Qqute, nu copy paste apie mane. Mokytis gavosi savaime, šiaip man ir įdomu buvo, ir lengva atsiminti, o tarp paprastų kaimo vaikų ne taip ir sunku buvo būti pirmūne. Paskui pajutau, kad čia vykdau kažkokią programą - noras įtikti ir patikti tėvams, mokytojams... Atvarius į universitetą buvo gera išsilaisvinti nuo savo įvaizdžio, sakiau, kad jau dabar tai mokysiuosi bele kaip, bet... nu reikėjo padidintos stipendijos, nes tik su močiute gyvenau. Aišku, ir universitete viskas gana lengvai ėjosi, nors po pirmo pusmečio supratau, kad reikia išmokti mokytis, nes kitaip nieko neišeis...
O dėl vaikų, tai pradinėje dzin man tie galutiniai įvertinimai, toliau jau tie pažymiai biškį nervina. Kiekvienam bandau turėti lūkesčius pagal jų galimybes. Sakykim, džiaugiuosi dailininkės matematikos 6-ešetu ar dailės pažymiais nuo 8iki 10, kai ji išvis pirmi metai dailės normaliai mokėsi. Džiaugčiausi dičkio ... matematikos 5-etu.... Na, o mūsų moksliuko 8-etu - nelabai, nes žinau, akd galėtų daugiau, bet stengiuosi neutraliai laikytis, kol dar tiek yra. Labiausiai noriu, akd vaikai rastų sau tikrai įdomius dalykus, kad domėtųsi, ieškotų, kad būtų laimingi....