O kiek metrų kokio grindinio vamzdyno yra paklota? Gal tiesiog nesugebama didesnio kiekio energijos į betoną sukišti, termofikato temperatūra sukyla ir ŠS išsijungia?
O kiek metrų kokio grindinio vamzdyno yra paklota? Gal tiesiog nesugebama didesnio kiekio energijos į betoną sukišti, termofikato temperatūra sukyla ir ŠS išsijungia?
111kv2 gyvenamo sildomo ir 9m2 katiline ten tik tranzitiniiai i kolektoriu sueina tai suklota apie 800m d16 vamzduku, i kvadrata isejo apie 7metrai kas 15 cm vedziota, prie poros vitrinu sutankinta gal iki 10cm mazdaug
cia manau labiau siurblio logika nes kuo lauke silciau tuo trumpiau siurblys dirba ir issijunge kai gryztamas sieke apie 24c kai salciau dirba ilgiau kol termofikatas siekia 25 c ir dar virs grystamas , o paduodamas 28c, beje apsiskaiciavau su auksciu tai kai liejo grindu betona tai sluoksnis gavosi 7-10cm , labai jau keikesi betonuotojai kad toks storas sluoksnis :0
as taip pamasciau tarkim namo nuostoliai prie 0 lauko ir 21 vidaus yra 33 kwh per para , ir silumos saltinis tau ta siluma supompavo per 5 kartus o kitas pompuoja pastoviai, tai antru variantu bus pastovesne temperatura , bet jei namas ne karkasinis tai temperatura neturetu sokineti labai viduj???
Tai kam tau tada invererinis ŠS jeigu jis dirba praktiskai kaip paprastas ŠS pastovia galia? Patalpu temperatura pirmu atveju sunkios konstrukcijos name mazai keisis, taciau atvesus grindims jauciamas sioks toks diskomfortas kojoms.
Arkavai siulau susilaikyti nuo komentaru, nes tokios sveikatos ir uzsigrudinimo turetu pavydeti sveikuoliu vadas Kepenis is Palangos
nu kiek as suprantu tai on/off siurbliai dirba savo max galia visada tarkim mano galia 2980 w tai jis nedirba tokia galia visada tai turbut skaitosi inverteris, nu vienu zodziu mane tenkina, nes kitaip nebus, o tarkim vaiki tavo manymu
jei mano sirblys dirbtu ilgiau ir ne 1.2kw o tarkim 0.7kw ar panasei koki butu skirtumai tik kad temp skirtumas mazesnis butu ar ir ant el sanaudu atsilieptu?
jei mano sirblys dirbtu ilgiau ir ne 1.2kw o tarkim 0.7kw ar panasei koki butu skirtumai tik kad temp skirtumas mazesnis butu ar ir ant el sanaudu atsilieptu?
O tai gal pas tave uzribota galia, ar nebus Korida kazko pribures ? Kokia galia ruosia karsta vandeni ? As manau jog su teisingiau parinktu galingumu butu sveikiau ir paciam siurbliui, bei gal viena kita kwh sutaupytum.
nu kadangi negyvenu pastoviai tai kai reikia savaitgaly kartais sildau tai kiek maciau sukasi apie 3 kw galia , boilerio gyvatuko plotas 2.5 m2, beje jau 3 boileriai 250ltr susildyti, per savaite nuo 45 c krenta iki 27 c drazice sildo katiline:0
Įtariu svarbiausias parametras - sumokėta kaina/gauta nauda.
Čia jau realiai skaičiuoti reikėtų įvairius pasirinktus variantus.
Grindinio efektyvumą lemia termofikato kontakto su grindiniu paviršiumi paviršiaus plotas, bet šį parametrą vertinti būtų sudėtinga.
Daug paprasčiau vertinti termofikato telpančio grindinio šildymo vamzdeliuose tūrį. Mano ŠS manuale parašyta, kad grindyse turi būti 12l termofikato, vienam ŠS kilovatui, tada nereikės buferinės talpos, sakyčiau, tai pats optimaliausias dydis, į kurį reikėtų orientuotis projektuojant grindinį šildymą Šilumos siurbliui. Aš susiprojektavau su gera atsarga, tai net 10kW ŠS galiu pajungti be buferinės talpos, kai mano Namui ir 4kW ŠS puikiausiai užtektų net su karšto vandens paruošimu.
Dėl vamzdelių dydžio, tai aš rinkausi 20mm nes jų pasipriešinimas tekėjimui mažesnis, todėl užtikrinti tokį patį srautą galima su mažesnės galios cirkuliaciniu, bet jei dėsi 18 mm vamzdelius ir juos pasirinksi trumpesnius nei 20mm storio, bei darysi daugiau kilpų realiai pasieksi panašų ar dar mažesnį pasipriešinimą tekėjimui, bet reikės kolektoriaus su didesniu atšakų skaičiumi, jei dėsi automatiką, tai ir atitinkamai galvučių, kas kelia kainą.
Pasipriešinimo tekėjimui parametras buvo esminis, kodėl rinkausi būtent 20mm. Didesnio diametro vamzdžių ilgis taipogi gali būti didesnis, nei mažesnio, bus mažiau disbalanso dėl ilgio skirtumų, bet realiai tai rinktis reikėtų įvertinant abiejų sukomplektuotų variantų kainą. Aš už grindinį sumokėjau gerokai per daug, nei manau, kad vertėjo mano namui. Dabar rinkčiausi Dzūkiškos pirkios variantą. ir ženkliai paprasčiau, įrengti, ir ženkliai paprasčiau valdyti, ir tikslumą galima išlaužti didesnį nei su vandeniu ir kaina vertinant viską yra be konkurencijos (aišku kalbant apie EE namą).
Aš vedžiojau 20mm*20cm ir vonioje 20mm*15cm, bet vonioje per retai, reikėjo 20mm*10cm, kad galima būtų vonioje palaikyti didesnį temperatūrų skirtumą be didesnio kitų kilpų prisukinėjimo.
Papildyta:
jei grindyse termofikato pakankamai, buferinės tikrai nereikia. Pas mane ŠS 5 kart per galingas mano namui, bet stovi be buferinės ir dirba puikiausiai. Kaip minėjau, svarbu, kad grindinio galios pakaktų. 12l/1kW.
Papildyta:
Absurdas, nes su buferine talpa ŠS dirbs prastesniu COP`u, tai moksliniai tyrimai patvirtina, tad visais atvejais, jei galima išsiversti be buferinės, jos geriau ir nestatyti.
drazice sildo ne katiline, o grindis, nes garantuotai siurbia šilumą is boilerio ( praleidzia pro trieigi voztuvą) todėl greit ir stipriai atsala boileris
Gal ,bet boileris buvo sildytas praeita šeštadienį, pora zmoniu isimaude, ir dar vakar boilery buvo 27 tai jei siurbtu, tai jau greiciau butu grindu temp boileris?
Ir stebėk boilerio T: kris, ar ne
o kokius jūs skaitiklius pasikabinę? Pigiausias ką radau https://www.e-kupiec...trojfazowy.htmlgaunasi 35 eur su pristatymų
Čia jau realiai skaičiuoti reikėtų įvairius pasirinktus variantus.
Grindinio efektyvumą lemia termofikato kontakto su grindiniu paviršiumi paviršiaus plotas, bet šį parametrą vertinti būtų sudėtinga.
Daug paprasčiau vertinti termofikato telpančio grindinio šildymo vamzdeliuose tūrį. Mano ŠS manuale parašyta, kad grindyse turi būti 12l termofikato, vienam ŠS kilovatui, tada nereikės buferinės talpos, sakyčiau, tai pats optimaliausias dydis, į kurį reikėtų orientuotis projektuojant grindinį šildymą Šilumos siurbliui. Aš susiprojektavau su gera atsarga, tai net 10kW ŠS galiu pajungti be buferinės talpos, kai mano Namui ir 4kW ŠS puikiausiai užtektų net su karšto vandens paruošimu.
Dėl vamzdelių dydžio, tai aš rinkausi 20mm nes jų pasipriešinimas tekėjimui mažesnis, todėl užtikrinti tokį patį srautą galima su mažesnės galios cirkuliaciniu, bet jei dėsi 18 mm vamzdelius ir juos pasirinksi trumpesnius nei 20mm storio, bei darysi daugiau kilpų realiai pasieksi panašų ar dar mažesnį pasipriešinimą tekėjimui, bet reikės kolektoriaus su didesniu atšakų skaičiumi, jei dėsi automatiką, tai ir atitinkamai galvučių, kas kelia kainą.
Pasipriešinimo tekėjimui parametras buvo esminis, kodėl rinkausi būtent 20mm. Didesnio diametro vamzdžių ilgis taipogi gali būti didesnis, nei mažesnio, bus mažiau disbalanso dėl ilgio skirtumų, bet realiai tai rinktis reikėtų įvertinant abiejų sukomplektuotų variantų kainą. Aš už grindinį sumokėjau gerokai per daug, nei manau, kad vertėjo mano namui. Dabar rinkčiausi Dzūkiškos pirkios variantą. ir ženkliai paprasčiau, įrengti, ir ženkliai paprasčiau valdyti, ir tikslumą galima išlaužti didesnį nei su vandeniu ir kaina vertinant viską yra be konkurencijos (aišku kalbant apie EE namą).
Aš vedžiojau 20mm*20cm ir vonioje 20mm*15cm, bet vonioje per retai, reikėjo 20mm*10cm, kad galima būtų vonioje palaikyti didesnį temperatūrų skirtumą be didesnio kitų kilpų prisukinėjimo.
Papildyta:
jei grindyse termofikato pakankamai, buferinės tikrai nereikia. Pas mane ŠS 5 kart per galingas mano namui, bet stovi be buferinės ir dirba puikiausiai. Kaip minėjau, svarbu, kad grindinio galios pakaktų. 12l/1kW.
Papildyta:
Absurdas, nes su buferine talpa ŠS dirbs prastesniu COP`u, tai moksliniai tyrimai patvirtina, tad visais atvejais, jei galima išsiversti be buferinės, jos geriau ir nestatyti.
Kaina man yra nelabai aktuali, nes statytojas tai daro ir ar 18 ar 20 isvedzios nelabai svarbu. Isvedziojus 18 kas 15 turetu tolygiau grindys silt., beto vonioje 20 vamzdi kas 10 cm turetu but sudetinga vedziot. Abejais atvejais vandens sistemoje labai panasiai bus.