QUOTE(Rožės vardas @ 2016 11 25, 21:17)
Lašas Jūroj, pasidalinkite kaip seksis kovoti už teisybę. Jei taip yra, kaip rašote, jei išgarsinti visa tai, skandalą turėtų sukelti. Skundą gal verčiau ne pačiam paštui... Rašiau susinervinusi kartą per tą formą, jų tinklalapyje. Nepasivargino atsakyti. Trackingo Lietuvos teritorijoje kaip ir nėra... Tik iki jos. Bet užtai galime džiaugtis sąlyginai pigiu siuntimu. Man visi siuntiniai, visi iki vieno atėjo. Vieną tik kažkas su eteriniu aliejumi iherbui buvo sugrąžinę. Motyvuojant, kad tai kažkokia draudžiama prekė.
Per užklausos formą gavau tokį formalų atsakymą:
"Atsakydami į Jūsų užklausą norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad iš užsienio šalių į Lietuvą siunčiamas siuntas pristato ne tik Lietuvos paštas, bet ir kitos siuntų pristatymo bendrovės. Jūsų turimas siuntos kodas neatitinka tarptautinių registruotųjų siuntų žymėjimo reikalavimų, todėl neturime galimybės patikrinti, ar ši siunta buvo siųsta per Lietuvos paštą.
Jei ši siunta buvo siunčiama per Lietuvos paštą, tačiau jai nebuvo priskirtas tinkamas registravimo kodas (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės), siuntos kelio sekti neturime galimybių. Artimiausiu metu siunta bus pristatyta į Jūsų pašto dėžutę arba gausite informacinį pranešimą, kuriame pašte siuntą galėsite atsiimti.
Informacija apie neregistruotąsias siuntas nefiksuojama, todėl jų paieška negalima. Informaciją apie gautą siuntą, nurodant savo vardą, pavardę, adresą, galima gauti pagal gyvenamąją vietą Jums priskirtame pašte.
Primename, kad už siuntų pristatymą yra atsakinga siunčiančioji šalis, todėl per siuntai pristatyti numatytą laiką negavus siuntos ar informacinio pranešimo apie siuntą, rekomenduojame dėl nepristatytos siuntos kreiptis į siuntėją.
Atsiprašome už galimus nepatogumus."
Dabar rašysiu skundą ir reikalausiu žalos alyginimo, nes siuntos buvo pristatytos į Vilniaus PSD ir kažkaip sugebėjo pradingt...