QUOTE(Kaira @ 2016 04 21, 17:19)
Gal kas nors susidūrėt su panašia situacija Žodžiu, pirkau aš amazon.de autokėdutę per eshopwedrop.lt. Pas juos Vokietijoje turėjo pristatyt balandžio 19 d. Man pinigus rezervavo ir po to nuskaičiavo. Bet amazon atsiuntė laišką patikslint pirkėjo info. Ne iškart pamačiau tą laišką, ptikslinau ko jie prašė, kai pamačiau patikslinau. Bet amazon.de rašo, kad mano kėdutė kaip ir planuota pristatyta balandžio 19 d ir priėmė kažkokia Lina K. O eshopwedrop man sako, kad buvo gauta panaši siunta į mano, bet jie suabejojo kažkokiu kliento numeriu ir nepriėmė. Nežino ar ten tikrai mano siunta, atseit dar ne visos siuntos suvestos, rytoj paaiškės. Bet jei iš tikro nepriėmė, o amazon.de rašo, kad pristatyta, tai kas bus toliau? Man eshop aiškina, kad jie vis tiek nuveš atgal amazonui ir man grąžins amazonas pinigus.
Ką tik atsirado mano kėdutė