QUOTE(Linni @ 2016 11 25, 21:37)
Parasys, kad neimanoma patikrinti, ar jos buvo Jums pristatytos, nes siuntos neregistruotos ir atiduodamos ne pasirasytinai. As irgi planuoju rasyt skunda, bet jokio realaus zalos atlyginimo nesitikiu. Net registruotu siuntu praradimo atveju, jei siunta neivertinta ir nedrausta, pastas kelis grasius tik kaip kompensacija sumoka..
Siaip tai zino jie puikiausiai, kaip pasto skirstytojai prie atlyginimo prisiduria.
P.s. Mano gautas atsakymas po uzklausos per post.lt - identiskas zodis zodin
Siaip tai zino jie puikiausiai, kaip pasto skirstytojai prie atlyginimo prisiduria.
P.s. Mano gautas atsakymas po uzklausos per post.lt - identiskas zodis zodin
Mūsų atveju tiktų:
Informacija klientams dėl skundo pateikimo tvarkos
...
5. Žala dėl prarastų, sugadintų pašto siuntų (padaryta nuo jų priėmimo iki įteikimo gavėjui) atlyginama
vadovaujantis Lietuvos Respublikos pašto įstatymu, Pasaulinės pašto konvencijos Pašto
korespondencijos bei Pašto siuntinių reglamentų nuostatomis ir tarptautinėse sutartimis, taip pat ir
sutartimis su naudotojais, numatyta tvarka:
g) tarptautinio paprastojo siuntinio, Express siuntos, EPG siuntinio praradimo, visiško išplėšimo
ar visiško sugadinimo atveju žalos atlyginimas negali viršyti sumos, gautos sudėjus 40 SDR atlyginimo tarifą už paprastąjį siuntinį ir 4,50 SDR tarifą už kilogramą bei siuntimo išlaidas. Kompensacija už dalinį
šių siuntų išplėšimą ar sugadinimą lygi realiam žalos dydžiui, tačiau negali būti didesnė už aukščiau
nurodytas sumas.