QUOTE(hi (: @ 2017 02 02, 20:05)
Beje... dėl šeimos. Lyg ir visada jos norėjau, bet niekada nebuvau iš tų moterų, kurioms tarsi savaime duota kalbinti kūdikėlius, leliakint
ir t.t. Atrodė, kad va kitos tai kažkaip moka, o man kažkas lyg ir ne taip, kaip čia su tais savais bus. Bet kažkaip buvo/yra. Ne tobulai, žinoma, bet man gera su savo šeima. O su laiku kažkaip imu aiškiau atrast, kad viskas OK, jei tu esi intravertas. Kad buvimas ekstravertu ir buvimas atviru nebūtinai tas pats, nors ilgą laiką tai kažkaip tapatinau ir atrodydavo, kad jei neperdirbsi savęs į ekstravertą, tai tu kažkaip gal ir nelabai limpi prie tos Bažnyčios, kuri savo prigimtim lyg ir turi būti atlapaširdžių bendruomenė. Ir dabar pasikapstau savo makaulėj kaip intravertui būti savimi Bažnyčioje ir nesijausti dėl to kaltu (jei nesi kontempliatyvaus vienuolyno vienuolė). Na buvimo intravertu nelaikau išvis jokių socialinių įgūdžių neturėjimo. Tikiuos, kad šiek tiek dar turiu, tuo labiau, kad su žmonėm dirbu (kaip sako viena lektorė - tikiuos, kad ir visai neblogai
), bendruomenė, žmonės man reikalingi, bet tokia "atlapaširdė" taip ir netapau, kiekvieno leliuko noras paleliakint ar panešiot ir dabar nekyla. Tikiuos, kad ir ne kiekvienas leliukas nori būt svetimos tetos nešiojamas.
Beje, net ir tas religinis folkloras, kai per "Tėve mūsų" susikimbama rankomis - lyg ir nesudėtinga, bet kad pati asmeniškai tokiam kontaktui turėčiau poreikį - nea.
Mat kaip.
Nustebinai mane, nes visad galvojau, kad irgi, kadangi esu introvertė
(lankaus pas psichologę, tai ji taip sako) , bažnyčia man gerai IR tuo, kad galiu nueiti ir melstis, jokie pažįstami neblaško (su iš matymo pažįstamais gi nei sveikinuos, nei kaip kitaip kontaktuoju) išskyrus ramybės palinkėjimą. Seniau galvodavau, kad būnam svetimi, palinkim ramybės, išeinam vėl svetimi. Na, buvo, pvz., moteris nepasiėmė akinių ir paprašė padėti užsisegti striukę, arba einant komunijos paprašė nuvesti vaiką palaiminimui (pas mus taip praktikuojama, kad suaugęs eina komunijos ir gali vesti vaiką palaiminimui, ne tai, kad vaikas vienas eitų), tai malonūs bendrystės gestai. Bendrystė iš ne per arti juk būdinga mūsų kultūrai - nesam pietiečiai, kurie bučiuojas ir glebesčiuojas pamatę nors kiek pažįstamą, ir man tai normalu. Nors susikibimas rankomis per Tėve mūsų man hm. Irgi visai miela. Kad poreikis, gal irgi nepasakyčiau.
Kadangi tavo ir darbas susijęs tikėjimu, gal todėl jauti daugiau dėmesio ir tenka patirt daugiau bendravimo ten?
Man kažkaip gera, kad ten visada yra tarytum bendraminčių bendruomenė, - jie yra, ir to gana, kas, kad nepažįstami. Tai ir atlapaširdžių nepastebėjau ten.
Beje, kadangi toj pat šventovėj lankaus jau, berods, daugiau nei du metus, kartais dažniau nei tik sekmadienį, tai kartais pagalvoju (nors man tai netrukdo, bet šiek tiek liūdna), kad besiruošiantys Sakramentams vis nauji, o buvusių ten nematau... Bet, turbūt, nieko keisto, spėju, kad visur pan., kad pastovūs šv. mišių lankytojai yra žilagalviai. Per Sumą išvis kone vien jie... Aišku, matau ir jaunesnių, bet, jie tada jau įsijungę ten ne tik melstis: katechetai, choristai, skaitinių skaitytojai, skambintojai gitarom per mišias ir pan. Tokių, kaip aš, nedaug pastebiu, kad pastoviai...
Spėju, ir kunigams tas nelabai
faina, kad jaunesni žmonės ateina labiau vos ne `paslaugos`.
Papildyta:
Aj, o dėl šeimos... Na turi ir introvertai tas šeimas.
Tiek, kad ne visiems duota būt šeimyniškiems, manau, čia jau nepriklausomai nuo introversijos buvimo, ar ne. Bent aš tikiu, kad jei būtų ta šeima, tai mylėčiau, kadangi nėra, nemanau, kad čia kažkas blogo - tiksliau, tai nei gerai, nei blogai. Taip tiesiog yra. Ir apstu kitų pašaukimų, kaip katalikai dabar mėgsta sakyti.