valio!!! atejo paskutine darbo diena siu metu!!!
QUOTE(denaxa @ 2017 12 23, 08:42)
Tai kad aš čia šiaip gabaliuką video įmečiau, ten nieko planuotis nebereikėjo, tik minti, visi planavimai buvo iki kelto O ir kišenė buvo nusižiūrėta iš anksto, tai tikrai nestojau netikėtai. Taip, ten stovėti galima, nes tai ir yra vieta parkingui. Tai kur čia kas netikėta? Ir minta juk ne per miestą, o autobanais, nevažiuoju šunkeliais, kai reikia greitai. Dabar žiūrėk- sustoji anksčiau, ane? Tai kiek būsi nuo išsikrovimo vietos? Ir kada ryte išsikrausi tokiu atveju? O reikia datraukti, jei reikia greičiau- kuo arčiau, + sustoti taip, kad tau darbo laikas leistų pajudėti kuo anksčiau, kad ryte pasibaigus poilsio laikui iškart į išsikrovimą galėtum šauti. Va čia tau yra planavimas, niekas už tave to nepadarys. Ir jei blogai planuosi- firmai iš tavęs naudos nebus, visus krovimus sumausi.
na, kazka panasaus ir turejai atrasyt- San paprase tavo PLANAVIMO pvz- imeti "gabaliuka kur nieko planuotis nebereikejo", o "sustoti kiseneje"- "puikaus laiko planavimo pvz". Kas tada ta "kisene"? Toks asfalto gabaliukas prie kelio? ar visgi parkingo aikstele (na kur pas mus su ta egle griuvancia zenklas)?
Sveikos,
Mergiona tas butas uz dyka sakyciau. Bet remonto kastai dar... Musu namas tik savaite skelbimuose- kol kas nulis reakciju. Tikiuos kad del Kaledu. I ka keist , nezinom. Bus matyt.
Pvz as darbe- ka tik baigem 2018 target pasiekimo planavima. Norejom iki sausio pasidaryt viska, kad po Nauju vykdyt beliktu. Dar yra geras pusdienis darbo, kita sac sesiu dar. Skaiciai dideli, tiesa sakant kaip padarysim- nezinau.
Tas pats pratimas dar laukia savoj imonej.
Mergiona tas butas uz dyka sakyciau. Bet remonto kastai dar... Musu namas tik savaite skelbimuose- kol kas nulis reakciju. Tikiuos kad del Kaledu. I ka keist , nezinom. Bus matyt.
Pvz as darbe- ka tik baigem 2018 target pasiekimo planavima. Norejom iki sausio pasidaryt viska, kad po Nauju vykdyt beliktu. Dar yra geras pusdienis darbo, kita sac sesiu dar. Skaiciai dideli, tiesa sakant kaip padarysim- nezinau.
Tas pats pratimas dar laukia savoj imonej.
Veluma, taip, uz DYKA, jei sava parduociau bent uz tiek pat (o apziurejus svetimus skelbimus tureciau pliusa turet, gal ir nebloga), tai net mano dbr esamu santaupu uztektu "emergency remontui" to buto- langai, durys, virtuve (su min technikos, aisku), tapetai (blogiausiu atveju "tarybiniu metodu"- tiesiog ant gruntuotos sienos, nes as siaip visur tapetus turiu, bet sienos paruosiamos kaip dazymui, bet tapatai- tai, aisku, nepigu, bet "del atsinaujinimo" priliapalint tapetus kainuoja nedaug), lubos- galeciau gyvent, pomazu "dasiremontavus"- o jei pliusa gauciau- tai ir susiremontociau (gal be grindu, nes noriu tikrai geru, o tam kalno babkiu reikia)
QUOTE(Mergiona @ 2017 12 23, 10:09)
na, kazka panasaus ir turejai atrasyt- San paprase tavo PLANAVIMO pvz- imeti "gabaliuka kur nieko planuotis nebereikejo", o "sustoti kiseneje"- "puikaus laiko planavimo pvz". Kas tada ta "kisene"? Toks asfalto gabaliukas prie kelio? ar visgi parkingo aikstele (na kur pas mus su ta egle griuvancia zenklas)?
Kišenė yra vieta parkingui, jei nėra normalaus parkingo(degalinės)- ten gali sustoti pauzei- trumpai arba pernakvoti. Tai jei važiuoji keliu, kur yra kišeniu, tai ir planuojiesi, kad galėsi minti iki galo, nes turėsi kur sustoti. Jei domina, kokie ženklai- taip, kišenės yra pažymėtos P raide. Galima dar stoti promzonoje, prie firmos ant gatvės ir pan., svarbu, kad išvis būtų, kur sustoti, nes parkingų fūroms žinok nėra ant kiekvieno kampo, yra kelių, kur parkingų išvis jokių nėra, tai tokiais važiuojant ir planuojiesi, kad neįkliūti. O miestuose ar prie jų nestovim, nebent promzonoj ar prie firmų. Tai ir planuojiesi taip, kad suderintum savo darbo laiką, savalaikį krovinio pristatymą, vietą sustojimui, žiūri, kad nedegintum savo laiko be reikalo, viską susiskaičiuoji ir renkiesi optimaliausią variantą. Nelabai įsivaizduoju, kokį dar konkretų pavyzdį galėčiau duoti. Aš nelaikau galvoje kiekvienos dienos situacijų, kiekviena diena būna skirtinga. O kai po pirmos kadencijos grįžusi pasiklausiau firmoje nuomonės apie mano darbą, tai pasakė, kad su planavimu pas mane viskas gerai. Visa kita jiems nerūpi, nes būtent planavimas yra šito darbo pagrindas.
Tavo postai priestarauja vienas kitam. tai "suplanavau but per diena-neprognozuojamas kamstis-valdzia pasake mint kiek galiu- nespejau-sustojau" tai "as ir planavau ten sustot, vat butent ten". Jei ir planavai nespet kam valdziai apie kamsti rasei ir is viso prie ko kamstis ir "mink" jei visvien ten stovet buvo planas?
San, aciu, minti pagavau palauksiu ivykio X ir jei butas manes lauks- o ka? za spros ne dajut v nos
Sudubliavo
QUOTE(Mergiona @ 2017 12 23, 12:15)
Tavo postai priestarauja vienas kitam. tai "suplanavau but per diena-neprognozuojamas kamstis-valdzia pasake mint kiek galiu- nespejau-sustojau" tai "as ir planavau ten sustot, vat butent ten". Jei ir planavai nespet kam valdziai apie kamsti rasei ir is viso prie ko kamstis ir "mink" jei visvien ten stovet buvo planas?
Mergiona, gal pradžiai perskaityk, ką rašau. Kur aš rašiau, kad suplanavau būt per dieną? Iš karto buvo aišku, kad strigsiu Briuselyje ir nespėsiu. Tikslas buvo, jei jau nespėju, privažiuoti kuo arčiau, ir bet kokiu atveju visada verta pamėginti (avos pranesiot), ką su vadyba ir darėm. Visą info privalu siųsti vadybai, kad ana galėtų prognozuoti sekančius krovinius ir planuotis savo darbą. O ryte nesusiplanuosi visai dienai, tik primeti optimaliausią variantą, po to prasčiausią, o po to žiūri, kas gaunasi, ir koreguojiesi darbo eigoje. Dar yra tokie kritiniai taškai, kaip keltas, muitinės, ir tokie miestai, kaip Paryžius ir Londonas. Kol jų nekerti- niekada negali prognozuoti, kada tiksliai būsi vietoje. Bet turi susiplanuoti taip, kad jų vidury tau nesibaigtų darbo laikas, nes miestuose nėra kur sustoti, ir tada jau būna ir laikas teriojamas, ir perdirbimai. .Muitinė- tokia vieta, kur gali strigti ilgam. Buvo atvejis, kai vokietis nedarė man T2 deklaracijos, prastovėjau visą parą. Be to, tu kažkaip keistai įsivaizduoji, tą planavimą, tipo suplanavau kažkada, ir bukai to plano laikausi. Bet situacija gali keistis per labai trumpus laiko tarpus, todėl svarbiausia šitoj vietos yra sugebėjimas lanksčiai mąstyti ir sugebėti pasirinkti tinkamiausius sprendimus. Visada turi bent kelis atsarginius variantus, kaip darysi, jei gausis taip, ir kaip, jei taip ar anaip.
Mes viską supirkom vaikų užsakymu, o stalą jau ruoš vaikai Aš tik šiandien šaltieną išsiverdu ir vištą užmarinuoju. Nupirkom 3kg vištą kaimišką, galvos skausmas, kaip ją tokią iškepti, mąstau , kad gal reikės pasinaudoti tuo būdu, kur žemoj temperatūroj ilgai kepama, gal kuri mėginot taip kepti?
QUOTE(denaxa @ 2017 12 23, 12:29)
Mergiona, gal pradžiai perskaityk, ką rašau. Kur aš rašiau, kad suplanavau būt per dieną?
va cia:
QUOTE
Buvo minta be sustojimo nuo Calais iki išsikrovimo Olandijoje. Tada nespėjau
QUOTE
O ryte nesusiplanuosi visai dienai, tik primeti optimaliausią variantą, po to prasčiausią, o po to žiūri, kas gaunasi, ir koreguojiesi darbo eigoje. Dar yra tokie kritiniai taškai, kaip keltas, muitinės, ir tokie miestai, kaip Paryžius ir Londonas. Kol jų nekerti- niekada negali prognozuoti, kada tiksliai būsi vietoje. Bet turi susiplanuoti taip, kad jų vidury tau nesibaigtų darbo laikas, nes miestuose nėra kur sustoti, ir tada jau būna ir laikas teriojamas, ir perdirbimai. .Muitinė- tokia vieta, kur gali strigti ilgam. Buvo atvejis, kai vokietis nedarė man T2 deklaracijos, prastovėjau visą parą. Be to, tu kažkaip keistai įsivaizduoji, tą planavimą, tipo suplanavau kažkada, ir bukai to plano laikausi. Bet situacija gali keistis per labai trumpus laiko tarpus, todėl svarbiausia šitoj vietos yra sugebėjimas lanksčiai mąstyti ir sugebėti pasirinkti tinkamiausius sprendimus. Visada turi bent kelis atsarginius variantus, kaip darysi, jei gausis taip, ir kaip, jei taip ar anaip.
zodziu- visas planavimas- varai kiek laikas leidzia, bandant neuzstrigt mieste. Kur ten kokie "keli variantai"?