QUOTE(Pink Pepper @ 2016 11 09, 11:47)
Didesnė tikimybė, kad liks patenkintas, jei piktai dėbsosit ir pro sukąstus dantis iškošit informaciją, aiškiai demonstruodama nepasitenkinimą?
Labai keista, kad toks bendravimas dar sulaukia užtarimo.
Aš juk nesakiau, kad pritariu elgesiui, kai aptarnavimo sferos darbuotojas kalba piktai - čia perskaitėte per savo prizmę. Reziumuoju dar kartą - "be devinto kailio liksi, bet vis tiek neįtiksi", nes žmonės kartais nori balažin ko, ne tik, kad su jais būtų kalbama ramiu tonu.
Juk šiuo atveju nei piktai dėpsojo, nei kalbėjo pro sukąstus dantis. Geriau pratylėti, kad, neduokdie, neužgautum ko nors, nei pasakyti pačiam žmogui naudingą informaciją, kurios esmė - kad jeigu nenori stovėti keliolika minučių - atsinešk lapelį, nes jis mums svarbus, mes ne šiaip jį išrašinėjam, jame informacija yra (pasakyta be pakelto tono ir mandagiai). Juk operatorė labai teisėtai gynė keliolikos kitų žmonių interesą į greitesnį aptarnavimą, aš buvau tarp jų, tai negi dabar turėčiau užtarti įžūlią klientę, kad ją vargšę įžeidė, kai paprašė laikytis taisyklių - netgi neprašė, pasakė, kad jos yra?