Ir? O mokslinis straipsnis bus?
Čia savęs klausiate?
Aš gaunu priedus už kvalifikaciją, mokslinį laipsnį, publikacijas. ...
![]()


Ir? O mokslinis straipsnis bus?
Aš gaunu priedus už kvalifikaciją, mokslinį laipsnį, publikacijas. ...
![]()
Jūsų klausiu. Jei už beždžioniuką kalbat, gal ir mokslinį straipsnį įkelsit, kuriuo taip suintrigavo.
![]()
Nieko ten greito skenavime nera, tiesiog lidle visi bar kodai patogiai ir vienodai suklijuoti/suspausdinti ant pakuočių, tai pardavejoms nereikia vartyt ir ieškot kaip kituose prekybcentriuose
Savo "mokslinį straipsnį" jau įkėlėt. Ir jis gana prastas, būtų keista, jei priedą už jį gautumėt. Geriau grįžkit į kasą
Gal parodysit tą mokslinį straipsnį pagaliau?
Papildyta:
bezdzioniuk, šiuo metu vaikai neturėtų miegoti popietinio miego?
Su klaidomis čekiuose, įmuštais nenormaliais prekių kiekiais, kurie, kažkodėl turi tendenciją paklaidoms į didesnę pusę nei atvirkščiai. Peršasi išvada - gal derėtų mažinti tą isteriją kasoje bei prekių skenavimo greitį, idant tų klaidų sumažėtų. Elementaru ir papildomų investicijų nereikia.
tai jei ne tas kodas uzklijuotas, kur kasininko kalte? kaltinkite klijuotojus, kasininkai tik nuskanuoja kas uzklijuota. ar isteriskai greitai ar vezlio zingsniu. jei tikrinsi ceki, klaida rasi, bet kasininko darbo greitis cia nekaltas
Būtų mažiau isterijos ir nesveiko greičio, ...
Žmonės tiesiog dirba, o ponios priskirti terminai "isterijos ir nesveiko greičio" yra ponios asmeninių savybių (problemų?) projekcija.
Nemanau kad adekvatu, dėl savo negebėjimo orientuotis, kaltinti aplinkinius kažkokiu sąmokslu apgauti ir pan.
pirkėjų atsiliepimai ir skundai dėl pernelyg greito prekių skenavimo ir kasininkų negebėjimo valdyti situacijos, susitelkus keliems pirkėjams ir prekių kiekiui už kasos
skundai dėl pernelyg greito prekių skenavimo ... Tokie žaidėjai konkurencinėje rinkoje pralaimi visada.