QUOTE(Mergiona @ 2017 12 22, 01:23)
Denaxa, as taip nesakiau. Sakiau kad vairotuojo atsakomybe ir pareigos lb ribotos palyginus su vadyba ir planavimas yra lb smulkus planavimas- konkrecios uzduoties remuose- kas yra kiekvienam darbe.
Siauros? Nieko sau siauros, gal nežinai, kad šitam darbe labai paprasta daugiau pradirbti, negu uždirbti. Kai krovinys tavo rankose- tu už jį ir atsakingas, o ne vadyba. Atsakingas ir už mašiną, ir už saugumą, ir kaip nuvežti saugiai- irgi galvoji tu, o ne vadyba, ir tai yra tavo atsakomybė. Planavimas šitame darbe yra pats svarbiausias daltkas, ir būtent tam turi skirti nemažai dėmesio. Va ankstesniam darbe nebuvo jokio planavimo, tai buvo dispečerių reikalas, ir atsakomybė taip, buvo siaura ir ribota. Tolimuose reisuose taip nėra. Taip, tu planuoji konkrečios užduoties rėmuose( vadyba tavo darbo neplanuoja, gali tik primesti vokrug do okolo per kiek nuvažiuosi, t.y. duoti realų laiką. ), bet tos užduoties geografija labai plati, turi susiplanuoti ir keltus, ir muitines, ir kaip greičiau praeiti didesnius miestus ar kitus problematinius taškus, įspaudžiant tai dar ir į reglamento rėmus. Tiesiog kiekvienas daro savo darbą, vadybos planavimas vienas (konkrečiam kroviniui- taip pat tik tos užduoties rėmuose), vairuotojo kitas, bet tikslas yra vienas. Vadyba be vairuotojo yra nulis, ir vairuotojas be vadybos taip pat yra nulis, reikėtų šitą suprasti.