Įkraunama...
Įkraunama...

Lidl Lietuvoje

QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 13:55)
Ir?  O mokslinis straipsnis bus?

Čia savęs klausiate?
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 13:26)
Aš gaunu priedus už kvalifikaciją, mokslinį laipsnį, publikacijas. ...  biggrin.gif

hihihi.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 19 balandžio 2019 - 12:00
QUOTE(speedy @ 2019 04 19, 11:58)
Čia savęs klausiate?

hihihi.gif

Jūsų klausiu. Jei už beždžioniuką kalbat, gal ir mokslinį straipsnį įkelsit, kuriuo taip suintrigavo. biggrin.gif

Čia jums ne prastumti siurbliai ir skalbyklės. mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Manifesto: 19 balandžio 2019 - 12:09
Nieko ten greito skenavime nera, tiesiog lidle visi bar kodai patogiai ir vienodai suklijuoti/suspausdinti ant pakuočių, tai pardavejoms nereikia vartyt ir ieškot kaip kituose prekybcentriuose
Atsakyti
QUOTE(Loram @ 2019 04 19, 14:14)
Nieko ten greito skenavime nera, ...

Kas vienam "nieko ten greito", kitam "skenuoja kosminiu greičiu" rolleyes.gif
Asmeniškai, taip pat nepastebėjau. Nei kasininkų sąmokslo, nei kosminių greičių... biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 19 balandžio 2019 - 12:19
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 13:08)
Jūsų klausiu. Jei už beždžioniuką kalbat, gal ir mokslinį straipsnį įkelsit, kuriuo taip suintrigavo.  biggrin.gif

Savo "mokslinį straipsnį" jau įkėlėt. Ir jis gana prastas, būtų keista, jei priedą už jį gautumėt. Geriau grįžkit į kasą biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Loram @ 2019 04 19, 12:14)
Nieko ten greito skenavime nera, tiesiog lidle visi bar kodai patogiai ir vienodai suklijuoti/suspausdinti ant pakuočių, tai pardavejoms nereikia vartyt ir ieškot kaip kituose prekybcentriuose

Vienok prekių kalno sugrūdimas, neretai ir kelių pirkėjų, turėtų atliepti kasininko sąmoningumą ir orientuotis pagal situaciją. Idėja. bigsmile.gif Visas prekes ant takelio dėti bar kodais į viršų. Reikės vartyti - baigsis greičio isterija. biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(bezdzioniukas @ 2019 04 19, 12:18)
Savo "mokslinį straipsnį" jau įkėlėt. Ir jis gana prastas, būtų keista, jei priedą už jį gautumėt. Geriau grįžkit į kasą biggrin.gif

Gal parodysit tą mokslinį straipsnį pagaliau? biggrin.gif

bezdzioniuk, šiuo metu vaikai neturėtų miegoti popietinio miego?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Manifesto: 19 balandžio 2019 - 12:26
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 13:25)
Gal parodysit tą mokslinį straipsnį pagaliau?  biggrin.gif
Papildyta:
bezdzioniuk, šiuo metu vaikai neturėtų miegoti popietinio miego?

Kad ten nėra ką rodyti, vien paistalai apie isteriškas kasininkes, kurios svaidosi prekėmis ir pirkėjus apgaudinėja biggrin.gif Geriau jau sėskit atgal į kasą ir toliau snauskit biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 12:39)
Su klaidomis čekiuose, įmuštais nenormaliais prekių kiekiais, kurie, kažkodėl turi tendenciją paklaidoms į didesnę pusę nei atvirkščiai. Peršasi išvada - gal derėtų mažinti tą isteriją kasoje bei prekių skenavimo greitį, idant tų klaidų sumažėtų. Elementaru ir papildomų investicijų nereikia.

tai jei ne tas kodas uzklijuotas, kur kasininko kalte? kaltinkite klijuotojus, kasininkai tik nuskanuoja kas uzklijuota. ar isteriskai greitai ar vezlio zingsniu. jei tikrinsi ceki, klaida rasi, bet kasininko darbo greitis cia nekaltas 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(sazininga @ 2019 04 19, 12:30)
tai jei ne tas kodas uzklijuotas, kur kasininko kalte? kaltinkite klijuotojus, kasininkai tik nuskanuoja kas uzklijuota. ar isteriskai greitai ar vezlio zingsniu. jei tikrinsi ceki, klaida rasi, bet kasininko darbo greitis cia nekaltas  4u.gif

Būtų mažiau isterijos ir nesveiko greičio, pirkėjas jau kasoje aptiktų apgaulę/klaidą. Vienok, dėl didelio tempo dažnas, kuris skuba dėtis prekes, tų klaidų nepastebės. Ne kiekvienas jas tikrins ir pasitraukęs nuo kasos ar net namuose. O tie, kurie patikrina, randa įdomių dalykų. Panašu, kad LIDL pirkėjų aptarnavimo sistema gerai “atidirbta”. O jei nepasitikrinai čekio, pats kaltas. Beje, spėju, itin garbingo amžiaus pirkėjai LIDL apeina saugiu atstumu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Manifesto: 19 balandžio 2019 - 12:41
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 14:41)
Būtų mažiau isterijos ir nesveiko greičio, ...

Žmonės tiesiog dirba, o ponios priskirti terminai "isterijos ir nesveiko greičio" yra ponios asmeninių savybių (problemų?) projekcija.
Nemanau kad adekvatu, dėl savo negebėjimo orientuotis, kaltinti aplinkinius kažkokiu sąmokslu apgauti ir pan.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 19 balandžio 2019 - 12:51
QUOTE(speedy @ 2019 04 19, 12:49)
Žmonės tiesiog dirba, o ponios priskirti terminai "isterijos ir nesveiko greičio" yra ponios asmeninių savybių (problemų?) projekcija.
Nemanau kad adekvatu, dėl savo negebėjimo orientuotis, kaltinti aplinkinius kažkokiu sąmokslu apgauti ir pan.

speed, jūs greičio mėgėja be išlygų. biggrin.gif Tai aš jau supratau. O jūsų kompetencija baigiasi ties skalbyklės apsukomis, todėl nesiimkite vertinti mano gebėjimų. Nemenki LIDL pirkėjų atsiliepimai ir skundai dėl pernelyg greito prekių skenavimo ir kasininkų negebėjimo valdyti situacijos, susitelkus keliems pirkėjams ir prekių kiekiui už kasos, rodo LIDL administracijos abejingumą pirkėjui, netobulėjimą ir atsainumą. Tokie žaidėjai konkurencinėje rinkoje pralaimi visada. Linkėčiau LIDL’ui tai suprasti ne per vėlai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Manifesto: 19 balandžio 2019 - 13:03
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 14:00)
pirkėjų atsiliepimai ir skundai  dėl pernelyg greito prekių skenavimo ir kasininkų negebėjimo valdyti situacijos, susitelkus keliems pirkėjams ir prekių kiekiui už kasos

Labai tendencingas teiginys. Jei kasininkas nuskenavo greičiau, nei prekes susidėjot - neskubėkite mokėti. Ramiai susidėkit, tada sumokėkit ir "nesusitelks keli pirkėjai".
Papildyta:
QUOTE(Manifesto @ 2019 04 19, 14:00)
skundai  dėl pernelyg greito prekių skenavimo ... Tokie žaidėjai konkurencinėje rinkoje pralaimi visada.

Kol kas yra atvirkščiai, Lidl (ir Aldi) konkurencinėje kovoje laimi dar ir dėl to, kad pirkėjus greitai aptarnauja
Atsakyti