QUOTE(ader_22 @ 2011 11 26, 20:41)
Tiesą pasakius aš nesuprantu, kam reikia turėti gydytojos mobilų telefoną
Jei kyla klausimų skambinu darbo metu, na o jei darbo metu negaliu susisiekti yra kitų būdu problemai spręsti
tikiuosi ir nesuprasite
"Kitų būdų" - tai vežti į ligoninės priimamajį, kur dar neaišku kuo gali apsikrėsti mažylis arba skambinti draugei, kuri "viską" išmano?
Aš visada įsivaizduoju kaip aš elgčiausi gydytojo vietoje, savaime aišku, kad dėl bet ko nedarbo metu žmonės neskambina, bet jei reikia pasikonsultuoti ypač svarbiu klausimu, o vaikučio gydytojas yra tas asmuo, kuris rūpinasi ir žino mažylio sveikatos būklę, tai nematau didelės problemos atsiliepti ir kažką patarti, kad ir važiuoti į ligoninę, arba vietoj to nesudėtingai išspręsti susidariusią situaciją paprastais būdais
Aišku jei dirbčiau sekretore ir man skambinėtų ne darbo metu dėl administracinių klausimų tai nelabai būtų į temą, taigi kiekvienas darbas turi savo niuansų