QUOTE(indraja190 @ 2016 12 13, 15:15)
<p>Na idomu kaip cia bus..niekada neesu susidurusiu. gavau tik zinute,kad uzregistravo prasyma.</p>
Ir pamiškite ...viska sutvarkys vartotojų teisė....niekada nepamiršiu atveju kada vartotoja pirko Liebherr šaldyvą...atbėgo po 7 d.d sako labai garsiai dirba....iškvietė meistrus...atvyko su aparatais nustatė kad neviršija dB....Nesutiko su šiomis išvadomis...pasiūlėme kreiptis į vartotojų teisės...atvyko jie jau su savo aparatūrą ir vėl nustatė kad neviršijo normą ir informavo vartotoja...ji užsispyrusi parašė oficialų rašta į Liebherr atstovybę ir žinote kuom baigėsi...nagi išsiuntė jai Vartotojų teisės nurašyta laiška kuriame parašyta kad šaldytuvas neviršija dB...Jai viršys gaus Avitela raštą kurį perduos Electrolux tiekėjams kurie bet kuriuo atveju keis prekė į kokybišką arba grąžins pinigus