elgiasi kažkaip neįprastai.
Bet jooo, šita tema labai skausminga ir kelia daug nerimo visiems. Ir tiems kurie tiesiogiai susiduria, ir tiems kurie tik girdi ar skaito apie ją. O dėl mokyklinių problemų, tai manau, kad labai daug jų atkristų savaime, jei būtų mažiau vaikų klasėse - ir pradinėse, ir vyresnėse, ir darželiuose taip pat.