QUOTE(deima15 @ 2017 09 07, 15:51)
Kaip jus galvojate, kad jei temoje neverksename, tai niekas nieko nesidomi ir nedaro.
Stai ka man atrase muitine:
Labas rytas,
Telefoninio pokalbio metu minėjote, kad Jums muitinėje atstovauja UAB BALTIC KRANTAS, visais klausimais susijusiais su siunta reikėtu kreiptis į atstovą.
Pagarbiai
Muitinės kriminalinės tarnybos
Klaipėdos skyriaus
bet gal ,jei rasytumete ka konkreciai nuveikte del siutu, niekas jusu nepultu. o dabar tyla kuria suprantame kaip norime
bet kokiu atveju,, pasidomejau, kad del siuntu gali kreiptis tas kas uzsake persiuntima, o gavejas pretenziju negali pareiksti
mes galime pareiksti pretenzijas tik del tarpininkiu darbo
as buciau uz tai, jei savo jegomis negalite atgauti siuntiniu, gal verta samdytis kompetetingus asmenis siai bedai isspresti?
Papildyta:
QUOTE(Amelita @ 2017 09 07, 16:01)
Aha, pvz. firma ruosias bankrutuoti ir visiems savo skolininkams sako, taip mes bankrutuosim ir dar data pasako kada tai ivyks.
dar paskaiciau, kad kitos imones turi 6men laikotarpi nuo issiuntimo, kai galima apskusti del paslaugos nesuteikimo, nesklandumu ir pan
gal ir pas juos kokie terminai ir jie tempia guma