Įkraunama...
Įkraunama...

Lidl Lietuvoje

QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 13:41)
Būtų mažiau isterijos ir nesveiko greičio, pirkėjas jau kasoje aptiktų apgaulę/klaidą. Vienok, dėl didelio tempo dažnas, kuris skuba dėtis prekes, tų klaidų nepastebės. Ne kiekvienas jas tikrins ir pasitraukęs nuo kasos ar net namuose. O tie, kurie patikrina, randa įdomių dalykų. Panašu, kad LIDL pirkėjų aptarnavimo sistema gerai “atidirbta”. O jei nepasitikrinai čekio, pats kaltas. Beje, spėju, itin garbingo amžiaus pirkėjai LIDL apeina saugiu atstumu.

O koks skirtumas kur pirkejas aptiks klaida? Nes siaip jei sekti ka skanuoja ir kiek kainuoja, tai ir maximoj nespeju suziuret, nes tai kortele ir pinigines imu, paskui prekes deduosi i maisa. Tuomet geriausia eit i savitarnos kasa, bent nebus nepatenkintu zmoniu uz nugaros 😆
Atsakyti
Čia nematau prasmės "su pliku pešiotis" - aš spėju pamatyti viską, ką reikia. Nespėčiau, nemanau kad kiltų mintis kaltinti, kad kiti per greitai dirba ...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 19 balandžio 2019 - 15:10
Man Lidl ir mandagiai ir greitai atarnauja, ir senjoru daug musu parduotuveje, ji tik eile susidaro, kita kasa dar atsidaro..kazkaip i kitus tinklus tik vienos kitos prekes,kur ner Lidl einu. Yra pora sykiu padare klaida, bet pati pardaveja skenuodama tai mate ir istaise, perkant drabuzi, batus visada primena pasiimti cki, jei noresi grazint. Nematau as jokios bedos siam tinkle. jei nepatinka, nu niekit pirkti ir tiek, arba eikit, kai ner eiliu 4u.gif
Atsakyti

Deja, LIDL eilių nebuvimu pasigirti negali. Sakyčiau, jos net ilgesnės nei kituose tinkluose. O tas isteriškas prekių skenavimas nesveiku greičiu ir kelių pirkėjų prekių kalno sumetimu už kasos, labai sėkmingai “užkemša” eilės judėjimą iš kitos pusės. Kasininkas tuomet turi laiko nosį pakrapštyti. Tad, eilės LIDL - įprastas reiškinys, o prekių skenavimas isterišku greičiu lieka mistinis reiškinys su, mano manymu, besiperšančia tik viena išvada - atimti iš pirkėjo budrumą ir galimybę stebėti bei kontroliuoti įmušamų prekių kainas bei kiekius. Nereti pirkėjų skundai dėl įmuštų klaidų tiek prekių kainose, tiek jų kiekiuose tai puikiai patvirtina.
https://rekvizitai.v...atsiliepimai/4/

Ėmiausi taktikos kasose demonstratyviai stabdyti beįsibėgėjančias kasininkes ranka stabdant prekių svaidymą, o kalno sustūmimas prie skanerio puikiai sulėtina skanavimo greitį. 😉

Tikrai nesu šališka Lidl: bet jie uždavė naują standartą LT rinkoje - tiek aptarnavimo prasme, tiek kokybės produktų. Negi nieks neprisimena kaip buvo kokie 5- 6 metai atgal, kai Lidl nebuvo: grubios\postsovietinio kirpimo kasininkės, pašvinkę, kartais, produktai - ir ilgi tiesos įrodinėjimai, jeigu ką norėjai pakeisti..?

Dėl dėjimosi iškart į maišelius prie kasų (kas manau čia ir yra tas atvejis)...   :huh2:  :hmm:  negi sunku viską susidėti į vežimėlį, o tik po to, kad nesulaikyti eilės, susidėti viską ramiai tam skirtose vietose?

Kad būtų greičiau, galima neimti ne po vieną prekę, o iškart po kelias ;) ir taip greitai susidėti. Dažnai taip būnu greitesnė net už kasininką/ę  :wub:

Atsakyti