Klausimas arkavai, bet įdomi visų patirtis. Žinau, kaip šildoma su Žvake ar KK su akumuliacine - tam tikros T termofikatas į grindis paduodamas pastoviai. Vat ir įdomu, o kaip yra su ŠS - čia paprastai nenaudojamos akumuliacinės, o ir kompresorius nedirba pastoviai. Dar suprasčiau, kai matuojamas grįžtamas - ŠS veikia tol, kol grįžtamas pasiekia tam tikrą T. O kiek laiko veikia ŠS, kai matuojamas paduodamas?
Klausimas arkavai, bet įdomi visų patirtis. Žinau, kaip šildoma su Žvake ar KK su akumuliacine - tam tikros T termofikatas į grindis paduodamas pastoviai. Vat ir įdomu, o kaip yra su ŠS - čia paprastai nenaudojamos akumuliacinės, o ir kompresorius nedirba pastoviai. Dar suprasčiau, kai matuojamas grįžtamas - ŠS veikia tol, kol grįžtamas pasiekia tam tikrą T. O kiek laiko veikia ŠS, kai matuojamas paduodamas?
Juk investicijos jo ženkliai, didesnės, o jei A klasės namas, tai kaip ir miręs produktas (vien statyt kortos ant -20c nedrįsčiau)
Nežinau. Nenagrinėjau šio varianto. Bet va Cibulis laimingas.
Bačka naudojama kai nėra inverterio - sumažina startavimų skaičių
Taip pat gerai kai yra grindų zoninis valdymas - visur šilta ir galvos užsidariusios, bet va 2m2 vistiek reikia šildyti - nekankinam kompresoriaus
Atsišildymui neblogai
Taip pat gerai kai naktį per šalčius krenta galingumas, tai dar kažkiek kompensuoja, kol sustoja. Dienos metu vėl prisikrauna rezervo
Nustatymuose- pasirenkama padavimo T. Pvz. 29.
Ir delta T, kada issijungia ŠS. Laukia, išjungus net cirkuliacini, kol nukrenta tarkim 2-7 ° nuo užduotos. Tada pasileidžia vėl.
Grižtama irgi matuoja, daviklis yra. Tik jo nustatymai nekoreguojami...
Papildyta:
Ne visi investicijas skaičiuoja
</p>
Elektrinį
Realiai yra variantų, kada kaip ir apsimoka. Darai šildymo sistemą su buferine talpa, buferinėje talpoje gyvatukas, pro kurį teka šaltas buitinis vanduo į elektrinį boilerį. Taigi, karštas vanduo pradžiai pašildomas iki ŠS optimaliausių temperatūrų, o tik vėliau dašildomas tiesiogiai elektra.
Toks montavimas pigesnis, karštas vanduo gaunasi ruošiamas ne vien tik tiesioginės elektros COP1, bet ir keliais laipsniais pakeliamas su COP ~4, galima išsiversti su mažesnės talpos ar mažesnio galingumo boileriu, nes įtekantis vanduo jau ir taip šiltesnis, tad mažiau atvėsina jau esantį boileryje, greičiau dašildomas.
Vis tik, aš skaičiavau, kad jei jau galvoji pritaikyti ŠS karšto vandens ruošimui, geriau naudotis standartiniais sprendimais, nei daryti tokį tarpinį variantą. Tiesa, kai dariau skaičiavimus, dar nežinojau visų niuansų, visų detalių kainų, tad skaičiavimai nepretenduoja į tiksliausius, bet ± vaizdą parodo.
Papildyta:
EE namui Geotermą braukčiau iš šio sąrašo - per brangus.
Elektra ir man patrauklus variantas, bet oras-oras įrengiamas per 2-3 valandas sprendimas, kaina vaikiška, nežinau, man jo variantas žiūrisi labai patraukliai, ne prasčiau už elektrą, todėl juos ir kombinuočiau kartu.
Su Oras-oras visą žiemą neišsiversi, elektros vis tiek reikės.
...Jei nori turėti namie 20 laipsnių ar geriau nustatyti išeinančio iš siurblio vandens temp (LWT) pvz. 2628 ir kad siurblys dažniau junginėtusi ar geriau nustatyti 2122 ir jis dirbtų ilgesniais ciklais? Gamyklinis nustatymas dabar toks, kad žemiau nei 25 nustatyti negaliu...
...vanduo iš siurblio išeina 25, name 2224 (glaistom,dziovinam), bet cop vos virš dviejų gaunasi....
Jau antras žmogus esi, kurį pagaunu besiskunžiant Daikin orinukais dėl tų pačių problemų.
Jei ŠS inverterinis, o tavo atveju greičiausiai taip ir bus, vienareikšmiškai geriau nuolatos palaikyti pastovią temperatūrą. Tam jis ir inverteris, kad nedirbtų kaip on/off.
Nežinau, kaip ten konkrečiai su nustatymais, bet aš netikiu kad ŠS negali palaikyti patalpose 15°C-19°C temperatūros. Nesąmonė. Mano įtarimas, kad montuotojas išmokęs tik vieną nustatymo būdą, tinkantį šaltiems namams ir jį visur tą patį nustatinėja. Skambinkit siurblį pardavusiai-montavusiai įmonei ir sakykit, kad siurblys neveikia taip, kaip turi veikti ir tegul važiuoja mokantis siurblį nustatinėti, arba tegul asima jūsų namui netinkamą siurblį nes kitu atveju kreipkitės į vartotojų teises ir jie bus priversti tą patį daryti su prievaizdu.
Jei vis tik neįmanoma jo nustatyti kitaip, tai tas ŠS netinkamas jūsų namui ir teks įrenginį gražinti pardavėjui. Tai beje, pardavėjo problema, nes jis turi išmanyti savo parduodamos produkcijos niuansus, tad pakeitimas ar išmontavimas turėtų būti vykdomas pardavėjo sąskaita.
Būtų įdomu išgirsti, kaip baigėsi ši istorija.
Papildyta:
Antras- iš tiesų ar nėra klaidų sandarumo
Trečias - ko labiausiai nekenčia servisas, tai kai paleidus įrangą, vartotojas pagal save pradeda 'didžėjauti' ir po savo nustatymų kaitaliojimų - keikti įrangą
Mano pasiūlymas paprastas - laukiam, dar per anksti daryti išvadas ir kaitalioti settingus
Pirmas niuansas - patalpose jau dabar aukštesnė temperatūra nei reikia, tad patalpos jau įšilusios. Šilumos nuostoliai vienareikšmiškai didesni, dėl nesveikai per aukštos temperatūros patalpose. Taip, patalpos džiūna, bet mano supratimu ne tame problemos.
Trečias niuansas - mano pažįstamas sakė piršto prie katilo nustatymų nekišo, nes pardavėjas iki šiol nesugebėjo pateikti lietuviškos instrukcijos, tad dabar temperatūrą numušinėja prisukinėdamas grindinio šildymo kilpas, nu vienu žodžiu, darydamas nors ką, kad tik numuštų nesveikai per aukštą temperatūrą. Aišku, kilpų prisukimas - peilis ŠS, bet kai pardavėjai-montuotojai turbūt, kaip tamstos pažįstami "katilai", nelabai ką pavyksta išsireikalauti.
Mano pasiūlymas - atakuojam pardavėja-montuotoja, kad kaip galima greičiau būtų išspręsta problema, nes kitu atveju visi teismai pripažins, kad jei du metus sėdėjai rankutes sudėjęs, vadinasi viskas buvo gerai, tad ko dabar skeryčiojiesi, kai net garantija pasibaigus.
Nustatymuose- pasirenkama padavimo T. Pvz. 29.
Ir delta T, kada issijungia ŠS. Laukia, išjungus net cirkuliacini, kol nukrenta tarkim 2-7 ° nuo užduotos. Tada pasileidžia vėl.
Grižtama irgi matuoja, daviklis yra. Tik jo nustatymai nekoreguojami...
Vat šitas momentas ir neaiškus: po išsijungimo nukritus iki užduotos T ŠS įsijungia ir pradeda šildyti grįžtamą. Jei delta T buvo 2C, tai pratekantį srautą reikia pašildyti nuo 27 iki 29C. Mano supratimu ŠS tai gali padaryti per keliolika sekundžių ar kelias minutes. Ir ką - po kelių minučių ŠS stoja? Ar vis tik ŠS pratekantį srautą sugeba sušildyti tik laipsnio dešimtosiomis dalimis, ir tada procesas užtrunka žymiai ilgiau?
</p>
Gyvatukas jungiamas prie karšto buitinio vandens cirkuliacijos, o ne prie ŠS šildymo kontūro.
Nesukit galvos ir statykit elektrinį.
Vat šitas momentas ir neaiškus: po išsijungimo nukritus iki užduotos T ŠS įsijungia ir pradeda šildyti grįžtamą. Jei delta T buvo 2C, tai pratekantį srautą reikia pašildyti nuo 27 iki 29C. Mano supratimu ŠS tai gali padaryti per keliolika sekundžių ar kelias minutes. Ir ką - po kelių minučių ŠS stoja? Ar vis tik ŠS pratekantį srautą sugeba sušildyti tik laipsnio dešimtosiomis dalimis, ir tada procesas užtrunka žymiai ilgiau?
Delta t turetu buti norimas skirtumas tarp paduodamo ir gryztamo, inverterinis SS atitinkamai reguliuoja savo galia ir cirkuliacini uzduotam rezultatui pasiekti. Ziurima i kreive ir parenkama pradine termofikato reiksme atsizvelgiant i lauko temperatura. Jeigu reguliuojam pagal vidaus temperatura gudresni SS gali patys atitinkamai stumdyti kreive i apacia per -5 ir +5 priklausomai ar patalpa per greitai uzsyla ar per letai.
I ta perioda patenka ir atsitirpinimai, tad T sokineja, (del ko ir norejosi statyt maza buferiuka).