Įkraunama...
Įkraunama...

Kaip sutaupyti, kai gyvenimas neverčia

QUOTE(san @ 2017 12 21, 22:14)
ta proga multipuodas užsilenkė  cray.gif


supavydejo verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Mergiona @ 2017 12 21, 22:55)

chm... buta parduosi uz viena isversta masina?  ax.gif ar kokiu budu atsakai?


Jei išsiverstų dėl mano kaltės- tai ko gero visą likusį gyvenimą tektų skolose sėdėti. Jau ne vienam tokių dalykų yra nutikę, taip kad... toks darbas čia, deja, visada ant rizikos ribos balansuoji. Labai lengvai ir už grotų gali atsisėsti pasėdėti.
Atsakyti
QUOTE(san @ 2017 12 21, 23:14)
kaip gerai tokios dovanos  smile.gif sveikinu  000054.gif
o mes šiandies kavos aparatą parsivilkom  leb.gif ta proga multipuodas užsilenkė  cray.gif

Aš irgi kaip Mergiona pagalvojau, kad puodas neatlaikė streso dėl konkurencijos biggrin.gif Sveikinu su pirkiniu 4u.gif


lim, didžiuliai sveikinimai 4u.gif Ir kad pildytųsi nauji sumanymai ir vizualizacijos smile.gif


Atsakyti
QUOTE(Veluma @ 2017 12 21, 21:59)
As siandien metinius pokalbius turejau, tai irgi yra tokiu, kurie mano kad vadovai nieko nedaro ir jie patys uz viska atsakingi 😄😄 ir viska tik jie suprantantys.

biggrin.gif Vienai įmonės veiklos gerinimui skirtai strateginei sesijai spręstinų klausimų sąraše buvo toks klausimas (orginale buvo rieboki keiksmažodžiai biggrin.gif ): "Kaip pypt priviso tiek visokių viršininkų ir ką pypt jie visi veikia?"

Mano nuomone, jei darbuotojai turi nuomonę, kad vadovai yra nereikalingi, yra bėdų su vadovavimu - ar tai struktūrinių, ar su konkrečiais žmonėmis.
Atsakyti
QUOTE(pagyvenus @ 2017 12 21, 23:56)
biggrin.gif  Vienai įmonės veiklos gerinimui skirtai strateginei sesijai spręstinų klausimų sąraše buvo toks klausimas (orginale buvo rieboki keiksmažodžiai  biggrin.gif  ): "Kaip pypt priviso tiek visokių viršininkų ir ką pypt jie visi veikia?"

Mano nuomone, jei darbuotojai turi nuomonę, kad vadovai yra nereikalingi, yra bėdų su vadovavimu - ar tai struktūrinių, ar su konkrečiais žmonėmis.


mano nuomone, darbuotojas turi aiskiai suprast i ka kreiptis su kiekvienu konkreciu jo darbo klausimu. toliau- ne ego uma dela. generalinis tikrai neprivalo kiekvienai valytojai aiskint ka kur kada daro. Jei zemesnes grandies darbuotojai sutartu laiku gauna sutarta alga- imone dirba pelningai ir to pilnai uztenka valdzios adekvatuma ir algas/ veiklas pateisint. Netinka- pats buk virsininku ir atleidinek. Cia kaip del Seimunu visi burba- na bet eik i rinkimus, buk isrinktas ir turek ju alga, masinas ar dar ka.
Atsakyti
QUOTE(Veluma @ 2017 12 21, 21:59)
Dar galvoju kaip sunku turi but su Denaxa dirbt priskirtam vadybininkui/ vadovybei biggrin.gif . As siandien metinius pokalbius turejau, tai irgi yra tokiu, kurie mano kad vadovai nieko nedaro ir jie patys uz viska atsakingi 😄😄 ir viska tik jie suprantantys.

Įdomu, kodėl taip manai? Vadyba daro savo darbą, aš- savo, ir susidirbus kaip komandai darbas rūksta kaip iš pypkės. Manęs vedžioti už rankos nereikia, su savo darbu susitvarkau. Bet Mergiona įsivaizduoja, kad vadyba dar ir vairuotojo darbą už jį daro. Tai tokiu atveju kada savo padarytu, jei galvotų dar ir už 30-50 vairuotojų? Visom tom mašinom reikia surasti krovinius. Tai gal nedirbs žmogus kiauras 24 val. nuo stalo nepasikėlęs?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 22 gruodžio 2017 - 00:15
Denaxa, as taip nesakiau. Sakiau kad vairotuojo atsakomybe ir pareigos lb ribotos palyginus su vadyba ir planavimas yra lb smulkus planavimas- konkrecios uzduoties remuose- kas yra kiekvienam darbe.
Atsakyti
QUOTE(Mergiona @ 2017 12 22, 01:11)
mano nuomone, darbuotojas turi aiskiai suprast i ka kreiptis su kiekvienu konkreciu jo darbo klausimu. toliau- ne ego uma dela. generalinis tikrai neprivalo kiekvienai valytojai aiskint ka kur kada daro.

Jei "generalinis" ar kito lygio vadovas prašo "valytojos" ar kito lygio pavaldinio išsakyti problemas ar klausimus - gal jis nusiteikęs tiek jo nuomonę išklausyti, tiek ir išgirstas problemas spręsti. Nes kam klausti, jei turi išankstinę nuomonę - "ne tvoego uma dela".
Atsakyti
QUOTE(pagyvenus @ 2017 12 22, 01:05)
Jei "generalinis" ar kito lygio vadovas prašo "valytojos" ar kito lygio pavaldinio išsakyti problemas ar klausimus - gal jis nusiteikęs tiek jo nuomonę išklausyti, tiek ir išgirstas problemas spręsti. Nes kam klausti, jei turi išankstinę nuomonę - "ne tvoego uma dela".


na, velgi tik mano nuomone- cia yra tiesiog mada ir zaidimas i demokratija. Realiai tas klausinejimas turi tiek pat prasmes kiek balsavimas uz kandidatu i Seima programas- na, nubalsuoji, ir net ne tik tu- isrenka, ir ka? o nieko... nes yra apribojimai, kuriu nepaveiks jokie balsavimai. Na nubalsuosim uz algos pakelima visiems 1000 euru, ir? atsiras pinigai? Mano darbe irgi zaidzia "kokybes vertinima" "audita" "anketavima (anonimini-cha-cha, su asmeniniu prisijungimo kodu)", kas keiciasi? nieko. Nesakau kad kazkas blogai, bet juk visad gali buti dar geriau...
Atsakyti
QUOTE(Mergiona @ 2017 12 22, 01:23)
Denaxa, as taip nesakiau. Sakiau kad vairotuojo atsakomybe ir pareigos lb ribotos palyginus su vadyba ir planavimas yra lb smulkus planavimas- konkrecios uzduoties remuose- kas yra kiekvienam darbe.

Siauros? Nieko sau siauros, gal nežinai, kad šitam darbe labai paprasta daugiau pradirbti, negu uždirbti. Kai krovinys tavo rankose- tu už jį ir atsakingas, o ne vadyba. Atsakingas ir už mašiną, ir už saugumą, ir kaip nuvežti saugiai- irgi galvoji tu, o ne vadyba, ir tai yra tavo atsakomybė. Planavimas šitame darbe yra pats svarbiausias daltkas, ir būtent tam turi skirti nemažai dėmesio. Va ankstesniam darbe nebuvo jokio planavimo, tai buvo dispečerių reikalas, ir atsakomybė taip, buvo siaura ir ribota. Tolimuose reisuose taip nėra. Taip, tu planuoji konkrečios užduoties rėmuose( vadyba tavo darbo neplanuoja, gali tik primesti vokrug do okolo per kiek nuvažiuosi, t.y. duoti realų laiką. ), bet tos užduoties geografija labai plati, turi susiplanuoti ir keltus, ir muitines, ir kaip greičiau praeiti didesnius miestus ar kitus problematinius taškus, įspaudžiant tai dar ir į reglamento rėmus. Tiesiog kiekvienas daro savo darbą, vadybos planavimas vienas (konkrečiam kroviniui- taip pat tik tos užduoties rėmuose), vairuotojo kitas, bet tikslas yra vienas. Vadyba be vairuotojo yra nulis, ir vairuotojas be vadybos taip pat yra nulis, reikėtų šitą suprasti.
Atsakyti
Denaxa, tu supranti kad tavo zodziai tinka absoliutiskai bet kokiam darbui? Kiekvienas darbuotojas turi vykdyti jam patiketa uzduoti, planuot laika, tt.
Atsakyti
Mergiona, tai aišku tinka. Skiriasi tik atsakomybės ir savarankiškumo lygis, nu pagal tave- tai vairuotojo atsakomybė ir planavimas nelabai nuo valytojos skiriasi 😂
Atsakyti