Įkraunama...
Įkraunama...

***Mažasis Amerikoniukas***

QUOTE(ridzis @ 2017 09 07, 18:57)
Prasau prisistatyti as jusu nepazystu?!



Grazu bigsmile.gif Pinigai gauti ir manes jau nepazystat biggrin.gifvartotojo įkelta nuotrauka
Atsakyti
Juk siuntose nėra nieko nelegalaus, kodėl buvo negalima jų tiesiog grąžinti siuntėjui? Jei vežėjas jų negali pristatyti, guli kažin kiek laiko, tai gal galima buvo reikalauti, kad siųstu atgal?
Atsakyti
Ridzis eina 9 men del pastrigusiu siuntu, tau jum yr normalus laikas? Graziai tartis, as manau ne, jei terminas priststyti per 2 men. Laivu, o to nera as max. Laukciau dar du mėnesius, bet tikrai ne tiek!!! taip ateis ir metai ir antri!!!!
Atsakyti
Temos šeimininkei bepigu taip "intensyviai" aiškintis, kai tai Jos kišenės neliečia. Pinigai iš merginų gauti, tad kam kažką daryti...
Papildyta:
Kad ir kokie dideli pinigai Jums susidarytų, Jūs privalote savo klientėms grąžinti pinigus. Jei kreipėtės į teisininkus, tą turėtumėte puikiai žinoti. Juolabiau tai turėjo paaiškinti VVTT. Netinkamai vykdoma ar neįvykdyta sutartis tarp Jūsų ir vežėjų yra Jūsų reikalas, tikrai ne mūsų. Mes, bet kuriame prekių perdavimo etape turime teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir reikalauti pinigų grąžinimo. Tad ar Jums verta pyktis, rizikuoti visu verslu, reputacija, savo ateitimi ir su dauguma aiškintis teisiniu būdu?
Atsakyti
kaip jūs nesuvokiat vieno dalyko. pervežėjai užspausti kompensuos tiek, kiek įvertintos dėžutės, ty po 40-50$ už dėžutę. pirmame lape surašytos taisyklės, siųsdamos užsakymą patvirtinate, kad su jomis susipažinote, supratote ir sutinkate. spauskit dar tarpininkę, pabaksnos į punktą, kad išsiuntus siuntinį iš jav, už jį neatsakoma. kad siuntiniai išsiųsti, patvirtinta pervežėjų ir manau patvirtintų ir muitinė. tarpininkė savo darbą atliko. veiksnių, kurių negali įtakoti, nepakeis. geriausiu atveju, bus padalinta tiek, kiek būtų gauta iš pervežėjo. bent jau aš taip pasiūlyčiau, jei mane tiek terorizuotų.

subjektyvi asmeninė nuomonė. su komanda aš nesusijusi. daiktų užstrigusiuose dėžutėse nemažai ir labai reikalingi. bet logika sako, kol vežėjai dar kažką sako, dar palaukti. subaru klube šiandien rašė, kad pradėjo paleidinėti mašinas, kurios nuo sausio stovėjo. vadinasi siuntų problema ne tik čia. jei pradėjo paleidinėti, mažu ir mūsų bus.

Atsakyti
Man tai keisciausiai, kad Elona nekalba apie vezeju atsakomybe jai, taigi turejo buti kazkokie terminai, o ju neivykdzius kazkokios sankcijos, ir apskirtai nesuprantu, arba pamirsau, ka tos siuntos daro Lenkijoje, ir kam jos is Lietuvos buvo perkeltos ten?
Atsakyti
QUOTE(ridzis @ 2017 09 07, 19:57)

Jusu siuntos numeris kurioje yra jusu preke yra  64002 (gavejas Aldona Stuckiene), galit pasiskambinti ir pasidometi del esamos situacijos:

Adresas: Nemuno g. 22, Klaipėda 93277, Lietuva
Telefonas: +370 614 57434


Siuntu numeriu as Jusu klausiau jau labai seniai, dabar man nebeidomu kur ir del ko tu siuntiniu nera. Cia jau atleiskit, jusu problemos.... Kadangi as negavau uzsakytu prekiu, prasau, man grazinti pinigus. As jums labai aiskiai isdesciau laiske. Jei rasau nesuprantamai, teks kreiptis i Vartotoju teises ir advokatus. Tikrai neketinu daugiau laukti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rita003: 07 rugsėjo 2017 - 20:10

Mano suma nera didele, prekes ziemai, todel kantriai ir laukiu. Bet kokiu atveju (maza suma, didele) del prekiu nerimaujama. 

Atsakyti
QUOTE(*Julija* @ 2017 09 07, 21:18)
kaip jūs nesuvokiat vieno dalyko. pervežėjai užspausti kompensuos tiek, kiek įvertintos dėžutės, ty po 40-50$ už dėžutę. pirmame lape surašytos taisyklės, siųsdamos užsakymą patvirtinate, kad su jomis susipažinote, supratote ir sutinkate. spauskit dar tarpininkę, pabaksnos į punktą, kad išsiuntus siuntinį iš jav, už jį neatsakoma. kad siuntiniai išsiųsti, patvirtinta pervežėjų ir manau patvirtintų ir muitinė. tarpininkė savo darbą atliko. veiksnių, kurių negali įtakoti, nepakeis. geriausiu atveju, bus padalinta tiek, kiek būtų gauta iš pervežėjo. bent jau aš taip pasiūlyčiau, jei mane tiek terorizuotų.

subjektyvi asmeninė nuomonė. su komanda aš nesusijusi. daiktų užstrigusiuose dėžutėse nemažai ir labai reikalingi. bet logika sako, kol vežėjai dar kažką sako, dar palaukti. subaru klube šiandien rašė, kad pradėjo paleidinėti mašinas, kurios nuo sausio stovėjo. vadinasi siuntų problema ne tik čia. jei pradėjo paleidinėti, mažu ir mūsų bus.


Paantrinsiu nes kitos tarpininkes temoje parasyta

Pirkejams tenka visos islaidos ir rizika, susijusi su prekiu transportavimu, gavimu ir pristatymu Lietuvoje (po issiuntimo is JAV) Esu atsakinga tik uz prekiu issiuntima is JAV.

Tai gana terarizuoti, kantrybe ne gumine suprantu, as pati skambinu vezejams ir tas pats ir juos negasdina, kad kreipesiuos I Institucijas, tarpininke atsakinga is siuntima is jav, vsio, pasidomekit kitose temose Kas uz ka atsakingas
Atsakyti
Akivaizdu ne visi susipažinę su teisės aktais. Na ką, galiu supažindinti su įstatymais, nesunku gi.
Įstatymai veikia globaliu mastu, kad gintų kiekvieno teises apskritai. T.y. bet kokios komercinės veiklos vykdymas yra apibrėžtas teisinėje platformoje labai aiškiai ir bet kokios raštliavos, kad pas mus vykdomos veiklos įstatymai yra kitokie yra laikomi niekiniais.
Ypač kalbant apie nuotolinės prekybos vykdymą yra taikomi ypatingai griežti reikalavimai ir pardavėjas pagal teisinę praktiką yra žemiau pirkėjo. Žinoma, dauguma Eloną laikote tarpininke, taigi išverčiu: bet kuris pardavėjas, ne gamintojas ir yra tarpininkas. Tad išvada viena: tarpininkas yra pardavėjas.
 Juk ir maxima tėra tarpininkas tarp gamintojų ir galutinių vartotojų :-)
Na o gilinantis į įstatymus primenu, jog pirkėjas bet kada gali nutraukti nuotolinės sutarties ( nuotolinė sutartis - pekyba nuotoliniu būdu) vykdymą, jei pardavėjas- tarpininkas nevykdo susitarimų. Jei individualių susitarimų nėra, jie yra apibrėžti bendrais terminais teisinėje nuotolinės prekybos bazėje.
 P.s. Individualūs susitarimai negali prasilenkti su oficialiaisiais., t.y. Jei grąžinimo terminai yra numatyti 14 d.d., tai pardavėjas negali numatyti jų 3 d.d. ir panašiai.
 Tad pirmo puslapio rašliavos yra niekinės vertės. Ir neišsiplečiant, bet kurį čia esantį sunerimusį pirkėją tikrai apgintų įstatymai.
Taip pat labai įdomu būtų pamatyti vartotojų teisių atsakymus, kuriuos, Elona, Jums atsiuntė. 
Nes tuo sunku patikėti, juk dažniausiai siunčiant sumos būna nurodomos gana menkos, o vartotojų teisės visą informaciją iškart perduotų VMI.
Atsakyti

Jei butu buve dalijimasi informacija dazniau iki sios situacijos niekas nebutu prieje.

Tiesiog, informavimas ir zinojimas padeda suprasti kad is tiesu yra kazkas daroma.

Butu aiskiau jei:

Informacijos butu pateikinejama karta per savaite (pirmadieni ar penktadieni)

Butu detalizuojama vezeju atsakymai

Butu informuojama i kokius advokatus kreipetes ir ka jie sake

Kiek pasiruose laukti?ieni

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Elise: 07 rugsėjo 2017 - 20:37
6PM - Tommy Hilfiger mot.batai , taso, kad odiniai, kaina $39.99:
https://www.6pm.com/...8777360/color/3
TH - $29.70:
https://www.6pm.com/...8777384/color/3

SWAROVSKI - iki free shipo truksta tik $13, dideli ispardavimai.
Atsakyti