QUOTE(yuki @ 2018 04 20, 10:09)
nu pyyyyyyp, pyyyyyyp........
paskambino iš muitinės, sako: jūsų siuntinukas būtų neapmokestintas, jeigu ne vienas dalykas, žodžiu jums vietoj vienos užsakytos prekės įdėjo tokias pačias dvi (apsiriko iherbas), todėl mes turim ją skaičiuoti į prekių vertę ir jūsų siuntą apmokestinti!!! nu afigiet

kas čia per savivalė
pasakiau, kad nesiruošiu jiems nieko mokėti. kokių nors patarimų gal kas???
neužskaito, jeigu perkama su nuolaidos kodu (loyalty credit nesiskaito).
Muitnę kol kas palikit ramybėje.
Parašykit iherbui apie šią situaciją.
Pasakykit, kad dėl jų darbuotojų neatidumo, dabar turite problemų su muitine. Muitinė atidarė siuntą ar ant siuntos aprašo pamatė, kad įdėta daugiau prekių, nors jūs tik vieną užsakėte, ir kadangi esate užsienietė, kur priklauso muitą mokėti, jei viršyta, parašykite, kad jums neapsimoka, gausis daug brangiau nei prekė to verta. Reikalaukite arba padengti rewardsais tą sumą, kurią sumokėsite arba tegu pasiima visą siuntinį atgal ir už jį visą iherbas lai kompensuoja, be jokių ten siuntmo ar dar kokių mokesčių išskaičiavimo.
Būkite griežta, nes tai jų klaida, ne jūsų. Jūs ir taip praradote laiką, iš kitur būtumėt nusipirkusi ir t.t. Nenusileiskite