Gal ir kiek mažiau, bet apšerkšnyja ne tiek dėl aplinkos temperatūros, kiek dėl ore esančios drėgmės. Šąlant lauko bloko radiatoriui ta drėgmė ir sušala ant jo. Kai būna daugiau minuso, bet sausas oras, tada apšala gerokai mažiau.
Gal ir kiek mažiau, bet apšerkšnyja ne tiek dėl aplinkos temperatūros, kiek dėl ore esančios drėgmės. Šąlant lauko bloko radiatoriui ta drėgmė ir sušala ant jo. Kai būna daugiau minuso, bet sausas oras, tada apšala gerokai mažiau.
Gal ir taip. Bet aš tikiuosi, kad ŠS gamintojai irgi testavo iki kokio radiatoriaus užsikišimo (o tas matyti pagal šilumos nuėmimą) dar verta "prastūminėti" orą.
Gal ir kiek mažiau, bet apšerkšnyja ne tiek dėl aplinkos temperatūros, kiek dėl ore esančios drėgmės. Šąlant lauko bloko radiatoriui ta drėgmė ir sušala ant jo. Kai būna daugiau minuso, bet sausas oras, tada apšala gerokai mažiau.
Daikinai gali tureti bedu del atitirpinimo, parodykit lauko bloko nuotrauka kai pradedamas atitirpinimas.
Atrodo kaip Silainiai nuotraukoje?
Beje, metama klaida 7H-06, nurodo srauto klaidas šilumokaityje. O šilumokaitis, tai greičiausia freoninė, o ne vandeninė dalis? Jei taip, tai gal mažai freono? Arba gal kaltas atstumas tarp vidinio ir išorinio bloko? Pas mane jis apie 11 m.
Jei neapsalineja laukinis blokas pirmas požymis ,kad truksta freono .Reikia prisijungti prie auksto slegio trasos su monomeru ir viskas bus aišku .
O kuris variklis ilgiau tarnaus važinedamas mažomis apsukomis ,ar tas kur vidutinemis nominaliomis ?Kuriame geresnis tepalo slegis ir tepimas ?
O kuris variklis ilgiau tarnaus važinedamas mažomis apsukomis ,ar tas kur vidutinemis nominaliomis ?Kuriame geresnis tepalo slegis ir tepimas ?
Negalvoji jog tepimo problemos neturetu buti, gamintojas ne ant tiek kvailas. Kaip ir Mintas minejo start-stop yra zymiai blogiau, juolab tada reikia ir tepala susildyti pries paleidziant kompresoriu.
Trilitrinis matariukas. 1,4 su turbina ar 2,0 su turbina išspaudžiantis 200 AG ir daugiau greičiau užsilenks.
Nu tu sakai tu žinai ,kad tepimo problemos neturėtų būti ... ,ar tik spėji ir manai ? Kodėl visi praktiškai gamintojai rodo aprišimą su akumuliacinem talpom?
Start-stop nera toks kaip on-off ,jis ant tiek minkštas ir švelnus ir tikrai tokios didelės įtakos nesudaro ilgaamžiškumui kaip budavo on -off kaip su plaktuku stabdymas Ar esi girdėjęs garselį? Ir sulyginti tuos pasileidimus-stabdymus beprasniška . Aišku kuo jų mažiau tuo geriau .
Abu dalykai blogi: ir nuolatinis veikimas, ir start-stop. Kiekvienas jų turi savo ciklą. Vienur sutaupysi, kitur greičiau supjausi. Kažkas prieš metus kitus buvo gerą nuorodą įmetęs, kiek įsijungimo ciklų ir veikimo valandų atlaiko.
Nu tu sakai tu žinai ,kad tepimo problemos neturėtų būti ... ,ar tik spėji ir manai ? Kodėl visi praktiškai gamintojai rodo aprišimą su akumuliacinem talpom?
Start-stop nera toks kaip on-off ,jis ant tiek minkštas ir švelnus ir tikrai tokios didelės įtakos nesudaro ilgaamžiškumui kaip budavo on -off kaip su plaktuku stabdymas Ar esi girdėjęs garselį?Aišku kuo jų mažiau tuo geriau .
O tu bent isivaizduoji kam kompresoriu gamintojai moduliuoja galia tik tam tikram diapazone? Su akumuliacinem nebet kinieciai rodo kuriais tamsta ir prekiauji. Esu girdejas kaip kinietis stuksena uzlingdamas
Pasižiurek geriau . Ir vokieciai ir švedai tada dundukai .O cia supervaikis viską žino ir gali