QUOTE(stripulis @ 2016 02 29, 00:20)
aš irgi,
nepykit, manau kad JŪS turit psichologinių problemų
Jei jums specai sako, kad nebus blogai - tai gal reik jais patikėti? Tas "aš matau kad bus blogai" kartais būna tiesiog užsiciklinimas, nepasitikėjimas savo vaiku...
Oho kokie pareiškimai.
Stripuli, ar labai seniai tu čia po temutę blaškeisi, nežinodama, ką daryti? Ar pasitikėjai specialistais, ar nedėjai čia jų į šuns dienas? Ar nesakei, kad tavo mergaitė niekada nekalbės, kad tu neturi vilties, ar nebuvai pati užsiciklinus ir nepasitikėjai savo vaiku? Kaip viskas dabar kitaip atrodo iš anos barikadų pusės, kai viskas pasisuko į gerąją pusę.....ne visiems taip, deja, pasisuka ir ne visi vaikai turi tik kalbinių problemų. Dauguma vaikučių turi kompleksą bėdelių. Mums reikalingi ir logopedas, ir kineziterapeutas, ir masažistas, ir ergoterapeutas, ir spec. pedagogas.
Mūsų atveju taip pat visi specialistai( išskyrus sanatorijų psichologes, kurios mane palaikė dėl trišalės) - tai buvusio jo spec. darželio aulėtoja ir logopedė, PPT darbuotojos varyte varė į mokyklą. Aš pati mačiau, kad jam dar ne laikas. Niekas niekada nepasakys, kas geriausia jūsų vaikui, kaip pati MAMA.
Pas mus pirmas dvi savaites mokytoja net nėjo (aš neleidau) - jam ir taip buvo adaptacinis šokas po spec. darželio paprastame darželyje (kur 8 sunkūs vaikai, kur 22 sveiki). Dar po to jis pradėjo labai sirgti. Tai realiai mokytis pradėjom tik lapkričio mėnesį. Ką galiu pasakyti - mokslai sekasi labai sunkiai - ir žaliuojam, ir juoduojam, ir mėlynuojam. Nors iki mokyklos laisvai skaičiavo iki 100 ir daugiau, skaitė skiemenimis. Eilėraščius mintinai labai greit išmoksta ir sako prieš visą salę. Čia ne rodiklis. Mąstymas, suvokimas - va kur esmė. Kiekvieną pratimą darau kartu. Viena mokytoja iš dviejų pareiškė, kad apie antrą klasę net kalbos nėra, aplamai dvejoja ar jis galės mokytis bendroje mokykloje, kad reikia į spec.
O PPT mums primygtinai liepė eiti į pirmą klasę, ir sakė, kad tikrai vaikas pasiruošęs, kad aš nepasitikiu be reikalo, kad viskas bus gerai. Kad visada mamos bijo. ... Dabar gi mokytojos tik vienbalsiai pritaria, kad labai gerai, kad sudarėm trišalę sutartį ir kad jis dar ne mokykloje.
Jis skaito gerai. Tik ilgesnius žodžius skiemenuoja. Supranta tekstą, klausimus atsako (na namie aš skaitau negreit, du kartus. Tada klausinėju). Klasėje turbūt mokytoja skaito žymiai greičiau. Tada aišku bus problemų su teksto suvokimu. Rašo labai gražiai, kai kur gražiau už mokytoją. Bet dirba labai lėtai. Labai kruopščiai. Žodžius diktante taip pat parašo gerai. Bet galvoja kiekvieną raidę, ištaria garsiai - tada parašo. Aišku, kad mokykloje bus tempai kiti.
Vat matematika sunkiausia. Kur sudėt, atimt. 2+5+X=9
arba 8-3-X=2 labai sunkiai mums tos lygtys dar einasi. Dabar jau pagaliau pradeda suprasti išbarstytų skaičių parašymą didėjimo, mažėjimo tvarka - reikėjo padirbėt. Jis nesupranta užduočių teksto, jam neužtenka perskaityti užduotį. Reikia paaiškinti, tada padaro. Na , kur lengvesnis, trupesnis tekstas - tai supranta. Bet jei tarkim - " surask lyginius ir nelyginius skaičius. Lyginius parašyk didėjimo tvarka, nelyginius - mažėjimo". Jam per ilgas tekstas. Tada jau reikia paaiškinti.
Dabar nuo pirmokų atsiliekam 2 mėnesius pagal pratybas. Tai mes dar nesimokom muzikos, dailės.
[quote=neja,2016 02 28, 16:47]
Po to ne visi tukstancius uzdirba, ir gali privaciai specialistus samdyti, kad kazkiek vaikui padeti. Ka daryti tiems, kurie neturi pinigu?
Aš paskaičiavau, kiek specialistų per mėnesį dirba su mano vaiku (logopedai du, spec. pedagogas, ergoterapeutas, kineziterapeutas, masažistas). Tai jei samdyti privačiai ir skaičiuoti 50 lt (arba 15 eur)/30 min, tai man mėnsiui tektų sumokėti
2 600 litų arba 753 eur.