O klojamo kabelio (ateičiai) sąmata- niekingai maža, lyginant su būsimu nauju (panešiotu) EV.
Geriau pasitiesk tech vamzdi 5 cm- paskui prasitempsi, kiek reikės
Dėl visų kuro kaitų - viršų ima lobizmas ir pinigai (kas kuri nugalės, ir kuris bus vyraujantis)
QUOTE(mintas @ 2018 10 05, 10:56)
Hibridas, ne elktromobilis, jo akumo talpa mizerna palyginus su elektromobiliais.
Eksperimento vardan, tuo labiau su hibridu, žaisčiau su jau sumontuotomis razetėmis kieme, bet tai tebūtų tik eksperimentai. Kai galvoji apie kabelio patiesimą, po klojamom trinkelėm, tai jau norisi su atsarga. Net ir 5*6mm kabelio kaina tuomet neatrodo baisiai, klausiau, tik nenorėdamas perebarščit, bet panašu, kad būtų kaip ir norma.
Dėl skatinimo politikos, tai jos turi tendencija keistis nežmonišku greičiu, bet man ji vis tiek neaktuali. Mano atlyginimas man neleidžia įsigyti naujo automobilio, tad skatinimo politikos aš nepajausčiau bet kokiu atveju tiesiogiai. Nors netiesiogiai, tai atpigintų ir automobilius iš antrų rankų, tai gal ir pasijaustų
.
Bet kokiu atveju. Šiuolaikinės tendencijos, kai vakar buvo liaupsinami dyzeliniai automobiliai, dėl ekonomijos ir mažesnės CO² taršos, dabar jie jau įvardijami, kaip didžiausi teršėjai, su jais draudžiama įvažinėti į miestus ir liaupsinami elektros pavarą turintys automobiliai. Taigi, nori elektromobilio, ar nenori, bet 5-10 metų bėgyje būsi priverstas persėsti prie tokio. Bent jau, kad vienas šeimoje bus, tai garantuotai, tad nepasiruošti tam būtų trumparegiška.
Beje, prie tos pačios CO² taršos. Namų ekologiškumas vis dar vertinamas pagal šį parametrą. Įdomu, kada ateis laikas, pradėti vertinti smulkiąsias dalelytes, o ne CO² ir šioje srityje? Ne CO² didžiausias teršėjas namų srityje, o kaminai deginantys iškastinį kurą. Nors ir malkų deginimas nemažas teršėjas.
O tai dabar, mano namas, kamino neturintis bet elektrinėje su išmetamų dalelių filtrais pagamintą elektrą naudojantis yra didesnis teršėjas nei tą patį kurą deginantis ir jokio filtro kamine neturintis namas. Beje, kodėl vertina, kad aš iš dujų pagamintą elektros energiją vartoju. Gal visai netoli yra hidroelektrinė, vėjo jėgainė, saulės baterijų laukas, gal mano suvartota elektros energija pagaminta ten.
Eksperimento vardan, tuo labiau su hibridu, žaisčiau su jau sumontuotomis razetėmis kieme, bet tai tebūtų tik eksperimentai. Kai galvoji apie kabelio patiesimą, po klojamom trinkelėm, tai jau norisi su atsarga. Net ir 5*6mm kabelio kaina tuomet neatrodo baisiai, klausiau, tik nenorėdamas perebarščit, bet panašu, kad būtų kaip ir norma.
Dėl skatinimo politikos, tai jos turi tendencija keistis nežmonišku greičiu, bet man ji vis tiek neaktuali. Mano atlyginimas man neleidžia įsigyti naujo automobilio, tad skatinimo politikos aš nepajausčiau bet kokiu atveju tiesiogiai. Nors netiesiogiai, tai atpigintų ir automobilius iš antrų rankų, tai gal ir pasijaustų

Bet kokiu atveju. Šiuolaikinės tendencijos, kai vakar buvo liaupsinami dyzeliniai automobiliai, dėl ekonomijos ir mažesnės CO² taršos, dabar jie jau įvardijami, kaip didžiausi teršėjai, su jais draudžiama įvažinėti į miestus ir liaupsinami elektros pavarą turintys automobiliai. Taigi, nori elektromobilio, ar nenori, bet 5-10 metų bėgyje būsi priverstas persėsti prie tokio. Bent jau, kad vienas šeimoje bus, tai garantuotai, tad nepasiruošti tam būtų trumparegiška.
Beje, prie tos pačios CO² taršos. Namų ekologiškumas vis dar vertinamas pagal šį parametrą. Įdomu, kada ateis laikas, pradėti vertinti smulkiąsias dalelytes, o ne CO² ir šioje srityje? Ne CO² didžiausias teršėjas namų srityje, o kaminai deginantys iškastinį kurą. Nors ir malkų deginimas nemažas teršėjas.
O tai dabar, mano namas, kamino neturintis bet elektrinėje su išmetamų dalelių filtrais pagamintą elektrą naudojantis yra didesnis teršėjas nei tą patį kurą deginantis ir jokio filtro kamine neturintis namas. Beje, kodėl vertina, kad aš iš dujų pagamintą elektros energiją vartoju. Gal visai netoli yra hidroelektrinė, vėjo jėgainė, saulės baterijų laukas, gal mano suvartota elektros energija pagaminta ten.