QUOTE(Dzūkiška pirkia @ 2018 01 08, 08:06)
Labas, dėkui už pastabas.
Nichrena. Info per daug nebūna. Kam nereikia, tas neskaito, o tam kas skaito, gal kaip tik ir reikia tos info. Dažniau pasitaiko, kad tai ko reikia kaip tik ir neparašyta, nei kad prirašyta per daug.
Dėl reklamos irgi nesutinku.Čia ne reklama, o rekomendacijos meistrų, kurių darbu blogeris patenkintas.
Reklamos daug, o kur patikrinti, kad besireklamuojantis dirba gerai, tad būtent tokios rekomendacijos yra aukso vertės.
Vat ir Cibulio kiek kartų buvo klausta dėl putplasčio klijuotojų adresų, kurie praėjo pro jo griežtą atranką, jo statybų prižiūrėtojo kontaktų ir pan.
Pabrėžiu, tai ne reklama, o rekomendacijos.
Ir dar, pats blogeris nusprendžia, ką jis nori pateikti plačiajai visuomenei, ir tai, ką radau Dzūkiškos pirkios bloge man patiko.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2018 01 07, 22:48)
Kai mokiausi žurnalistikos ir atlikau praktiką, panašias keverzones redaktoriai braukdavo per pusę.
Pirmiausiai blogeris, tai ne žurnalistas.
Žurnalistai turi labai greitai prirašyti daug straipsnių, už tai jiems pinigus moka, ir labai retas straipsnis, kuriame žurnalistas rašo apie pavyzdžiui šiltą namą, išmanydamas reikalo esmę. Būtent, kai žurnalistas rašo, tai kuo mažiau prirašo, tuo mažiau nesąmonių tame straipsnyje perskaitysi.
Blogeris, tai visai kas kita. Blogeris dažniausiai akcentuoja tuos dalykus, kurių niekur kitur nerado, arba kurie jo aprašomame veiksme buvo individualūs.
Dar vienas dalykas. Blogeris konkrečiu atveju rašo, tai, ką žino, o ne ką girdėjo, tad tuo jo postai daug naudingesni už žiniasklaidos straipsnius.