Aš trečiadienį Tado klasėje vedžiau klasės valandėlę (kartu su mokytoja) tema „Kaip jaučiamės, kai prarandame pojūčius?“ 🙂
Žaidimas.
Grupės po 3 narius.
Grupelėje 1 užrišamos akys – jis gali liesti detales ir kalbėti. Antras negali liesti detalių; mato, bet negali kalbėti – tik savo rankomis gali nukreipti nematančio draugo rankas. O trečias mato, kalba, tai gali patarti, bet negali liesti dėlionės. Įdomu stebėti, kaip dirba visa grupelė 🙂
Mes studentai dėliojome dvi dideles dėliones po 4 grupeles. Vienai komandai kliuvo įvairiaspalvis Europos žemėlapis, o mums žaliai geltonas Lietuvos su kaimynėmis – mums buvo sudėtingiau 🙂 Patogiau, kai dėlionių detalės stambesnės... Vaikai trečiokai ir vieną dėlionę turėjom paprastą, o kitą magnetinę, tai magnetinės sudėlioti nepavyko, o kitą 2 grupelės po 3 sudėliojo 🙂 Su vyresniais būtų įdomiau 🙂
Šiandien Kosto klasėje su priešmokyklinukais ir ketvirtokais pynėme verbas
Nuo trečiadienio po 6 m 3,5mėn atostogų esu bedarbė Pirmadienį į Užimtumo tarnybą 😎
IruteB, kaip spėji dalyvauti visose tose veiklose, kur palieki dukrą??
Kas per užimtumo tarnyba? Darbo birža?