QUOTE(Daivija @ 2016 03 25, 22:58)
Nu užsiknisau su tuo amazonu
Atsaukiau uzsakyma, kur buvo paskaiciave siuntima. Tada padariau uzsakyma ir netycia is kito accaunt'o apmokejau su ta pacia kortele. Gavautoki laiska
Hello,
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days.
Please visit your Order Details to update the payment information for your order.
Nelabai draugauju su anglu kalba
Ko jiepraso? Kad patikslinciau krtele, pasto kda ir pavarde?
Kadangi yra du accountai ir viena kortelė konkrečiu atveju jie daro double check nes gal kazkas nukosejo jusu korta ir bando atsiskaityt todėl prašo dar sykį įvest konkrečius duomenis. Todėl eikit dar sykį į savo accountą ir patvirtinkit.
Ta prasme aš darau prielaidą, kodėl prašo patvirtint
nes manęs niekada to nėra prašę.