QUOTE(arkava @ 2019 02 03, 17:42)
Kokiu būdų papildė freonu? Išleido visą ir suleido reikiamą kiekį, ar tik dapylė "na glaz" .
Pala, o kaip kompresorius susijes su glikoliu? Ar as kazka maišau...
Nuo freono priklauso, 410 galima papildyti, kitus kiek žinau reikia pilnai išleisti ir po to pildyti. Pas mane 410. Pildė pagal monometrą.
Kompresorius tiesiogiai nesusijęs, bet kai glikolis užšąla, neužtenka šilumos freono išgarinimui, temperatūra šilumokaityje staigiai dar labiau krenta, glikolis dėl užšalimo prieš tai sutištėjęs pilnai užšala, neišgarintas skystas freonas patenka į kompresorių, o tada jau ir kompresorius užlinksta.
Papildyta:
QUOTE(vaikis_ @ 2019 02 03, 18:01)
O kas darbo rezima pakeis programiskai, kaip pvz. duosiu Panasonica oras-vanduo. 3.2Kw bei 5Kw niekuom nesiskiria apart programines irangos. Is kur gausi programine iranga, jeigu jos net nera tavo atveju. Ir nelabai tikiu ka tavo technikad pasake. Yra kiti komponentai kurie butent parenkami pagal kompresoriaus galia.
Pas mane darbo režimas - tai tupas on/of pasiekius užduotas temperatūras. Absoliučiai nėra jokio valdymo, kompresorius junginėjamas su rele.
Kai kalba eina apie inverterį, tada turėtų būti sudėtingiau.
Dėl parinkimo pagal užduotus dydžius, tai didesni šilumokaičiai gali būti, tik COP nuo to padidės, svarbu, per galingo kompresoriaus neįdėti.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2019 02 03, 18:03)
Mano sistemoje propilengliukolis. Įdomu ar ir jį reikia keisti? Paklausiu rytoj Artvos ir Tenko. Tu žadi keisti?
Ne, keisti nežadu, bet kai reiks dapilti, tai glikolio koncentratą dapilinėsiu. Automobilyje antifrizą irgi kas 5 metus reikia keisti, ar kas nors keičia?
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2019 02 03, 18:46)
kaip suprantu vario vamzdelis eina i grezini ir juo tiesiai freonas cirkuliuoja, kaip oras-vanduo sistemu lauko bloke.
Ai, tai tokių variantų jau seniai rinkoje yra, ir COP jų visuomet visa galva aukštesnis, bet dėl vario korozijos žemėje ir dėl to brangios vario apsaugos, dėl papildomų reikalavimų bloko montavimo aukščiui, atsižvelgiant į cirkuliuojantį freoną, dėl gana greito varinių vamzdelių išsihermetinimo kur nors pažeidus vario apsauginį sluoksnį, ir dėl begalės kitų problemų, tokių ŠS
montavimo kaina gaunasi daug aukštesnė už standartinių, ir vien dėl to tokie ŠS variantai nepasiteisina. Rinka atsirenka pasiteisinančias technologijas, o ši technologija, kaip minėjau, jau seniai rinkoje, bet taip ir neišplito. Sau, kai prieš 5 metus ieškojau ŠS varianto, skaitinėjau, gal kokių 5 metų senumo forumus ir juose apie tiesioginio išgarinimo į gruntą ŠS buvau aptikęs, tad kaip minėjau, nuo labai senai tokių ŠS rinkoje galima surasti. Mažiausiai 10 m rinkoje tikrai bus.
Papildyta:
QUOTE(korida @ 2019 02 03, 18:53)
''
Jei tiksliai tai turėjo su atsiurbimo stotele išsitraukti visą freoną ir jį pasverti .
Kai ,,nusėda'' gliukolis ,jis gali užtraukti plokšteliniame šilumokaityje ir įvykti mikro įtrūkimas per juos vanduo pateks i freoną o tadu ...
Dėl freono, tai kaip minėjau, nuo freono rūšies priklauso.
Jei užšalęs glikolis suplėšys šilumokaitį, sakė papuola glikolio į freono sistemą ir tada jau reikia viską keisti, nes glikolis padengia viską riebia plėvele, kurios beveik neįmanoma pašalinti, tada jau pigiau naują ŠS pirkti, o ne seną bandyti remontuoti.
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2019 02 03, 19:41)
lenkai negamina, kas visai ir nekeista, bet va austrai kazkodel siulo
Tie kas tokius ŠS pardavinėja, jie jo nemontuoja. Vargsta ne gamintojai. Su gaminiu viskas tvarkoje. Vargsta montuotojai.
Tokius ŠS stumdant su montavimu, aš įsteigčiau laikiną UAB, kurį iškart planuočiau po 5 metų uždaryti, jei iki to laiko, nereikės subankrotinti.