Įkraunama...
Įkraunama...

Aeroterminis šildymas 3, Oras-vanduo

<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="longger" data-cid="71839894" data-time="1507883926">
<div>
<p>
Peacemaker, jeigu "bandysiu pritempti iki A klases" vis dar niekur nedingo, tai papildomai prie grindų teks šiltalo pridėti 10cm kaip minimum, sienom dar 5, o stogui rekomenduočiau iš vidinės pusės, apačioje eko vatos panaudoti PIR plokštes. Kad ir 5cm storio, nors prie 40cm ekovatos pagalvočiau apie 8cm ar 10cm storį. Nes ant plėvelės jos vis tiek nesupilsite. Naudosite OSB + garo izoliaciją? galima. Bet tai kainuoja pinigus, o šiluminę varžą už tuos pinigus kokią gaunate? Tai pridėkite dar porą €/m² ir turėsite atramą ekovatai + garo izoliaciją ir kaip bonusą labai neblogą šiluminę varžą. Iš lauko 5cm pamatui taip pat neskamba labai guodžiančiai. Garažo sieną reiktų šiltinti tiek pat, kiek ir lauko, geriausia konstruktyviai netgi atskiriant jį nuo namo tūrio. Kitu atveju realybėje namo nuostoliai gali nustebinti visą šeimą.

Pasidarykite šildymo projektą. Rekomenduoju. Tikiu atsivers akys.


o dėl klausimo ar aplamai ŠS jums tiks - taip. Su grindiniu šildymu jis puikiai tiks. Klausimas kokios galios. Galingesnis dar nereiškai greitesnio vandens pašildymo. Tą apriboja šildymo elemento plotas bei termofikato srautas. Kuo galingesnis siurblys, tuo didesnis šilumokaitis, tuo didesnio vandens srauto reiks, bei didesnio termofikato kiekio sistemoje reiks. Labai grubiai galite skaičiuoti link 20l/kW, jeigu siurblys galingesnis. Kitu atveju per galingas siurblys paprasčiausiai gali neveikti, ko pasekoje gali tekti darytis buferinę talpą. Termofikato kiekis irgi apribotas vamzdelių ilgiu ir skerspjūviu, kas labai priklauso nuo namo nuostolių. Grįžtam prie projekto. Kiekvienas daiktas turi reikalavimus sistemai. Viską darant iš akies pasidaryti galima, bet reikia turėti praktikos. Jeigu jos nėra - galima prisigrybauti iki papildomų investicijų arba nusivylimo šilumos siurbliais aplamai. Ir viskas todėl, kad paklausėt nuomonės forume? vartotojo įkelta nuotrauka

Vienok, sėkmės! vartotojo įkelta nuotrauka</p>
</div>
</blockquote>
<p> </p>
Nesigincyju del grindu siltalo, bet kai skambinau projektuotojams, klausiau ka reiktu padaryti, kad pritempti iki A klases, tai zinoma neskaiciave sake, kad 20cm lyg ir turi uztekti - dar paprasysiu normaliau kad pasiziuretu.</p><p>40cm ekovata duos varza 10, tai nemanau, kad blogai, itke jau uztenka A klasei. Visos reikiamos pleveles/izoliacijos bus. Kiek kalbejau su darbus atliekanciais zmonemis, OSB neminejo, kad reikia.</p><p>Pamatas is lauko 5 cm siltintas, is vidaus 10 cm. Beje grindys bus pakeltos per blokeli, 20cm, tad tiesioginio rysio su pamatu nebus.</p><p>O kodel vidine garazo siena, besiribojancia su namu,rekomenduojate siltinti tiek, kiek namo sienas? Isorines garazo sienos bus siltintos tiek pat, kiek ir namas.</p><p>Garazas jau prijungtas prie namo (sienos jau ismurintos), kaip ji konstruktyviai atskirti nuo namo?</p><p>Silumos projekta daryti dabar, kol dar stovi tik sienos?</p><p>Del SS ir boilerio, tai kiek cia skaitinejau, jeigu statausi 250-300l boileri, tai silumokaitis turetu buti 2.5-3m2 Ar as cia ne taip kazka supratau is to, ka diskutavote boileriu tema?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Peacemaker: 16 spalio 2017 - 13:52
....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Peacemaker: 16 spalio 2017 - 13:52
QUOTE(Peacemaker @ 2017 10 16, 14:46)
40cm ekovata duos varza 10, tai nemanau, kad blogai,


Tai tikrai nėra blogai, tik čia varža su įvertinta gegnių įtaka?

Kažkada bandžiau skaičiuoti, kokia įtaka turi neįgilintos smeigės, be termo "kepurėlių", tai po skaičiavimų R10 dydžio sienų apšiltinimo šiluminė varža sumažėjo iki R8.

Patikėk, kai skaičiuojama varža, reikia įvertinti truputį daugiau, nei tik deklaruojamą apšiltinimo sluoksnio šiluminę varžą. Beje, R10, tai čia su deklaruota lembda pasiekta ar su projektine?
Atsakyti

Per kiek įprastai laiko atšala (turėtų atšalti) boileris tarkim nuo ~54 iki ~22-24 (patalpos)..? Pas mane per naktį (12-14val) nuo 54 nukrito iki 23 laipsnių. Boileris Panasonic PAW-TE20E3HI, 200L, apšiltintas berods 5cm. Nuostoliai ties 65 laipsniais rašo tik... 1,2kWh/24 h. Įtariu, kad trieigis neužsidaro tinkamai kai šildo grindis ir pabėga šiluma iš boilerio..., nes: 1) boileris ataušta iki 23-24 laipsnių, nors patalpa kur stovi boileris yra 14-15 laipsnių 2) Kai nešildau vandens (t.y. šildau grindis) tai boilerio vanduo turėtų būt +- patalpos (14-15laipsnių), kurioje stovi, temperatūros, o yra 23-25 (panašiai kaip į/iš grindis grįžtamo...) p.s. kai ŠS kaitina boilerį, į grindis neina šiluma - nekaista nei paduodamas nei grįžtamas grindų vamzdžiai.

 

turejau ir as tokia beda, Arkava paprotino, tai ant boilerio dar papildomai sumontavau termostatini voztuva su el. pavara ir bedos dingo, o leido per trieigi. dbr viena karta i para uztenka boileri pasildyt. per metus speju kokius 400 kwh sutaupysiu, nes pernai 2 kartus pasildydavau boileri.

Atsakyti
gerai, kad issisprende problema

QUOTE(AsAntonio @ 2017 10 16, 18:33)
<p> </p>
<p>turejau ir as tokia beda, Arkava paprotino, tai ant boilerio dar papildomai sumontavau termostatini voztuva su el. pavara ir bedos dingo, o leido per trieigi. dbr viena karta i para uztenka boileri pasildyt. per metus speju kokius 400 kwh sutaupysiu, nes pernai 2 kartus pasildydavau boileri.</p>

Atsakyti

turejau ir as tokia beda, Arkava paprotino, tai ant boilerio dar papildomai sumontavau termostatini voztuva su el. pavara ir bedos dingo, o leido per trieigi. dbr viena karta i para uztenka boileri pasildyt. per metus speju kokius 400 kwh sutaupysiu, nes pernai 2 kartus pasildydavau boileri.

Originalus Panasonic trieigis stovi maniskiame H serijos siurblyje, jokių problemų. Boileris praktiškai kas antra diena pasildomas jeigu nesinaudojama vonia.

Atsakyti
QUOTE(Peacemaker @ 2017 10 16, 14:46)
Del SS ir boilerio, tai kiek cia skaitinejau, jeigu statausi 250-300l boileri, tai silumokaitis turetu buti 2.5-3m2 Ar as cia ne taip kazka supratau is to, ka diskutavote boileriu tema?


Neteisingai. Šilumokaičio plotas parenkamas pagal ŠS galingumą, o ne pagal boilerio tūrį. Problema, kad didelio ploto šilumokaičio nesukiši į mažo tūrio boilerį, iš čia ir boilerio talpos didėjimas, didinant šilumokaičio plotą.
Atsakyti
QUOTE(AsAntonio @ 2017 10 16, 19:33)
<p></p><p></p><blockquote  class="ipsBlockquote" data-author="funtikas2999" data-cid="71833619" data-time="1507534714"> Per kiek įprastai laiko atšala (turėtų atšalti) boileris tarkim nuo ~54 iki ~22-24 (patalpos)..? Pas mane per naktį (12-14val) nuo 54 nukrito iki 23 laipsnių. Boileris Panasonic PAW-TE20E3HI, 200L, apšiltintas berods 5cm. Nuostoliai ties 65 laipsniais rašo tik... 1,2kWh/24 h. Įtariu, kad trieigis neužsidaro tinkamai kai šildo grindis ir pabėga šiluma iš boilerio..., nes: 1) boileris ataušta iki 23-24 laipsnių, nors patalpa kur stovi boileris yra 14-15 laipsnių 2) Kai nešildau vandens (t.y. šildau grindis) tai boilerio vanduo turėtų būt +- patalpos (14-15laipsnių), kurioje stovi, temperatūros, o yra 23-25 (panašiai kaip į/iš grindis grįžtamo...) p.s. kai ŠS kaitina boilerį, į grindis neina šiluma - nekaista nei paduodamas nei grįžtamas grindų vamzdžiai.</blockquote>
<p> </p>
<p>turejau ir as tokia beda, Arkava paprotino, tai ant boilerio dar papildomai sumontavau termostatini voztuva su el. pavara ir bedos dingo, o leido per trieigi. dbr viena karta i para uztenka boileri pasildyt. per metus speju kokius 400 kwh sutaupysiu, nes pernai 2 kartus pasildydavau boileri.</p>

Čia ant kurio konkrečiau vamzdžio pastatėt..? ant paduodamo termofikato į boilerį..? kokį konkrečiai modelį statėt gal pasakysit..? Šiaip vožtuvas garantinis tai tegu keičia/remontuoja, kad uždarytų kaip priklauso smile.gif
Atsakyti
QUOTE(funtikas2999 @ 2017 10 16, 22:46)
Čia ant kurio konkrečiau vamzdžio pastatėt..? ant paduodamo termofikato į boilerį..? kokį konkrečiai modelį statėt gal pasakysit..? Šiaip vožtuvas garantinis tai tegu keičia/remontuoja, kad uždarytų kaip priklauso smile.gif


pas mane leidzia, bet kazkaip keistai dasildo iki 47c, tuomet vesta gana greitai iki 41c ir sustoja, tada vesta labai letai.Kitas klausimas ar atvesta pas jus tik kai persijungineja is sildymo i boileri , nes pas mane vesta ir jeigu tik sildo boileri.
Atsakyti
QUOTE(Orginalus @ 2017 10 16, 23:10)
pas mane leidzia, bet kazkaip keistai dasildo iki 47c, tuomet vesta gana greitai iki 41c ir sustoja, tada vesta labai letai.Kitas klausimas ar atvesta pas jus tik kai persijungineja is sildymo i boileri , nes pas mane vesta ir jeigu tik sildo boileri.

Kaip rašiau: vėsta jei iš boilerio šildydymo perjungiu į grindų šildymą, o jei tik boilerį užkaitinu ir nenaudoju tai vėsta labai lėtai, jei naudoju tai ten jau taip neseku kol kas smile.gif Dabar išvis nuo šeštadienio šildymą užsukęs (t.y. ŠS nustatęs tik ant boilerio šildymo, kad nereiktų užsukinėt paduodamo į boilerį), nes kažkaip namie laikosi 21-22 ir reikia tik rekupo tiekiamo oro smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo funtikas2999: 17 spalio 2017 - 06:44
Man bent jau siurbdavo is boilerio šilumą, kai šildydavo grindis.
Papildomas voztuvas Watts ant boilerio atšakos. Suveikia kartu su pagrindiniu

QUOTE(Orginalus @ 2017 10 16, 22:10)
pas mane leidzia, bet kazkaip keistai dasildo iki 47c, tuomet vesta gana greitai iki 41c ir sustoja, tada vesta labai letai.Kitas klausimas ar atvesta pas jus tik kai persijungineja is sildymo i boileri , nes pas mane vesta ir jeigu tik sildo boileri.

Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2017 10 16, 17:04)
Tai tikrai nėra blogai, tik čia varža su įvertinta gegnių įtaka?

Kažkada bandžiau skaičiuoti, kokia įtaka turi neįgilintos smeigės, be termo "kepurėlių", tai po skaičiavimų R10 dydžio sienų apšiltinimo šiluminė varža sumažėjo iki R8.

Patikėk, kai skaičiuojama varža, reikia įvertinti truputį daugiau, nei tik deklaruojamą apšiltinimo sluoksnio šiluminę varžą. Beje, R10, tai čia su deklaruota lembda pasiekta ar su projektine?


Kol kas as cia grynai pagal ekovatos deklaruojama lembda parasiau varza. O siaip, kaip ir rasai, reikia skaiciuoti gegnes, dviguba perkryziavima visas pleveles ir t.t.
Atsakyti