Įkraunama...
Įkraunama...

METŲ mezginiai

O tai tiesiog pagooglint kas neleidžia :hmm: net SM yra tema :D

SM atitinkama tema perskaityta, guglas nič nieko daugiau neišdavė, pačios mokyklos puslapyje jokios konkrečios info, na skambint dar neskambinau, ir taip, norėjau jau perėjusių, susidurusių asmeniškai patirties, daugiau nuomonių  :) 

Atsakyti

sakei kažką :hmm:

sakau dabar :lol:

klaviatūrą paslėpiau po popieriais ir bandau bendraut :lol:

Atsakyti

SM atitinkama tema perskaityta, guglas nič nieko daugiau neišdavė, pačios mokyklos puslapyje jokios konkrečios info, na skambint dar neskambinau, ir taip, norėjau jau perėjusių, susidurusių asmeniškai patirties, daugiau nuomonių  :)

Jei tik tiek tos info, tai gal ir nereik tos akademijos :rolleyes: nu bet čia mano subjektyvi nuomonė :D iš esmės tai pritariu nuomonei, kad tokios ir panašios įstaigos tiesiog pinigaujasi. Tą nuomone paremia ir nelabai teisėtas argumentas, kad jei vaikas išlaiko egzą (mokamą), tėvai įsipareigoja mokėt. Čia gaunas taip - noriu 350 pinigų, bet ajjj, užteks ir 30.

Atsakyti

SM atitinkama tema perskaityta, guglas nič nieko daugiau neišdavė, pačios mokyklos puslapyje jokios konkrečios info, na skambint dar neskambinau, ir taip, norėjau jau perėjusių, susidurusių asmeniškai patirties, daugiau nuomonių  :)

:bigsmile: pagoiglinau. tai tos GVA įkūrėjas yra mūsų klasės tėvų komiteto atstovas, o gal net ir koks ten pirmininkas. nu vaikai tai gabūs matyt, jei licėjuje mokosi. ir dar kaip tik savaitgalį viena dukra savanore buvo tos GVA (pasirodo) organizuoto pradinukų diktanto tikrinti, va.

Atsakyti

Būreliai visi vieną kartą per savaitę, tai todėl ir spėja.

Dailė, dailės terapija, plaukimas, drama, anglų, šachmatai, pianinas.

Atsakyti

Liniuka, tai ir šeštadienis ir sekmadienis....

Atsakyti

pas mus po pamokų nemokami mokykliniai būreliai nėr labai įdomūs ir pagrinde skirti prailgintos gr.vaikams,kad diena praeitų įdomiau.tie,kurie į prailgintą neina,laaaabai retas kuris ir į būrelį eina...

Atsakyti

Labas  :4u:

 

Gabių vaikų tema ir mane ištraukė. Pasipasakosiu...

 

Mano vyresnėlis 5 klasėj gavo gabaus vaiko diagnozę. Tikra to žodžio prasme, nes po penktokų adaptacijos periodo mus išsikvietė mokyklos psichologė, gavom siuntimą į Pedagoginę psichologinę tarnybą vertinimui, o iš ten ir įvertinimą ant popieriaus, su IQ ir ne tik rezultatais, rekomendacijomis spartinti ugdymą, šokti per klasę čia pat mokslo metų viduryje, netgi keisti mokyklą į stipresnės pakraipos, kad būtų motyvuojančioje aplinkoje, bla bla bla... Su gabiais vaikais papildomai dirbančių įstaigų tuo metu dar nebuvo, bent jau su reikalinga amžiaus grupe (buvo kažkas pradinukams, berods, Kaune  :hmm: ). Vaikis parašė mokykloj testus iš visų pagrindinių dalykų, kad pedagogai galėtų dar pateikti rekomendacijas spartinti tą ugdymą ar ne. Po visokių diskusijų ir konsultacijų, įvertinus vaiko žinias, emocinę ir socialinę brandą ir t.t. priėmėm sprendimą palikti penktoj klasėj. Žinių kaip ir būtų užtekę, bet nusvėrė kiti dalykai - jis nenorėjo eiti į klasę su nepažįstamais vaikais, skirtis su draugais (o jį pažįstant tai buvo tikrai svarbu), o ir to savarankiškumo ne fontanais tryško. Žo, buvo kompromisas - kad mokytojai su juo dirbs kitaip, nei su klasiokais, su papildomom užduotim (tikrai, pvz. penktoj klasėj jis matematikos ir šeštokų uždavinyną išsprendė), asistavimu mokytojui pamokos metu ir panašiai. Tai va, penktoj klasėj taip ir buvo. Šeštoj dar kažkiek... O paskui - pššš... Niekas nenorėjo / nežinojo, kaip su juo dirbti. Vaikis miegojo miegojo per pamokas, kol motyvacija mokytis visai nugaravo (nes nu pastangų dėti nereikia, tai kam eiti sunkesniu negu lengviausias kelias, nu?). Taip pamažu pamažu turim gabų tinginį, kuris bemiegodamas ir spragų spėjo prisigaudyti kai kur, ir nesivargina daugiau, negu plaukti pasroviui ir gauti tik visai vidutiniškus rezultatus (kas jo absoliučiai nedomina - tai tik pažymiai, tojest skaičiukai kažkur dienyne, formalumų formalumas...). Aš jaučiuosi kalta, kad nesugebu motyvuoti, nesugebėjau ištraukti iš tos mokyklos ir pasyvios aplinkos į produktyvesnę. Mokyklos kaltinti nenoriu - jiems labiau rūpi su perestukinais dorotis, o ne gabiuosius ugdyti. Šiaip jau bendrojo lavinimo mokyklos ir pritaikytos vidutiniokams, o kai išlipi iš standartų, tai jau asmeninis rūpestis. Aš džiaugiuosi, kad maniškis be proto daug skaito, kad domisi technologijų naujienomis, beeeeet... Graužiu save, kad kažko nepadariau, nes nu potencialas tai buvo oho, o dabar tik o. Jei galėčiau grįžti atgal, elgčiausi kitaip.

 

Išsiliejau.  :4u:

Atsakyti

nugi Miglė lanko prailgintos dienos grupę tai per ją galima ir į 3 būrelius per dieną spėt suvaikščiot :)

Simas pvz pirmadieniais ir trečiadieniais eina į karatė į šokius ir dar pas logopedę (nemokama tik logopedė ir ne būrelis aišku, nu o už karatė mokam, šokiai mokami bet kompensuoja)

spėja ir pamokas paruošt ir lauke pabūt (jei mokytoja griežtesnioji tada spėja)

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo qqte: 10 gegužės 2017 - 13:42

rrr, pamieravau suknę, nu kažkaip tiesiai krenta, per mažai platėjimo bet klausimas ar  jei ardysiu ir padarysiu daugiau ir staigesnio platėjimo kritimas pasikeis nors kiek ar taip pat tabaluosis, nes jei taip pat prasmės ardyt nelabai yra

Atsakyti

rrr, pamieravau suknę, nu kažkaip tiesiai krenta, per mažai platėjimo bet klausimas ar  jei ardysiu ir padarysiu daugiau ir staigesnio platėjimo kritimas pasikeis nors kiek ar taip pat tabaluosis, nes jei taip pat prasmės ardyt nelabai yra

koks siūlas, kokia suknė, primink?

dar vienas dalykas, kad išskalbus kritimas pasikeičia...

Atsakyti

Šilingės nuomonei labai pritariu, turiu tokį pat gabų tinginį, dėl ko labai gaila. 1 kartą nepakeičiau klasės (nebuvau pakankamai griežta), kitą kartą nepakeičiau mokyklos, nors buvau daug žingsnių padariusi, bet nusileidau vaikui ir savo baimėms (būtų reikėję važinėti į kitą mokyklą).

Na, bet pirmagimių tokia dalia - būti tėvų eksperimentais :). Paskui būna nors kažkiek daugiau išminties ...

Atsakyti