Įkraunama...
Įkraunama...

Aeroterminis šildymas 3, Oras-vanduo

Visiems besirenkantiems oras-vanduo silumos siurblius siai dienai siulyciau begti nuo Panasonico kuo toliau vien del normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Nezinau kokia situacija su kitais gamintojais kaip Daikin, Nibe, Samsung, Mitshubishi, konreciai reiketu kalbeti su galutiniais vartotojais.
Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2017 03 02, 09:22)
Visiems besirenkantiems oras-vanduo silumos siurblius siai dienai siulyciau begti nuo Panasonico kuo toliau vien del normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Nezinau kokia situacija su kitais gamintojais kaip Daikin, Nibe, Samsung, Mitshubishi, konreciai reiketu kalbeti su galutiniais vartotojais.


O konkrečiau kokios bėdos? Neatsako į klausimus? Prastas valdiklio softas? Sugedo ir detalė neatvažiuoja? Ar dar kas nors?

Vasarą reikės statytis, buvo šitas gamintojas 'shortlist'e...
Atsakyti
QUOTE(Verteris @ 2017 03 02, 09:38)
O konkrečiau kokios bėdos? Neatsako į klausimus? Prastas valdiklio softas? Sugedo ir detalė neatvažiuoja? Ar dar kas nors?

Vasarą reikės statytis, buvo šitas gamintojas 'shortlist'e...


Isvardijau priezastis - normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Normalaus palaikymo nera, nes tiek Svedai, tiek Vokieciai toks vaizdas jog kazkiek ignoruoja musu platintojus. Nori paspartinti reikalus rasyk tiesiai visokiems Baltijos saliu pardavimu vadovams..... analogiskai su atsarginem dalim, lauk menesi arba bandyk "spardyti" uzpakali vel tiems patiems pardavimu vadovams.
Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2017 03 02, 09:22)
Visiems besirenkantiems oras-vanduo silumos siurblius siai dienai siulyciau begti nuo Panasonico kuo toliau vien del normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Nezinau kokia situacija su kitais gamintojais kaip Daikin, Nibe, Samsung, Mitshubishi, konreciai reiketu kalbeti su galutiniais vartotojais.

Dėkui už informaciją. Būtų naudinga jei ir kitų gamintojų galutiniai vartotojai pasidalintų tokia informacija.
Atsakyti
Palaikymas, servisas - aišku. Bet iš to išeina, kad ir pats įrenginys- nekoks, jei gedo, ir jau reikėjo dalių. Ar cia daugiau išimtis gal.

Tai su savo kinietukų palaikymu lieka tik dziaugtis. 3 g-tojo zmonės pastoviai "ant rysio" biggrin.gif


QUOTE(vaikis_ @ 2017 03 02, 09:15)
Isvardijau priezastis - normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Normalaus palaikymo nera, nes tiek Svedai, tiek Vokieciai toks vaizdas jog kazkiek ignoruoja musu platintojus. Nori paspartinti reikalus rasyk tiesiai visokiems Baltijos saliu pardavimu vadovams..... analogiskai su atsarginem dalim, lauk menesi arba bandyk "spardyti" uzpakali vel tiems patiems pardavimu vadovams.

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2017 03 02, 11:06)
Tai su savo kinietukų palaikymu lieka tik dziaugtis. 3 g-tojo zmonės pastoviai "ant rysio"  biggrin.gif

Gundausi ir aš kienietuku kai prieis laikas smile.gif Žmonės "ant ryšio" tai viena, bet įdomu kaip su atsarginėm dalim, jei kas sugenda, ar turi kažką vietoj? Pvz. praėjo koks viršįtampis ir sudegė pagrindinė plokštė, kaip tada?
Atsakyti
Na nuo viršįtampio reikia saugotis, o del siuntimo, cia vienam iš mūsų, operatyviai (per kelias dienas, iki savaitės) atsiuntė, plokštę ir atrodo kompresoriu...

QUOTE(balamūtas @ 2017 03 02, 11:24)
Gundausi ir aš kienietuku kai prieis laikas smile.gif Žmonės "ant ryšio" tai viena, bet įdomu kaip su atsarginėm dalim, jei kas sugenda, ar turi kažką vietoj? Pvz. praėjo koks viršįtampis ir sudegė pagrindinė plokštė, kaip tada?

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2017 03 02, 12:32)
Na nuo viršįtampio reikia saugotis, o del siuntimo, cia vienam iš mūsų, operatyviai (per kelias dienas, iki savaitės) atsiuntė, plokštę ir atrodo kompresoriu...

Tai aišku reikia saugotis, pateikiau tik kaip pavyzdį smile.gif
Atsakyti

aš gi sakiau jums, na nepirkit jūs to Panasonic'o... :)

Atsakyti
QUOTE(balbiesas @ 2017 03 03, 10:58)
<p>aš gi sakiau jums, na nepirkit jūs to Panasonic'o... smile.gif</p>


O ko taip neigiamai apie Panasonic'us ? smile.gif Taip, valdymo konsolė nėra ideali, servisas nelaiko atsarginiu daliu vietoje (žiemos metu nesmagu jeigu kas nors nutiktų), bet dėl efektyvumo esu visai patenkintas...
Pvz Sausio men šildymas + karštas vanduo ~65 EUR, Vasario šildymas ir karštas vanduo ~48 EUR (~180 kvm šildomo ploto).
Pirkimo metu man panasonic'o kaina buvo ~1,5K EUR mažesnė negu artimiausių konkurentų, todėl ir susitaikiau su trūkumais. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Evil_e @ 2017 03 03, 17:33)
O ko taip neigiamai apie Panasonic'us ? smile.gif  Taip, valdymo konsolė nėra ideali, servisas nelaiko atsarginiu daliu vietoje (žiemos metu nesmagu jeigu kas nors nutiktų), bet dėl efektyvumo esu visai patenkintas...
Pvz Sausio men šildymas + karštas vanduo ~65 EUR, Vasario šildymas ir karštas vanduo ~48 EUR (~180 kvm šildomo ploto).
Pirkimo metu man panasonic'o kaina buvo ~1,5K EUR mažesnė negu artimiausių konkurentų, todėl ir susitaikiau su trūkumais.  smile.gif

Kokio galingumo siurblys?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo wirelessexpert: 03 kovo 2017 - 18:32
QUOTE(vaikis_ @ 2017 03 02, 11:15)
Isvardijau priezastis - normalaus palaikymo nebuvimo, ilgo atsarginiu daliu tiekimo. Normalaus palaikymo nera, nes tiek Svedai, tiek Vokieciai toks vaizdas jog kazkiek ignoruoja musu platintojus. Nori paspartinti reikalus rasyk tiesiai visokiems Baltijos saliu pardavimu vadovams..... analogiskai su atsarginem dalim, lauk menesi arba bandyk "spardyti" uzpakali vel tiems patiems pardavimu vadovams.

Kai perki iš ten kur pigiausiai, tai ir nereikia stebėtis, kad nieko tinkamai negauni. Neišmanėliai net ir geriausią daiktą gali paversti šlamštu.
Atsakyti