paklausk Olaivos. kaip suprantu, yra problemos su vienu vaiku klasėj, kai visi kiti tuo metu irgi nė velnio nesimoko. ir ne šiaip nesimoko, o yra terorizuojami klasioko.
na pas mus šioje situacijoje kalčiausia buvo mokyklos vadovybė,kuri,gaudama už tą vaiką didesnį krepšelį tiems jo poreikiams patenkinti,tai slėpė,nieko kitokio tam vaikui nesuteikė.tad ėjom pas direktorę reikalauti soc darbuotojo,kuris tam vaikui viską individualiai aiškintų,susižinojom,kad jam ne pilną dieną tik galima būti pamokose,o palaipsniui adaptuoti iki max 4 pamokų.įmetė į klasę,jis maištavo,šakutes,peilius nešėsi iš tų globos namų...baisu šiaip...o dabar su juo būna moteris,soc darbuotoja,jam skiria daug dėmesio,po direktorės sujudinimo ir psichologė užsiima.nes buvo taip,kad įmetė į mūsų klasę ir :"suteikit jam motinišką meilę".mes gi ne specialistai...o vaikai ne psichologai...
aš nieko prieš esu prieš integravimą,bet tegu būna integruojama pagal reikalavimus.nes kas iš to,kad 1 integruoja,o kiti 22 degraduoja...