Įkraunama...
Įkraunama...

METŲ mezginiai

šiaip apskritai reikėtų tada pagalvoti ir apie spec poreikių vaikų perkėlimą į žemesnę klasę :hmm:  ar tiesiog jų palikimą kartoti kurso. nu būtų tada taip sakant lygybė. nes dabar tiem integruotiem moksleiviams turi būti pritaikyta programa, mokytojai turi rašyti planus ir panašiai, o vat gabiems  jau nebeišiena, jau papildomas krūvis?

Laikantis tokios taktikos vaikas  su spec. poreikiais gali kartot kursą nežinia kiek kartų :rolleyes:

Atsakyti

Nitė kaip visada protingai sušnekėjo :4u: .

Į mano vaikų antrokų klasę perkėlė vieną pirmoką po pirmo pusmečio. Nes mokytoja sakė, kad absoliučiai neturi ką su juo daryti. Dabar, kiek matau visokiose olimpiadose ir pan rezultatus, tas vaikas absoliučiai neišsisiskiria, nebedaro visko tobulai :). Bet su vaikais visiškai nebendrauja, vien tik su mokytojom, kadangi pažįstu mamą, žinau ir daugiau detalių, tai turi Aspergerio sindromo požymių. Pvz, visos mokyklos visų klasių tvarkaraščius mintinai moka :).

Aš kartais savo dvynius raminu ir sakau, kad nieko tokio, kad gali ir nepadaryti kartais namų darbų ir geriau pasiilsi tegu. Bet kur tau - daro iš nuovargio bliaudami, nes labai bijo būti nepadarę.

Atsakyti

Būna lyderystė, o būna ir noras būti tokiam, kaip kiti ir neišsiskirti...  :wacko: Tyčia gauti blogų pažymių, pvz... Ir dar net paauglystės nesulaukus.

Liniuka, maniškio atveju mokytojai būtent dėl emocinės brandos primygtinai siūlė nekeisti klasės. Aš tą suvokiau ir priėmiau ir pati intuityviai, pažindama savo vaiką.  Pokyčius siūlė PPT specialistai

O vat šitie dažnai imituoja veiklą :unsure: nugi reik ne tik spec. poreikius nustatinėt, bet ir išskirtinius vaikus "gaudyt", tai ir gaudo :rolleyes:

Atsakyti

Laikantis tokios taktikos vaikas  su spec. poreikiais gali kartot kursą nežinia kiek kartų :rolleyes:

tai jiegu jokių pasiekimų nėr, tai kam tada gadinti visą mokymo procesą? tokiems tada nėr ką veikt eilinėj mokykloj, reikia alternatyvos GVA :D NeGVA. tiesiog rašai programą, adaptuotą tokiam vaikui, jei nieko neįvyko, t.y. jokio net menkaiusio progreso, tai arba programa netinkama arba mokinys netinkamas. na dar gali būti mokytojas netinkamas :D

Atsakyti

Nitė kaip visada protingai sušnekėjo :4u: .


o kaip kitaip :angel2: aš gi jau tuoj būsiu spec. poreikių specas :rolleyes: ir jau kai pradėsiu "eit" į mokyklą, būsiu dar didesnis specas. Nu čia pagal dabartinę mano vaiko situaciją  :frusty: 

Atsakyti

tai jiegu jokių pasiekimų nėr, tai kam tada gadinti visą mokymo procesą? tokiems tada nėr ką veikt eilinėj mokykloj, reikia alternatyvos GVA :D NeGVA. tiesiog rašai programą, adaptuotą tokiam vaikui, jei nieko neįvyko, t.y. jokio net menkaiusio progreso, tai arba programa netinkama arba mokinys netinkamas. na dar gali būti mokytojas netinkamas :D

Aš balsuoju už paskutinį teiginį :D tik kur gaut tų tinkamų ir kaip tą tinkamumą iš anksto įvertint  :hmm: 

Taip kaip tu rašai, jau buvo :huh2:. Visi, gadinantys mokymo procesą, buvo pagalbinėse mokyklose :unsure: ar tai geriau už integraciją :hmm:

Atsakyti

Aš balsuoju už paskutinį teiginį :D tik kur gaut tų tinkamų ir kaip tą tinkamumą iš anksto įvertint  :hmm: 

Taip kaip tu rašai, jau buvo :huh2:. Visi, gadinantys mokymo procesą, buvo pagalbinėse mokyklose :unsure: ar tai geriau už integraciją :hmm:

paklausk Olaivos. kaip suprantu, yra problemos su vienu vaiku klasėj, kai visi kiti tuo metu irgi nė velnio nesimoko. ir ne šiaip nesimoko, o yra terorizuojami klasioko.

tinkamų mokytojų turėtų būt "pagaminama" LEU. gal sakau situacija pagerės sujungus su Kauno ten kažkuriuo, berods VDU :hmm: bet kažin ar ten jau labai daug dėmesio skiriama darbui su spec. poreikiais. vienokiais ar kitokiais, t.y. dideliais gabumais ar ne pačiais didižiausiais. tuo labiau, kad įstoja iš esmės tie patys mokiniai, baigę tas pačias mokyklas. jokia atranka nėra vykdoma, apart pažymių. tai kokių pedagogų norim? 

aš nežinau, kaip geriau. turbūt visi norim, kad būtent mūsų vaikui būtų gerai, nesvarbu, kokie ten jo tie poreikiai. bet negalima taikyti kažkokių skirtingų standartų

Atsakyti

Apie tuos ateities spėjimus ir netikėtumus. Žinau vieną atvejį, kur vaikas buvo labai gabus matematikai, visokių olimpiadų nugalėtojas, t.y. ne tik gabus ir aktyvus toje srityje. Buvau tikra, kad rinksis kažkokį panašų kelią - matematika, fizika, gal dar informatika. Buvau kiek laiko nemačius mamos, kai tas vaikas baigė mokyklą, o kažkada susitikus paklausiau - tai ką pasirinko? Pasirodo net nepanašu, įstojo į muzikos ir teatro akademiją, specialybė kažkokia su kinu susijus ir kiek žinau gerai ten mokosi. Tai va kaip įdomiai viskas susisuko.

O grįžtant prie temos - kaip ten su Lanade - ar užsakinėsim šiemet?  Man kolegė ramybės neduoda. Bijau, kad facebooke slapta susitarsit ir nepamatysiu.:)

Atsakyti

paklausk Olaivos. kaip suprantu, yra problemos su vienu vaiku klasėj, kai visi kiti tuo metu irgi nė velnio nesimoko. ir ne šiaip nesimoko, o yra terorizuojami klasioko.

Man nereikia klaust Olaivos, nes specialieji ugdymosi poreikiai ir elgesio bei emocijų raiškos sutrikimai yra skirtingi dalykai :rolleyes: aišku, kad jie gali "sutilpt" vienam vaike, bet visai nebūtinai  :rolleyes: 

Kol kas mes kalbėjom apie gabumus arba negabumus konkrečiam dalykui, o neadekvatus elgesys su bendraamžiais ir mokytojais rodo ne vaiko gebėjimą kažko išmokt, padaryt ar pan., o būtent jo socialinę ir emocinę brandą.  

Standartų išvis jokių taikyt nereikia, reikia padėt tokiems kitokiems vaikams. Klausimas, kas ir ką turi daryt, labai sudėtingas ir jo sprendimas labai brangus :unsure: dar neseniai išvis nieko visuomenė nebuvo girdėjus apie jokias ten brandas, poreikius ir t.t.

Atsakyti

paklausk Olaivos. kaip suprantu, yra problemos su vienu vaiku klasėj, kai visi kiti tuo metu irgi nė velnio nesimoko. ir ne šiaip nesimoko, o yra terorizuojami klasioko.

na pas mus šioje situacijoje kalčiausia buvo mokyklos vadovybė,kuri,gaudama už tą vaiką didesnį krepšelį tiems jo poreikiams patenkinti,tai slėpė,nieko kitokio tam vaikui nesuteikė.tad ėjom pas direktorę reikalauti soc darbuotojo,kuris tam vaikui viską individualiai aiškintų,susižinojom,kad jam ne pilną dieną tik galima būti pamokose,o palaipsniui adaptuoti iki max 4 pamokų.įmetė į klasę,jis maištavo,šakutes,peilius nešėsi iš tų globos namų...baisu šiaip...o dabar su juo būna moteris,soc darbuotoja,jam skiria daug dėmesio,po direktorės sujudinimo ir psichologė užsiima.nes buvo taip,kad įmetė į mūsų klasę ir :"suteikit jam motinišką meilę".mes gi ne specialistai...o vaikai ne psichologai...

aš nieko prieš esu prieš integravimą,bet tegu būna integruojama pagal reikalavimus.nes kas iš to,kad 1 integruoja,o kiti 22 degraduoja...

Atsakyti

Sveikos,

mano drakius vis renkasi grobius, na beliko sulaukt  25 kamuoliuku Drops moheros ir bus ramu kuri laika :)

18380621_1867026440205567_90334947839888

18382252_1299294700120347_52033702565416

Atsakyti

Nite, tu kaip visad teisi. Matyt bėda tame ir yr, kad neatskiriama elgesio sutrikimai ir spec ugdymo poreikiai. Bet ar ne mokykla ir mokytojai tą ir turėtų daryti? Ir čia vėl atsimušam į specialistų stoką.

O jei apie gabumus/negabumus, tai manau, visi yra kažkam gabūs. Tik reik atrasti tą gabumą, jį ugdyt.  ar gali eilinis mokytojas, turėdamas virš 20 mokinių, pastebėt, atrast ir dar ir padėt vystyt kiekvieno gabumus. Fiziškai tai įmanoma?

Ai, nežinau. Ryte buvau kažkaip optimistiškai nusiteikus, o vat dienos gale liūdna ir sunku gyvent pasidarė. Gaila visų: ir gabių neugdomų, ir su spec. nepatenkintais poreikiais, ir nemylimų....

Atsakyti