Tikiuosi tokia paslauga neteks naudotis, bet smalsu... Ar kam nors teko susigrąžinti pinigus už bilietus susirgus pačiam ar kartu keliaujančiam asmeniui? Pagal taisykles ryanair grąžina pinigus ir rimtai susirgus, tik kaži kas yra tas rimtas susirgimas pagal juos Ar jei vaikui pakils temperatūra prieš skrydį ar jau bus pakankamai rimta?
QUOTE(Only1 @ 2017 08 24, 15:58)
Tikiuosi tokia paslauga neteks naudotis, bet smalsu... Ar kam nors teko susigrąžinti pinigus už bilietus susirgus pačiam ar kartu keliaujančiam asmeniui? Pagal taisykles ryanair grąžina pinigus ir rimtai susirgus, tik kaži kas yra tas rimtas susirgimas pagal juos Ar jei vaikui pakils temperatūra prieš skrydį ar jau bus pakankamai rimta?
Įsisvajojot neblogai
Niekas Jums dėl vaikų parastos ligos pakilus temperatūrai tikrai negrąžins už bilietus. Čia straipsnyje rašo, kad žmogui net lūžus kaulams negrąžino pinigų už bilietus:
Moteris DELFI pasakojo, kad avariją patyrė, kai neleistinoje vietoje lenkimo manevrą atlikęs vairuotojas įvažiavo į jų automobilį.
Tai štai. Čia esu aš po kovo 26 d. patirtos avarijos. Šiuo metu negaliu vaikščioti, bet panašu, kad dubens lūžio Ryanair darbuotojai nelaiko rimta liga, nes ką tik atmetė mano prašymą grąžinti pinigus už kitos savaitė skrydį.
Po dubens kaulų operacijos dar nevaikštau ir judu su vežimėliu.. Ryanair tinklalapio dažniausiai užduodamų klausimų skyrelyje radau informaciją, kad atgauti pinigus už skrydį galima užpildžius formą dėl rimtos keleivio ligos ar mirties. Prisegiau ir savo ligos diagnozės kopiją iš ligoninės. Per porą valandų gavau atsakymą, kad skrydžiai neatšaukiami, galima tik nukelti už priemoką. Man kyla klausimas, kodėl iš viso reikalinga galimybė kreiptis dėl sunkios ligos aplinkybių, jeigu skrydžiai iš viso neatšaukiami?
Ryanair Komunikacijos departamento komunikacijos vadovas Cillianas OBrienas šią situaciją DELFI pakomentavo taip: Kaip yra nurodyta mūsų taisyklėse ir sąlygose, su kuriomis sutinkama rezervacijos metu, už jokius Ryanair bilietus pinigai nėra grąžinami. Šiuo atveju klientei buvo pasiūlyta galimybė pakeisti skrydžio datas prieš sumokant skrydžio keitimo mokestį ir patarta kreiptis į kelionės draudikus. Vis dėlto jis nepaaiškino, kokias ligas bendrovė laiko rimtomis.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/...i.d?id=74575988
Ein sau kaip žiauru. Kam tada išvis rašo, kad grąžina pinigus. O gal padėtų kreipimasis į Civilinės Aviacijos administraciją ar kažką tokio? Nors jei bilietai nebuvo brangūs, gal geriau pataupyt nervus. Sveikit.
Sveikutės dar kartą,
supratau, kad tą vietą dukrai pirkti norėjau per anksti - reikia tik likus mėnesiui iki skrydžio. Tad čia ramu, tačiau norėjau įsigyti pirmenybinį įlaipinimą - ir to nesugebu - are jums pavyksta ten jų svetainėje ką nors nusipirkti? man nu niekaip... - suvedu kortelės duomenis - niekas netinka... - rašo, kad galima debeto kortele, bet man nesigauna...
supratau, kad tą vietą dukrai pirkti norėjau per anksti - reikia tik likus mėnesiui iki skrydžio. Tad čia ramu, tačiau norėjau įsigyti pirmenybinį įlaipinimą - ir to nesugebu - are jums pavyksta ten jų svetainėje ką nors nusipirkti? man nu niekaip... - suvedu kortelės duomenis - niekas netinka... - rašo, kad galima debeto kortele, bet man nesigauna...
QUOTE(Mazule @ 2017 08 28, 20:02)
Sveikutės dar kartą,
supratau, kad tą vietą dukrai pirkti norėjau per anksti - reikia tik likus mėnesiui iki skrydžio. Tad čia ramu, tačiau norėjau įsigyti pirmenybinį įlaipinimą - ir to nesugebu - are jums pavyksta ten jų svetainėje ką nors nusipirkti? man nu niekaip... - suvedu kortelės duomenis - niekas netinka... - rašo, kad galima debeto kortele, bet man nesigauna...
supratau, kad tą vietą dukrai pirkti norėjau per anksti - reikia tik likus mėnesiui iki skrydžio. Tad čia ramu, tačiau norėjau įsigyti pirmenybinį įlaipinimą - ir to nesugebu - are jums pavyksta ten jų svetainėje ką nors nusipirkti? man nu niekaip... - suvedu kortelės duomenis - niekas netinka... - rašo, kad galima debeto kortele, bet man nesigauna...
Kokio banko korta? Ar registruota saugiuose apsipirkimuose?
QUOTE(linamog @ 2017 08 28, 20:40)
Kokio banko korta? Ar registruota saugiuose apsipirkimuose?
SEB
Nieko nežinau apie tokius registravimus - čia reikia teirautis banke?
Ačiū - ką be jūsų daryčiau - jau susitvarkiau paskambinusi į banką
QUOTE(Mazule @ 2017 08 28, 20:51)
SEB
Nieko nežinau apie tokius registravimus - čia reikia teirautis banke?
Ačiū - ką be jūsų daryčiau - jau susitvarkiau paskambinusi į banką
Nieko nežinau apie tokius registravimus - čia reikia teirautis banke?
Ačiū - ką be jūsų daryčiau - jau susitvarkiau paskambinusi į banką
Taip, SWEDBANK reikia int.bankininkystej registruot, SEB darbuotojai rankiniu budu ijungia ta funkcija.
QUOTE(linamog @ 2017 08 28, 22:09)
Taip, SWEDBANK reikia int.bankininkystej registruot, SEB darbuotojai rankiniu budu ijungia ta funkcija.
SEB galima internetinėj bankininkystėj aktyvuoti kortelę.
QUOTE(Jurina @ 2017 08 28, 23:18)
SEB galima internetinėj bankininkystėj aktyvuoti kortelę.
Kalba eina ne apie korteles aktyvavima.
QUOTE(linamog @ 2017 08 29, 01:57)
Kalba eina ne apie korteles aktyvavima.
Na gal ne taip parašiau, bet turėjau omeny aktyvuoti kortelę internetiniams apsipirkimams. Tai galima padaryt ne tik skambinant kad SEB darbuotojai padarytų , bet galima padaryt pačiam.
Ar kompą būtinai reikia įtalpinti į rankinį bagažą? Negalima jo įsinešti atskirai kartu su rankiniu? ačiū
QUOTE(TaGre @ 2017 08 29, 18:45)
Ar kompą būtinai reikia įtalpinti į rankinį bagažą? Negalima jo įsinešti atskirai kartu su rankiniu? ačiū
Kaip supratau, butina italpinti ir dar priduoti patikrai.