Restar, mano masina irgi sukvailiojo ryte. Nepatekau i masina nei per vairuotojo, nei per keleivio puse. Lipau per gala ir is vidaus atsidariau dureles. Grizus uzrakinu masina, i ji pati ima ir atsirakina
tai stovi db nerakinta
Sveikos,
Man gal pavėluota pilnatis arba tikrai senatviniai marazmai, antra naktis bemiegė, antra diena skaudanti galva
Šiandien pusiau dirbau, pusiau megsiu, ryt vėl mokysiuos, bet jau ne itin įdomiai, darbine tema.
Restar, žiūrint koks linas, aš kai dėjau labai ploną, be to ir šiaip jis minkštas, tai mezgiau pasišvilpaudama, bet kai kažkada mezgiau 5gijų tai jooo, reikia buldozerio stumdyt karietą,... ir laisvumo reikia duot.
Šarange, o šitą... bumbulų klausimu
mačiau FB fotkių seriją, bet klausimas toks kilo, o ant to trafareto kai vynioji siūlą, tai ten apatiniame spindulyje kažkoks siūlas pervertas, kuriuo paskui užriši bumbulą, ar kaip?. turiu momeny, prakerpi žirklėm ir kas po to?
Šarange, o šitą... bumbulų klausimu
mačiau FB fotkių seriją, bet klausimas toks kilo, o ant to trafareto kai vynioji siūlą, tai ten apatiniame spindulyje kažkoks siūlas pervertas, kuriuo paskui užriši bumbulą, ar kaip?. turiu momeny, prakerpi žirklėm ir kas po to?
Taip, įdedu siūlą tvirtą tarp tų dviejų apskritimų ir surišu prieš kerpant. Šiaip įmanoma ir be jo, paskui užrišt jau perkirpus, bet man taip saugiau
Kad jau apie tuos kutus kalbat, tai ir aš paklausiu. Tavo kutai tokie stori tankūs atrodo. Ar tau gerai tas siūlas laiko? Tas surišimo. Mano nekokia patirtis rodo, kad kuo daugiau privynioju, tuo nestabiliau susiriša tas kutas, nes daug siūlų ir tasis nosi visa konstrukvcija išsijudinti iš vietų, pasislinkti.
Kad jau apie tuos kutus kalbat, tai ir aš paklausiu. Tavo kutai tokie stori tankūs atrodo. Ar tau gerai tas siūlas laiko? Tas surišimo. Mano nekokia patirtis rodo, kad kuo daugiau privynioju, tuo nestabiliau susiriša tas kutas, nes daug siūlų ir tasis nosi visa konstrukvcija išsijudinti iš vietų, pasislinkti.
gal tavo siūlai slidūs
Reikia gerai suveržt... nu nežinau, bet dar neišsileido nei vienas
Dėkui, supratau, kad ne man vienai nelengva ir ačiū Ristinai už alyvos nuorodą, žinau, kad buvai minėjusi purškiamą ginklų, bet niekaip neprisiruošiau pasitikslinti . Tai nusiųsiu vyrą į ginklų parduotuvę
.... Nors tas linas tai tik dvigijis buvo + mohera ir net didžiausiu laisvumu buvo sunku. Tai dar sunku - nebaisu, baisiau, kad kas nesulūžtų
.
Nu va, man, kaip tikrai lietuvei ramiau, Rasyte . Bet tai blyn, nesugalvojau per bagažinę lipti.... Nors bagažinė dar dažniau neužsirakina. O keleivio spynelė sulaužyta jau, t.y. vairuotojo sulaužyta (mano rankom) ir perkelta į keleivio pusę, nes tinginiai servise tingėjo ieškoti naujos, tai tik sukeitė.
Prisimenu buvo vienu metu laikas, kai mūsų pirmoji mašina užšaldavo ir mano solidžiai atrodantis vyras su paltu ir portfeliu lįsdavo į mašiną pro bagažinę.
O kitos mašinos, kaip ir Restar, buvo keleivio spynelė sugedus, o vairuotojo vis kartais strigdavo, o centrinio užrakto ta mašina dar neturėjo. Vis sakydavau vyrui, kad reikia sutvarkyti tą spynelę, bet vis jam laikas neateidavo. Tai kartą aš išvažiavau su vaikais pas tėvus savaitei, tai žinoma, kad ta spyna ėmė ir visai sugedo. Tai turėjau su savim visur imti vyriausią sūnų, kuris tada dar nedidelis buvo, ir leisdavau jį pro bagažinę, o jis iš vidaus atidarydavo
Kerpena - mūsų JAU neturi centrinio užrakto, jau kuris laikas, tai tik rakinėju...
tai landžioti pro bagažinę ne pats blogiausias variantas
mano kolegei buvo užšąlusi spynelė kažkada , tai atsidaryt kažkaip atsidarė, bet nebeužsidarė keleivio pusėj. o ji važiuoja tai viena. sakė prisirišo kažkokią virvę ir važiuodama laikė, kad neatsidarytų
o kitą dieną nebeužsidarė ir vairuotojo, bet tą kartą su keleiviu važiavo - abu laikė dureles. iki servisiuko. kas keisčiausia, kai atšildavo tos spynelės, tai durys jau užsidarydavo.
Aš šian prie chebros, nes ryte į mašiną įlipau tradiciniu būdu, o sustojus degalinėj durys sugalvojo nebeatsidaryt, tai išlipt teko pro keleivio pusę Vien dėl tų durų jau svajoju apie kitą mašiną
Bet kol kas dar teks pasvajot