praleis tikrai
toks dydis po sėdyne netelpa ;)
Skridom rugseji tai vienai merginai teko susimoket nes buvo per aukstas lagaminas,bet tai akivaizdziai matesi...
Prie dydžio kabinasi, prie svorio labai labai retai
Sveiki, gal yra nukentėjusių nuo rugsėjo 28 streiko? Ar pavyko kam nors gauti kompensaciją?
Taip, mes, aukščiau aprašiau istoriją. Bandžiau pildyti formas kompensacijai tiesiogiai Ryanair puslapyje, bet išmetė langą, kad negali priimti pretenzijos, nes skrydis nebuvo atšauktas... Kreipiausi į skycops, priklauso 400 eur/žm, bandys atgauti. Atmetus jų procentą, gausime, kiek išleidome grįžimui namo. Proceso trukmė iki 12 sav. Bet girdėjau, kad pigių avialinijų taisyklėse streikas nurodomas kaip force majeure, todėl nekompensuoja. Kiek tai tiesa, nežinau, žiūrėsim.
Bijau suklaidint, bet būtent kai vyksta streikas ir šis procesas priskiriamas force majeure, kompensacijos neskiriamos (tie ~400eu), o skrydžio bendrovė privalo sumokėti keleivio PASIKEISTOS KELIONĖS išlaidas. Tad reiktų pateikti visus su tuo susijusius čekius (skrydžio, taxi/autobuso bil., maitinimo, všb. ir t.t.) ir pareikalauti apmokėti. Minusas tas, kad šiuo atveju negausite + kompensacijos (~400eu/žm.) už moralinę žalą, ką paprastai visada gali išsireikalauti. Pasidomėkite ir linkiu viską susigrąžinti .
skrydžio bendrovė privalo sumokėti keleivio PASIKEISTOS KELIONĖS išlaidas. Tad reiktų pateikti visus su tuo susijusius čekius (skrydžio, taxi/autobuso bil., maitinimo, všb. ir t.t.) ir pareikalauti apmokėti.
taip ir norėjau padaryti, bet man nepriėmė pretenzijos. skycops nusiunčiau tik atšaukto skrydžio boarding pasus, jiems (kol kas) to užteko. jei nieko nepeš, reikės rašyti laišką ryanair'ui, nes per jų formas nesigauna. kaip suprantu, skycops neužsiima pasikeistos kelionės išlaidų grąžinimu, tik kompensacijomis.
Rašykit tiesiai ryanair-ui laisvos formos pretenziją su patirtų išlaidų sąmata - be jokių graudžių mekenimų, o drąsiai su konkrečiu reikalavimu kompensuoti nuostolius (nepamirškit pagąsdinti, kad kreipsitės į vartotojų teises - šiuo atveju į Civilinės aviacijos administraciją).
Jei negausit atsakymo per kokį 1 mėn. skundą siųskit http://www.caa.lt (ten pat rasit reikiamą skundo formą ir sąlygas) - jie PRIVALO padėti, kai "nesusišnekat" su tiesioginiu paslaugos tiekėju. Čias daugiau info http://www.caa.lt/index.php?1714720242
Ir ateity - nereikalingas joks skycops-as ir kt. panašūs tarpininkai, nes vis tiek reik suteikt visą reikalingą info, tad kodėl to nepadarius tiesiogiai "prisidirbėliams" ir pasilikt visus 100 proc. kompensacijos .
Ačiū už info