QUOTE(raar @ 2016 05 17, 15:45)
Kantriai laukti ir nuo issiuntimo praejus 2 men kreiptis.
Jie teigia, kad grazina uz viena siuntini accountui visiskai prarasta. yra gal buve ir kt. atveju, kad uz pora atgave zmones, bet matyt ciajau kaip ant kokio konsultanto papulsit?
Chat'e uzklausiau kiek laiko normalu laukt siuntinio, parasiau kad turejo but pristatytas iki 05.09. Tai man iskart parase, jog refundo nebus nes pries du metus buvo grazinta. Kazkoks neismiegojes dede buvo. Parase kad siusciausi per dhl ten nedingsta
nes tik taip saugu siusti tarptautines siuntas. Paklausiau kur siuntimo salygos ar taisykles, kuriose nurodyta kaip saugu, kur pacio iherb psl nurodyta uz ka jie atsako. Tuomet jau atrase kad cia ne jo kompetencija ir kreipciaus el.pastu.
QUOTE(Monteverte @ 2016 05 17, 16:03)
net iki birželio 4 nepalaukiat ir jau reikalaujat grąžinimo. Jei visiems taip grąžinėtų - bankrutuotų
Nereikalavau grazinimo, tik paklausiau ka daryt nes negaunu siuntinio kurio pristatymo terminas 05.09 ir tiek.
QUOTE(Eglynas9 @ 2016 05 17, 16:27)
vavute11, aš nesulaukiu irgi balandžio 4 d. siuntinio... Beje, o rinkotės registruotą ar paprastą siuntimą?
Ir tuo pačiu, pasikartosiu su klausimu, nes prieš tai taip ir nesulaukiau atsakymo - pasirinkus siuntimą su trackingu, ar jums rodo kokias nors tarpines stoteles? Nes pas mane tėra du įrašai - pirmas, kad siuntinys paruoštas siuntimui, antras, kad išsiųstas į gavėjo šalį. Ir nuo tada viskas - tyla
Sikart rinkausi paprasta, nes pries tai pirkau ir rinkausi su tracking'u, bet man nieko nerode, tik atejo lapelis is pasto kaip paprasto siuntinio eit pasiimt.
Tiek palaukus, palauksiu dar pora savaiciu. Dekui mergaites